Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talida schreef:Tal was echt zo lief vandaag, op de trailer, aan de trailer en natuurlijk tijdens de les

Talida schreef:1 still van de knappe Tal gister![]()
_Rijkie_ schreef:Fiekie wil je binnnekort weer eens op Romina hobbelen?
Kan ik haar weer eens onder het zadel zien
_Fieke schreef:_Rijkie_ schreef:Fiekie wil je binnnekort weer eens op Romina hobbelen?
Kan ik haar weer eens onder het zadel zien
hihi ja hoor! Leuk! Hopen dat ze wat beter naar me luisterd dat vorige keer![]()
![]()
Alvast veel plezier vanaaf!
Dan komt het goed
En Mina loopt stukken beter dan toen! Vind ik dan 
_Rijkie_ schreef:Wauwie Belin, leuk!!
Vertel hoe was het??
), en hoe je travers al beetje kunt oefenen bv.Talida schreef:_Rijkie_ schreef:Wauwie Belin, leuk!!
Vertel hoe was het??
erg leuk! moesten eerst een losgebroken hengst vangen, die klom bijna over het hek de paddock in naar een ruin![]()
Hebben denk ik met zn 2 dik een uur les gehad, heel relaxed (was natuurlijk erg warm) wat dingen doorgenomen en dan weer ff stappen. Zoals bv hoe ik met Tal een middengalop kan laten zien enzo. Wijken ging echt goed, ik zei al tegen al, als je het zondag zo doet hoef je het noooooit meer te doen (in een proef), en hoe je travers al beetje kunt oefenen bv.
Ze zijn echt zo aardig, werd helemaal limo gehaald enzo. Nog beetje lessen van anderen staan kijken, maar wilde het voor Tal ook niet te lang meer maken, anders hadden we er nu waarschijnlijk nog gestaan!
Oh een zo'n gaaf veulen gezien, van Gribaldi, die wilde Sniesie en ik wel mee hebben he!
_Rijkie_ schreef:Ik ben erbij om je te helpenDan komt het goed
![]()
En Mina loopt stukken beter dan toen! Vind ik dan
Laat maar weten als je tijd/zin hebt
Talida schreef:
Talida schreef:
Talida schreef:moet ie wel heel lang op de trailer staan