Ik moet nog steeds een keer langs! Haha. Ik zat wel te denken om volgende week te gaan kijken en over een paar weken heb ik geen training meer op vrijdag dus dan kom ik misschien ook nog wel bij jullie kijken. Want een aantal van jullie lest op vrijdag toch?
Ik heb het even gevraagd en er is trainen t/m volgende week vrijdag, maargoed die week er na is het vakantie en ga ik waarschijnlijk weer eens een weekje naar mn ouders of het weekend alleen maar dan ben ik er dus vrijdag niet, daarna heb ik een bruiloft, maar misschien die week daarna hahah.. 17 mei wordt dat dan Ghehe.
JessiiCaa
Geplaatst: 05-06-13 18:28
Heee!
zijn jullie er volgende week vrijdag? 14 juni is dat! Dan ben ik van plan ECHT langs te komen Staat al in mn agenda haha.
I wouldn't miss it for the world Uiteraard ben ik er dan. Paardrijden is altijd die nummer 1 in mijn agenda die gewoon niet verplaatst wordt tenzij er ECHT iets aan de hand is
Het is niet moeilijk te vinden Gewoon even van tevoren de kaart opzoeken.... Als je vanaf station komt moet je de binnenstad door richting de Diezerpoort en dan de Thomas a Kempisstraat door, alsmaar rechtdoor tot stoplichten. Daar ga je ook rechtdoor de Meppelerstraatweg op. Als je aan het einde van die straat bent zie je aan de rechterkant de Mc Donalds. Daar fiets je een tunneltje door. Na het tunneltje heb je allemaal autodealers aan je rechterkant en de snelweg links, tot je bij stoplichten komt. Hier moet je onder de snelweg door en je bent er!
Hoop dat je hier iets mee kan
JessiiCaa
Geplaatst: 07-06-13 18:03
Ja ik zoek nog wel even op op de kaart want ben nog steeds niet zo thuis in de straten enzo haha. Komt wel goed, ga wel goed op tijd weg haha. Hoelang is het ongeveer fietsen als je er in één keer op af fiets?
Zit er tegenover trouwens ook een sportcomplex? waar ook een soort beach veldje ligt? Daar was ik namelijk van de week twee keer en daar tegen over was ook iets van een manege maar kon geen naam op die gebouwen vinden.