Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 00:03

xan schreef:
@Winnitou: ben jij nou een werkpaard of een luxepaard ??? Gaaaap

Beide, maar vooral een luxepaard die hard kan werken!! (en op dit moment niet kan slapen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 00:14

xan schreef:
En nu lijk ik wel Liquita van een paar blz terug, die kon toen ook in haar eentje een hele blz volschrijven ! Lijst
Gezellig hoor hier zo in mijn eentje. Waar zijn jullie nu ???
Hangen zeker allemaal nog aan de bar ??? Ja Ja
Ik ga naar mijn bedje toe en lees morgen op mijn werk wel wat jullie er aan toe te voegen hebben.
Welterusten. Dromen Dromen Dromen

Nee hoor! allang niet meer aan de bar, we hebben nog heel lang op de parkeerplaats staan kletsen (lees roddelen). Tot het veel te koud werd. Heb de hele weg naar huis zitten rillen en dat was een lange tijd want ik moest weer eens helemaal omrijden omdat de oprit van de A7 naar de A8 weer eens was afgesloten.
@Tytje, waar ben je gekeerd op de Thorbecke weg, het gras staat daar toch redelijke hoog. Moest een flink stuk omrijden om thuis te komen en heb even gekeken waar ik bandensporen in het gras zag. Je bent volgens mij niet de enige geweest, er waren meerdere platgereden stukken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 00:33

Aangezien jullie allemaal liggen te slapen zal ik een paar bladzijden alleen verder vullen.
Want als we nu al taart gaan eten wat gaan we dan doen als we de 500 hebben gehaald. Een weekend weg?!?
Een ruim 2x paar jaar geleden zijn we met de donderdagavond ploeg een weekendje naar Terschelling geweest. Heel gezellig (gedeeltelijk met aanhang (die van mij moest werken)).
We zijn het eiland overgetrokken op stalen rossen, was weer eens wat anders.
Maar de 500 hebben we nog niet dus nog even tijd om met een ludiek idee te komen en te organiseren.
Misschien een brainstormsessie hie houden, of we openen hiervoor een topic. Wie weet wat we tegenkomen. Kunnen we meteen op jacht naar sponsors gaan. Heb met het benefietgebeuren gemerkt dat sommige onder ons daar heel goed in zijn! (hint, hint) Wij zij op zich zelf toch al een goed doel.
(Wat duurt het lang voordat een blazijde vol is)
Ga me toch maar bij jullie aansluiten en bedje veren in de lakenstraat. Welterusten en tot schrijfs/lees.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 00:41

winnitou schreef:
Aangezien jullie allemaal liggen te slapen zal ik een paar bladzijden alleen verder vullen.
Want als we nu al taart gaan eten wat gaan we dan doen als we de 500 hebben gehaald. Een weekend weg?!?
Een ruim 2x paar jaar geleden zijn we met de donderdagavond ploeg een weekendje naar Terschelling geweest. Heel gezellig (gedeeltelijk met aanhang (die van mij moest werken)).
We zijn het eiland overgetrokken op stalen rossen, was weer eens wat anders.
Maar de 500 hebben we nog niet dus nog even tijd om met een ludiek idee te komen en te organiseren.
Misschien een brainstormsessie hier houden, of we openen hiervoor een topic. Wie weet wat we tegenkomen. Kunnen we meteen op jacht naar sponsors gaan. Heb met het benefietgebeuren gemerkt dat sommige onder ons daar heel goed in zijn! (hint, hint) Wij zij op zich zelf toch al een goed doel.
(Wat duurt het lang voordat een blazijde vol is)
Ga me toch maar bij jullie aansluiten en bedje veren in de lakenstraat. Welterusten en tot schrijfs/lees.

Het is hier toch een herrie, die vogels van tegenwoordig worden ook niet meer opgevoed. Staan ze hier toch een partij te klepperen (lijkt wel een ooievaar), Jammer dat het donker is want nu kan ik niet zien wat voor een exemplaar het is die zo'n herrie maakt midden in de nacht.
Sinds een paar dagen vliegen hier 2 Grutto's rond het huis, die kunnen ook een flinke opera tengehore brengen en dat gaat de hele dag door.
Als jullie me rond zien lopen met dikke wallen onder de ogen komt dit door de lawaaipapegaaien om het huis en niet door bokt.nl hòòr.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 06:45

winnitou schreef:
ATE schreef:
winnitou ik heb niks aan je oog gezien hoor

"t was ook schemerig. Ik keek net in de spiegel en rechts zit er onder mijn oog een donkere streep en links is het boven mijn wenkbrouw dik. Wordt een leuke sport voor de dinsdag i.pv. de carrousel: stepkoppen, doe je mee?

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:13

is deze bladzijde nou nog niet vol! Zijn jullie allemaal aan het uitslapen?
Ging gisteravond iets te lang door waardoor ik m'n bed met moeite uit kon komen. dit is erg verslavend hoor.
Ga vanmiddag naar de camping kan ik lekker bij komen. (kom vanvond weer terug want ik kan jullie niet missen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:41

en ik moet naar gitaarles, is weer eens wat anders dan paardrijden.
Even pauze aan het houden, kan het dan toch niet laten om even te kijken. Waar ben ik aan begonnen, ik had al tijd te kort en als ik dit dan ook ga doen, maar wel leuk. Is wat anders dan tegen de koeien en kalfjes praten (dat zijn mijn buurtjes namelijk)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:52

@ Winnitou, wat kun jij toch ouwenelen in je eentje ! Haha! Haha! Haha!
Jij wilt zeker heel veel taarten gaan bakken de eerstkomende weken. Vingers aflikken Wij komen ze wel opeten. Vork
Voel je je een beetje wakker vandaag ?? Het was knap laat gisteravond zag ik. Gaaaap

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:17

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:56

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:01

Gezellig he winnitou...zo in je eentje s'nachts, ik weet er alles van Nagelbijten / Gniffelen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:30

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:53

@ Liquita, heel veel plezier en goed onthouden wat ze daar allemaal doen, kun je dat nog eens gebruiken in je eigen proeven/küren !

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:14

xan schreef:
@ Liquita, heel veel plezier en goed onthouden wat ze daar allemaal doen, kun je dat nog eens gebruiken in je eigen proeven/küren !

nha denk niet dat het gaat lukken hoor Haha! Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:58

LIQUITA schreef:
Hahaha....echt LEUK!!!! Ik wil ook zo'n zitzak voor Liquita Nagelbijten / Gniffelen .

Ik ga vanvond naar Cavalia. Ik ben zeer benieuwd Haha! .

Dan wens ik je een hele leuke avond, ben heel benieuwd wat je er van vindt!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:04

Hackie schreef:

Een leuk filmpje.
@ Liquita, ik heb op de camping zo'n zitzak, (gekocht op de vrijmarkt in Bakkum). Kunnen het wel eens uitproberen.

Bij Veldt was er ooit ook zo'n grote bal. Er werd dan af en toe voetbal te paard gespeeld. Was wel grappig om te doen. Zou het wel leuk vinden als er weer zo iets gedaan wordt aan het eind van de les.

Ik heb een boekje met circuskunstjes met paarden. Wel grappig, de dingen die er in staan komen vanuit natuurlijke houdigen en bewegingen van het paard. Heel veel van het filmpje staat in dat boekje beschreven. Misschien kunnen we vrijdag na de koffie aan de slag.....Circus Veldt....Met kerst een uitverkochte RAI.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:23

xan schreef:
Jij wilt zeker heel veel taarten gaan bakken de eerstkomende weken. Vingers aflikken Wij komen ze wel opeten. Vork
Voel je je een beetje wakker vandaag ?? Het was knap laat gisteravond zag ik. Gaaaap

Was eerst nog van plan een boek te gaan schrijven. Meteen hier, zodat jullie mee kunnen lezen, corrigeren en redigeren. Heb toch maar bedacht dat ik het anders ga aanpakken en hou het bij mijn laptop. Kan ik jullie nog gebruiken als personages, zonder dat jullie het weten.

Taarten bakken vind ik geen vervelende klus, opeten is minder (althans dat vindt de weegschaal).

Vanmorgen was ik niet zo helder maar even hard aangepakt zodat ik om 12.15 uur meteen naar de camping kon. Heb daar dus heerlijk in het zonnetje gelegen. Was zelfs te moe om naar het strand te fietsen. Kind lekker aan het spelen en mama aan het luieren. Dit was echt luxe, had het ook wel even nodig.

Nu weer hollen, moet zo naar gitaarles en heb nog wat huishoudelijke dingen die mijn aandacht graag willen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:45

winnitou schreef:
xan schreef:

Was eerst nog van plan een boek te gaan schrijven. Meteen hier, zodat jullie mee kunnen lezen, corrigeren en redigeren. Heb toch maar bedacht dat ik het anders ga aanpakken en hou het bij mijn laptop. Kan ik jullie nog gebruiken als personages, zonder dat jullie het weten.

Taarten bakken vind ik geen vervelende klus, opeten is minder (althans dat vindt de weegschaal).

Vanmorgen was ik niet zo helder maar even hard aangepakt zodat ik om 12.15 uur meteen naar de camping kon. Heb daar dus heerlijk in het zonnetje gelegen. Was zelfs te moe om naar het strand te fietsen. Kind lekker aan het spelen en mama aan het luieren. Dit was echt luxe, had het ook wel even nodig.

Nu weer hollen, moet zo naar gitaarles en heb nog wat huishoudelijke dingen die mijn aandacht graag willen.

hiushoudelijke dingen wat is dat Ziek Schijnheilig

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:52

Huishoudelijke dingen !!!! Pling
Kom net van mijn werk. Het is hartstikke druk, vanmorgen ook al de hele ochtend gewerkt, en nu dus vanavond weer 2 uurtjes. Duivel
En tussendoor de huishoudelijke dingen, ha, ha, Haha! . Vanmiddag heb ik heerlijk in de zon gelegen met een boek, ff tijd voor mezelf. Bloos

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:50

Huishoudelijke dingen!!!!
Heb de bijkeuken op zijn kop staan. Moest zonodig weer wat veranderen. Heb verhogers voor de wasmachine en droger geplaatst. Dan moet alles weer anders staan, een stellingkast weg (naar de schuur, vandaar ook de step in mijn gezicht) en waar moeten die spullen dan weer heen. Op dit moment lijkt het wel of er een bom ontploft is. Ik ondek wel allemaal dingen waar ik het bestaan van was vergeten. Kan voor de paardespullen wel een aparte schuur plaatsen. Vond ook nog een schilderij van een paard (of is het een hond), gemaakt door Lappenklaas. Heeft een paar jaar op mijn kantoor gehangen. Ik heb geen kantoor meer dus ook maar in de bijkeuken.
Dan hebben we het huishoudelijke onderdeel strijken. Ik geloof nog steeds niet in kabouters en mijn huisgenoten weten niet eens hoe zo'n ijzer werkt. De laatste tijd veel witte blousen gedragen. Zijn niet van kreukstof gemaakt. Achter de naaimachine gezeten (en wat genaaid).
Heb vanmiddag ook heerlijk van het zonnetje genoten maar dan blijft alles wel liggen en zoals ik al schreef: die kleine mannetjes/vrouwtjes met zo'n lief mutsje weten mijn huis nog steeds niet te vinden. Morgen ook de hele dag weg en 's avonds cursus (nu het echte werk op de bok), en ....vrijdagochtend schijnt er op de manege wat te zijn.

Vanavond wer de deur uit: Gitaarles gehad. En nog even op de manege geweest. Dus tijd te kort.
En af en toe komt mijn huishoudelijke hulp een handje helpen. Dan mag ik weer in mijn handen knijpen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:01

Kom er net achter dat de grote van de berichten niet uitmaakt. Per bladzijde gaan 25 berichten. Ik ga deze bladzijde dus niet uit.
Welterusten, ik ga een beetje bijtijds.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:55

Hé Winnitou, nachtbraker, ik vond het leuk om je berichtjes te lezen. Ja, die Thorbeckeweg, ik weet niet eens hoe hoog het gras was. Voor diegene die niet weten waar het over gaat... ik heb gister een fijne boete gekregen voor door de berm rijden en keren op de autoweg (ik ging de file verlaten) en ook nog eens voor te hard rijden. Ik heb bij meneer Agent mijn mooiste glimlach opgezet en alles toegegeven. Ik kreeg uiteindelijk "maar" een boete van 75 euro, pffffffff.. Ik ging alleen maar naar de manege toe.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:56

Dan

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:56

help ik

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:57

je wel