Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe is je gesprek gegaan?
Maar eerst heb ik vanavond "gewoon" les
. Maar als ze niet echt iets hoeft en gewoon mee kan hobbelen is ze erg braaf, wel een uitdaging om met dat paard echt aan de slag te gaan. En als je Angel kan uitzitten als je bokt krijgt een ander paard je er ook niet zo gauw vanaf, is de ervaring. Het is zo'n echte merrie, niet te pruimen als ze hengstig is maar stiekum vindt ze het toch wel leuk als iemand uitgebreid met haar komt tuttelen. Ze leeft trouwens nog steeds en maakt nu de bossen van Drenthe onveilig.
maarja semm was het daar iets minder mee eens. ze liep echt best wel te kloten, en ik werd wel boos op maar maar was nog wel ietsjes te lief eigenlijk. op een gegeven moment rende ze op dat hek af. maar omdat ze zo sterk is kreeg ik haar geen kant op. ze sprong een beetje half tegen dat hek op, ik viel natuurlijk al een beetje naar voren. maar zo snel al het helemaal ging. was ik me aan het bedenken dan dat als ik me er nu af zou laten vallen het verstandiger zou zijn. als ik er af zou zijn zou ze waarschijnlijk stoppen en had ik haar nog. en als ik er op zou blijven zitten en ze liep door het hek heen was ze denk ik naar de stal gerend en was ik die staldeur ergens tegen gekomen en was het dan misschien nog slechter afgelopen. ik had me dus laten vallen. en toen ik gevallen was, voelde ik op het eerste moment niets.. maar toen ik even gelopen had kreeg ik ineens een steek in mijn rug. daarna gewoon weer op semm gegaan en hem eventjes heel hard aan het werk gezet. heb savonds ook nog gereden. maar heb nu wel nogsteeds best wel erg last van mijn rug. als ik zit ofz heb ik er geen last van dus met paardrijden was het ook niet zo erg. mar als ik loop krijg ik soms ineens zo'n steek in mijn rug dat ik bijna door mijn benen zak. en moe word ik er van. maar ik heb dit verhaaltje een beetje snel moeten typen want ik moet nu weg . doeeegg 

Kan hij echt goed.. maar iid ook op de manier dat jij zegt
Dat ie lekker ontspant en niet zo kort nee

d0nnaa_dan schreef:Ik heb de baaaan!
Maandag nog met een mevrouw over werktijden en functie, en dan kan ik aan de slag!

Gelukkig is het nu maar een oefening, maar toch moet alles snel gedaan worden.

d0nnaa_dan schreef:Ik heb de baaaan!
Maandag nog met een mevrouw over werktijden en functie, en dan kan ik aan de slag!
En dat ik een beetje verdien in een maand

Dat heb ik nu ook wel gemerkt..
haha.