gelukkig schijnt de zon weer 
Hee xeen super leuk man dat je door bent !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gelukkig schijnt de zon weer 

Xeen schreef:ooh my gooooth ,
ik ben door die auditie![]()
dankje dankje 
Marieke_ schreef:gelukkig kon ik bij een studiegenootje logeren. Dus heb ook gewoon kunnen douchen en ontbijten vanmorgen

. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder....zij heeft al zijn rekeningen ff betaald vandaag
. Hij moet het wel terugbetalen maar goed dat mag ook met een klein bedrag per maand. De bofkont.
Blijf er niet bij hoor.....afgeven en wegwezen. Hij is toch op twee weken na 3 jaar geworden. madelon31 schreef:anietje beterschap he!! ga zo werken...was vanmorgen vrij want ik had dinsdag de hele dag gewerkt.
Melis komt vandaag ik ben morgen weer
Blijf er niet bij hoor.....afgeven en wegwezen. Hij is toch op twee weken na 3 jaar geworden.[/quote]
Ik heb er drie uur over gedaan....van R'dam west naar Delft...Gewoonlijk fiets of OV ik het in 40 minuten! Ik ben wel gezond en niet gewond thuis gekomen en petje af voor de buschauffeurs!
. Maar even voor de duidelijkheid, MIJN VADER IS DOKTER GEEN POOIER. Maar hij beleeft er veel lol aan om mensen die bellen op het verkeerde spoor te zetten (favorieten zijn opnemen met 'met de brandweer' of 'goedemiddag abortuskliniek de Blijberg, waar kan ik u mee helpen') en in dit geval vroeg een oude man naar een Shirley dus hij legde de link met een bordeel.
! Eerst los, ze werd helemaal gek dus ik d8 maar dáár stap ik niet op, dus even gelongeerd kijken of ze wat rustig werd, dat werd ze idd dus ik opzadelen en de bak in! En toen kwam Noes die naar buiten ging met Pina dus ik d8 'dat kan ik ook'... pas anderhalfuur later waren we terug van het rondje park. Madame was moe, heel erg moe. Maar ik ben voldaan want het ging súper buiten
! We hadden even een probleemtje toen ik boven op de 'berg' stond en Vernaan het vertikte om naar beneden te gaan
... Maar na veel gepraat stond ik uiteindelijk toch weer beneden
!
Haudie ,
spetter en vesra. maar ondertussen ook de andere
Nee niet egt gedaan. maar buiten gezegt,god o god. heb al lang niet meer zoveel gelopen
is goed voor me !

, Want gisteren kon ik niks met der doen met dat weer 
Het ging in het begin even goed tot dat de paarden in de paddock gingen rennen,ging vesje gek doen
en later ook weer tOen Donna losgebrOken was, Toen was ik er maar even vanaf gesprongen anders was ik ervanaf gevallen want vesje werd gek !

helemaal compleet met bit en leuk gekleurde rubberen teugels eraan
Morgen ff passen, had ik net geen zin meer in.
geweldig anouska
, gekleurde teugels 
ja en ik heb didl's stal uitgemest