ik heb zo een fotoshoot
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binar schreef:xFamous schreef:Zo toe maar Anous
ja het moet er toch maar eens van komen he,Ik heb trouwens vorige week ook springles gehad hoor
![]()
Ik ben trouwens op zoek naar een geintje voor mijn baas, ik wil een oorkonde voor "Baas van het jaar" Expo heeft het helaas niet, weet iemand waar ik zoiets kan halen?? Baas zit altijd grapjes te maken, over collega van de maand (dat mag trouwens ook) baas van het jaar enzo.. nu is hij dus volgende week jarig en wil wat grappigs halen... Zou bouter dat hebben?
Xeen schreef:hihi leuk
ik heb zo een fotoshoot
Xeen schreef:Brem, feest winkeltje in de stad heeft 't wel nousje
Veer, je bent toch niet stiekum met Amy de hort op geweest
1x dressuur en 1x springen
heb nu ff geen nieuwe, missch van de week weer

Marieke_ schreef:Oeeh!! Lekker! Sneeuw.... of ijs in mn cola
Hoe is het daar? Ik ben inmiddels aangekomen bij mn gast gezin. En vandaag stond ik voor het eerst voor de klas! 30 blerende kinderen van ongeveer 10 jaar. Was best leuk hoor, hihi... weer een ervaring rijker.
Binar schreef:hier alles goed!! Is het leuk daar of mis je ons toch wel?? Is er al meer bekend over Merels moeder?
Enneh, jij liever dan ik hoor, 30 krijsende kinderen
Maar dan denk ik aan het weer, en valt het alweer mee 
AnitaJoeri schreef:nou met zo'n weerbericht blijf ik nog wel een weekje binnen met al mijn gebreken ondertussen.
Mariek fijn dat het je goed gaat in verweggistan en dat het met Merels moeder iets beter gaat.
Aman de catering is voor vandaag en morgen klaar.Vandaag nassi en sate met pindasaus.
Voor dinsdag heb ik ff wat simpels gemaakt hoef je toch niet zoveel te doen:kippesoep[doe er een gewoon bouillonblokje bij voor als je het zouter wil hebben] en doe er een afbakstokbroodje bij met kleine boursinnetjes.Weet dat het niet hoeft maar ik vind het leuk dus laat Ar maar komen hoor.
Doe er ook nog brood voor Joepi en zijn vriendjes bij en tijdschriften voor jou.
Beterschap Naomi.
ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een maaltijd kom afhalen
amandaaa schreef:Hey dacht dat ik morgen zelf zou koken omdat jij pizza gingen maken mam????
Marieke daar sneeuwt het vast niet haha