Weet je dat dit me gewoon echt niets zegt (Sas mist dus nog veel meer )
Dat komt mischien omdat jullie de dresuur niet echt volgen, ik vindt dat altijd wel erg mooi Maar als je op de homepage (van Bokt) kijkt kun je de verslagen ook lezen. Als je op mijn hyves account onder gadgets kijkt kun je de clinic die ze eerder had zien, en ook een waanzinnige clip van een waanzinnige zanger die het helemaal gaat maken (denk ik)
Hoi, goedemorgen nog zo'n gek die nu al op bokt zit
Het was gewoon wit vanmorgen en de NS reed op tijd, normaal gaat dat niet samen Ik zit dus nu in Utrecht, was beetje erg op tijd, om 9.30 heb ik les, moet alleen weer de kou in, we hebben les bij paard. En daarna mogen we weer terug wandelen hierheen.
Ik kom even 'feest vieren' Heb 2 tentamens gehaald en straks wordt als het goed is de 3e bekend. Dus kan weer 2 herkansingen wegstrepen voor de zomer Nu de rest alleen nog.
Ja zeker, maar vraag me echt af waarom hij weg is Hoop dat hij niet naar 'het boertje in Drenthe' gaat.
En ik heb geen zin meer om te studeren en ik moet nog 45 minuten en de we zitten nog in spanning te wachten, er zou vanmiddag nog een cijfer bekend gemaakt worden, maar ze zijn er nog niet.