Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:43

Samantha, je hebt toch ook je eigen paard? Waarom rij je dan bij Castellum als ik vragen mag?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:46

Mag je best vragen :+

Ik heb geen eigen paard, ik heb een verzorgpaard. Maar deze staat in Tiel, dus zie ik alleen de weekenden en vakantie's.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:01

Zo, heb het weer voor elkaar. Mams gaat mee naar Har, dus ik hoef niet te fietsen. Beetje jammer dat we op paps moeten wachten, want die kan anders het huis niet in.
Even een rondje stappen met Harry.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:01

Ik ga die berichten over taarten echt overslaan. Heb al zo'n honger na een paar hapjes chiliconcarne...

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:19

Ik heb je zien staan ja. :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:29

Haha, ik zag je rijden. In stap liep Harry vrij goed. In draf niet. Mercedes heeft even gevoeld en toegekeken hoe Harry draafde. Maar hij heeft een plekje mok. En Mercedes denkt dat dat het is, dus meneer heeft meteen zijn smeersels al gehad. Nu maar hopen dat dat het is.
Baal der wel van dat ik het weer niet heb gezien. Vorige keer ook al niet.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:17

Sorry Kayleigh, zal niet meer schrijven. Alleen nog foto's als het af is, goed? :P :+ :=

Balen van Harry, maar idd hopen dat het 'gewoon' mok is. Zijn het zulke kleine plekjes dat je het zelf mist? Merce heeft ook 100 jaar ervaring met paarden hè? Wees niet te streng voor jezelf!! :(:)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:22

Laatst bijgewerkt door Saaams op 30-10-12 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:23

Cool, leuk gedaan!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:24

Bedankt :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:26

Wij zijn alleen maar goed met roze en cadeautjes in manen. :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:28

Mooi roze is niet lelijk :=
Cadeautjes, manen? Foto? :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:30

Afbeelding

Ging hem al uploaden, mijn verhaal was niet zo duidelijk.. :o Dit waren we vorig jaar tijdens een Sinterklaas pas de deux tijdens het grote Sinterklaasfeest op de manege.
Uiteraard waren wijzelf ook in thema:
Afbeelding

En daarbij natuurlijk ook een medley van Sinterklaasliedjes. :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:31

Die cadeautjes zijn wel heel origineel. :+
Saartje en Bertus of is het Lies?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:33

Saar en Bertus. Da's ons ideale duo, nemen elkaars pasjes ook zo mooi over in een pas de deux. Helaas nu dus niet meer door mijn rug, wordt nog wat in maart als het weer pas de deux wedstrijd is en ik nog steeds niet beter ben dan nu, we hebben nu Dennis en Goofy op het oog. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik toch wel beduidend minder pijn heb als ik op Benz rijd, dus misschien gaan we ook wel gewoon voor Bertus en Benz...

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:34

Als het de pijn kan verlichten dan zal ik toch kiezen voor Benz. Na aanleiding van sommige verhalen, heb je daar ook wel een klik mee toch? Dan is de keus ietsje makkelijker gemaakt. :j

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:35

We hebben nog even. :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:38

Nou, Harry had eerder mok en dat voelde je wel wat zitten. Deze mok lijkt oppervlakkiger te zitten. Dat voel ik nooit met mn borstel. En ik zie het ook gewoon niet met mn ogen.. Maargoed, nu naar weer behandelen en hopen dat het werkt.

Benz en Bertus zijn ook wel leuk samen. Ben benieuwd wat voor leuks jullie weer bedacht hebben
Eigenlijk moet ik meedoen als oma op opa Harry. Maar das zo lastig te realiseren qua muziek en paardaankleding.
Daarbij ben ik niet goed in proeven onthouden.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:40

Dat is echt een goed idee kayleigh! Opa Harry, nu alleen nog opzoek naar een oma :=

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:40

Hoezo lastig? Je verft Harry dan gewoon grijs! Bolhoedje tussen zijn oren, stropdas om en een wandelstok ipv een zweep. :+

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 06:36

Hihi, slachtoffer zal niet zo moeilijk zijn om te vinden. Denk dat Miranda en Mirreille het ook best leuk zouden vinden.
Das wel een hele leuke Rian. Wandelstok/kruk dacht ik ook al aan. Harry is al vrij grijs, misschien iets meer accentueren xD
Oh, en dan zo'n vreselijk oud tafelkleed of een lelijk oud gordijn met dat kant als dekje.
En een kunstgebit :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 07:53

Ik bedacht me net dat Harry waarschijnlijk nog steeds een knoop in zijn staart heeft. Ben m er vergeten uit te halen na zijn benen wassen :P

Verveel me nu al dood. Zit nu eindelijk in de trein naar Hilversum... Daarna nog een bus en dan zijn we na 2uur eindelijk in Laren.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 13:40

Als het meezit hebben ze die knoop bij de avondronde nog gespot, maar ja, dikke kans van niet natuurlijk. Nouja, misschien krijgt ie er wel een creatieve krul van? ;)

Ik heb weer eens zo slecht geslapen, word er helemaal gek van. Ben zelfs te duf om de keuken in te gaan.. Straks toch maar eens beginnen. :O

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:52

Haha, ach, heeft ook wel wat, zo'n krul. Maar hij was er al uit toen ik aankwam.

Heb net Harry's mokkorstjes eraf gepulkt, meneer heeft meteen wraak genomen door op mijn hoofd te gaan poepen... Was erg blij dat mijn haar in een knot zat.
Overigens draafde ie daarna weer heel slecht, dus ik neem aan dat het door mijn gepulkt komt. Van El moet ik hem er gewoon doorheen rijden.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:16

Sorry Kayleigh, moest toch wel even erg hard lachen.. Al weet ik hoe vervelend het is als een paard op je kop poept, op de manege in Nijmegen hadden we er eentje (Jerommeke) die vaak ging poepen als jij zijn achterhoeven ging krabben. :\
Lastig dat Harry niet zelf kan zeggen waar ie last van heeft, daar moeten ze ook nog eens wat op verzinnen..

Ik heb mijn gebak en gekook voor vandaag opgegeven. Moest eigenlijk nog meer gebeuren, want ik wilde mijn taart helemaal af hebben ook het hoofdgerecht vast voorbereid in de koelkast zetten, maar dat moet dus morgenochtend maar. Ik kwam gewoon niet vooruit vandaag. Maak ik een chocoladecake, vergeet ik de cacao. Krijg ook mijn bak-la niet meer dicht omdat er iets uit is gevallen en dat er nu buiten mijn bereik achter ligt. Dat soort suffe dingen hebben mij doen besluiten op bed te gaan liggen en Mama Mia te kijken. Morgen weer een dag. :P