Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:24

hihi leuk Lachen
ik heb zo een fotoshoot

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:37

Binar schreef:
xFamous schreef:
Zo toe maar Anous Knipoog

ja het moet er toch maar eens van komen he, Clown Ik heb trouwens vorige week ook springles gehad hoor Haha!

Ik ben trouwens op zoek naar een geintje voor mijn baas, ik wil een oorkonde voor "Baas van het jaar" Expo heeft het helaas niet, weet iemand waar ik zoiets kan halen?? Baas zit altijd grapjes te maken, over collega van de maand (dat mag trouwens ook) baas van het jaar enzo.. nu is hij dus volgende week jarig en wil wat grappigs halen... Zou bouter dat hebben?

Ik heb geen idee... Clown
Wel een grappig idee

Naoom_

Xeen schreef:
hihi leuk Lachen
ik heb zo een fotoshoot

Leuk joh! Tong uitsteken

Xeen

Brem, feest winkeltje in de stad heeft 't wel nousje Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:52

Xeen schreef:
Brem, feest winkeltje in de stad heeft 't wel nousje Knipoog

ja das wel een goeie, maandag maar ff bellen en anders toch maar via internet bestellen Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:16

haha oke Haha!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 08:16

Goeiemorgen allemaal,

Veer je bent niet de enige met een baard

Amy Winehouse heeft mysterieuze bult
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 2 maart 2008 @ 18:31
Icoon ShowbizzHet zit Amy Winehouse niet mee. De zangeres is gespot met een grote mysterieuze bult op haar wang. Amy zou zelfs een spoedafspraak hebben gemaakt bij een arts voor de buil.

" Volgens Amy's woordvoerder gaat het om de infectieziekte krentenbaard. Daarom zou ze antibiotica krijgen en de komende dagen thuiszitten. Opmerkelijk is echter dat de bult niet tot de symptonen van krentenbaard behoort, zo meldt de Britse krant News of the World. "

Springles ging vrijdag inderd heel goed regende alleen een beetje hard.

Hoe was de dierentuin?

Hoe was je fotoshoot xeen?
Verder heb ik eingelijk niks te vertelen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:24

moggel

haha die Amy Haha! Veer, je bent toch niet stiekum met Amy de hort op geweest Clown

Ik heb a.s. vrijdag springles, heb er wel zin in, maar vind t toch ook wel weer spannend Nagelbijten / Gniffelen
Als er nog mensen zijn die af en toe een springles willen, laat het mij dan ff weten, dan probeer ik groepjes te maken (maakt de les ook iets goedkoper) Voor meer info ff pb-en

Vanavond les met Ko'tje, arm peerd, die heeft nu 2x per week les Ach gut 1x dressuur en 1x springen Tong uitsteken

Ik vind het trouwens erg irri dat ik nog steeds geen mail krijg van bokt dat er nieuwe reacties zijn Verdrietig

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:29

nou De smurfjes staan op het buro in de sportkamer hoor.Kleine babysmurf is direct ingepikt door Romana en die was juist zo leuk,maar gelukkig heeft Rub dat babysmurfje weer afgelopen zondag bij de A.H gekregen.Als een klein kind zo blij is die met zijn smurfjes haha.

Zit je weer te nikse Aman?Ga zo nassi maken hoor met sate,kan Arjan het weer ophalen vanavond.

Moet straks naar een begravenis,Rub zijn oom is afgelopen week dood in huis gevonden na 3 dagen.Gelukkig lopen ze daar nooit zo hard dus kan ik wel ff mee hinkepinken.

Veer hoe was het aapjes kijken.Enne je bent dus heus niet de enige met krentebaard hoor hihi.

Vrijdag ben ik wel bij de springles wezen kijken.Jammer van het weer,maar was wel erg leuke meid zo op het eerste gezicht.

Karin heb het er even met Johnnie over gehad,het is weer bijna tijd voor een feestje hoor,als de kantine klaar is.Ik vond thuis ook nog flesje jenever haha.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:31

smurfjes had Rub van Nous gehad haha

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:24

goeiemorgen..
Ben ziek Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:46

Beterschap Naomi

Ben blij dat Rub zo gelukkig is met zijn smurfjes Koe heb nu ff geen nieuwe, missch van de week weer Knipoog

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:45

Haha gekke smurfjes elke keer, Naomi beterschap.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:49

Dankje...
mijn vader heeft ineens ook zin om smurfen te sparen Clown
Hij hoeft er nog maar 5 Huilen van het lachen

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:56

Haha het is gewoon in onder de mannen haha

Omdat sjon het weer nog niet heeft verteld op bokt hier alvast iets
" Sneeuw op komst
Uitgegeven: 3 maart 2008 12:08
Laatst gewijzigd: 3 maart 2008 12:24

AMSTERDAM - Nederland kan zich opmaken voor sneeuwbuien. Dat meldt het KNMI maandag. Op sommige plaatsen kan de komende dagen een paar centimeter sneeuw vallen.
Krista Souverijn

Bekijk video
Het KNMI voorspelt op korte termijn buien. Gecombineerd met de kou kan daar sneeuw bij zitten. Ook onweer en hagel behoren tot de mogelijkheden.

Het weerinstituut waarschuwt voor gladheid en raadt mensen aan om de weerberichten extra goed in de gaten te houden.

Temperaturen

Er is deze winter relatief weinig sneeuw gevallen, vanwege de milde temperaturen. In drie maanden tijd viel er slechts op vier dagen sneeuw. De winter telt normaal gesproken gemiddeld zeventien sneeuwdagen.

Nog geen enkele keer viel er deze winter een sneeuwdek. Wel viel op 4 januari een klein laagje in het westen en begin februari in het zuidoosten. Eind december was het eveneens op enkele plaatsen wit.

Ook in de wintersportgebieden wordt sneeuw verwacht, evenals in Ierland. "

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:58

Gezellig sneeuw Vork

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:14

Oeeh!! Lekker! Sneeuw.... of ijs in mn cola Knipoog

Hoe is het daar? Ik ben inmiddels aangekomen bij mn gast gezin. En vandaag stond ik voor het eerst voor de klas! 30 blerende kinderen van ongeveer 10 jaar. Was best leuk hoor, hihi... weer een ervaring rijker.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:45

Marieke_ schreef:
Oeeh!! Lekker! Sneeuw.... of ijs in mn cola Knipoog

Hoe is het daar? Ik ben inmiddels aangekomen bij mn gast gezin. En vandaag stond ik voor het eerst voor de klas! 30 blerende kinderen van ongeveer 10 jaar. Was best leuk hoor, hihi... weer een ervaring rijker.

hier alles goed!! Is het leuk daar of mis je ons toch wel?? Is er al meer bekend over Merels moeder?
Enneh, jij liever dan ik hoor, 30 krijsende kinderen Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:50

nog een weerberichtje.....

De eerste winterse neerslag is al gevallen. Vanuit Doetinchem wordt natte sneeuw gemeld en Velp heeft al wat hagel over zich heen gehad. Vanavond worden er meer maartse buien verwacht.

Vanmiddag schijnt geregeld de zon en is het op een enkele verdwaalde bui na droog. De temperatuur stijgt onder invloed van de zon naar net geen 10 graden. De wind is dan inmiddels flink aangetrokken en er moet rekening worden gehouden met windstoten.

Vanavond nemen de buien in aantal en activiteit toe en is er kans op winterse neerslag. Vannacht houden de buien aan en koelt het af tot rond het vriespunt. Er is dan kans op gladheid door winterse neerslag en bevriezing van natte weggedeelte.

Morgen een gure dag met licht winterse buien, waarbij korrelhagel, onweer en natte sneeuw kunnen voorkomen. De wind waait uit het noorden en pakt vooral aan zee weer flink uit. Tussen de buien door kan soms de zon fel schijnen en loopt het kwik op naar maximaal 6-7 graden.

In de nacht naar woensdag daalt de temperatuur weer richting het vriespunt en kan het lokaal in het binnenland kort wit worden.

Woensdag draait de wind naar het westen en wordt er geleidelijk weer zachtere lucht aangevoerd. Later op de dag krijgen we weer een portie regen over ons heen. Het wordt ongeveer 8 graden.

Ook daarna lijkt het wisselvallig en windrijk te blijven. De temperaturen zijn normaal voor begin maart met 7-10 graden overdag en meest iets boven 0 in de nachten.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:09

Binar schreef:
hier alles goed!! Is het leuk daar of mis je ons toch wel?? Is er al meer bekend over Merels moeder?
Enneh, jij liever dan ik hoor, 30 krijsende kinderen Clown

Ja ik mis jullie ook Lachen Maar dan denk ik aan het weer, en valt het alweer mee Knipoog
Met Merel dr moeder gaat het stukje bij beetje beter. Ze is nu wel helemaal bij kennis, maar heeft er veel pijn. Merel en dr zus gaan wel elke dag even langs, maar eigenlijk is dat al te veel. Ik blijf duimen.

Hopelijk kan Merel iig de laatste maand weer deze kant op komen. Ze mist Zuid-Afrika namelijk ook heel erg.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:41

nou met zo'n weerbericht blijf ik nog wel een weekje binnen met al mijn gebreken ondertussen.

Mariek fijn dat het je goed gaat in verweggistan en dat het met Merels moeder iets beter gaat.

Aman de catering is voor vandaag en morgen klaar.Vandaag nassi en sate met pindasaus.
Voor dinsdag heb ik ff wat simpels gemaakt hoef je toch niet zoveel te doen:kippesoep[doe er een gewoon bouillonblokje bij voor als je het zouter wil hebben] en doe er een afbakstokbroodje bij met kleine boursinnetjes.Weet dat het niet hoeft maar ik vind het leuk dus laat Ar maar komen hoor.
Doe er ook nog brood voor Joepi en zijn vriendjes bij en tijdschriften voor jou.

Beterschap Naomi.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:52

AnitaJoeri schreef:
nou met zo'n weerbericht blijf ik nog wel een weekje binnen met al mijn gebreken ondertussen.

Mariek fijn dat het je goed gaat in verweggistan en dat het met Merels moeder iets beter gaat.

Aman de catering is voor vandaag en morgen klaar.Vandaag nassi en sate met pindasaus.
Voor dinsdag heb ik ff wat simpels gemaakt hoef je toch niet zoveel te doen:kippesoep[doe er een gewoon bouillonblokje bij voor als je het zouter wil hebben] en doe er een afbakstokbroodje bij met kleine boursinnetjes.Weet dat het niet hoeft maar ik vind het leuk dus laat Ar maar komen hoor.
Doe er ook nog brood voor Joepi en zijn vriendjes bij en tijdschriften voor jou.

Beterschap Naomi.

En wat eten we woensdag?? Vingers aflikken ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een maaltijd kom afhalen Haha! Vork

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:58

Hey dacht dat ik morgen zelf zou koken omdat jij pizza gingen maken mam????

Marieke daar sneeuwt het vast niet haha Lachen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:02

haha misschien goed idee om catering te beginnen.dat kan ik wel.Anietjes catering
Enne woensdag wordt wordt waarschijnlijk worteltjes met doperwtjes en puree en varkenshaas met sinaasappelsaus.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:03

amandaaa schreef:
Hey dacht dat ik morgen zelf zou koken omdat jij pizza gingen maken mam????

Marieke daar sneeuwt het vast niet haha Lachen

ja maar von niet erg.Heb ik toch leuk opgelost