xan schreef:@Winnitou: ben jij nou een werkpaard of een luxepaard ???
Beide, maar vooral een luxepaard die hard kan werken!! (en op dit moment niet kan slapen)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:@Winnitou: ben jij nou een werkpaard of een luxepaard ???
xan schreef:En nu lijk ik wel Liquita van een paar blz terug, die kon toen ook in haar eentje een hele blz volschrijven !![]()
Gezellig hoor hier zo in mijn eentje. Waar zijn jullie nu ???
Hangen zeker allemaal nog aan de bar ???![]()
![]()
Ik ga naar mijn bedje toe en lees morgen op mijn werk wel wat jullie er aan toe te voegen hebben.
Welterusten.![]()
![]()
winnitou schreef:Aangezien jullie allemaal liggen te slapen zal ik een paar bladzijden alleen verder vullen.
Want als we nu al taart gaan eten wat gaan we dan doen als we de 500 hebben gehaald. Een weekend weg?!?
Een ruim 2x paar jaar geleden zijn we met de donderdagavond ploeg een weekendje naar Terschelling geweest. Heel gezellig (gedeeltelijk met aanhang (die van mij moest werken)).
We zijn het eiland overgetrokken op stalen rossen, was weer eens wat anders.
Maar de 500 hebben we nog niet dus nog even tijd om met een ludiek idee te komen en te organiseren.
Misschien een brainstormsessie hier houden, of we openen hiervoor een topic. Wie weet wat we tegenkomen. Kunnen we meteen op jacht naar sponsors gaan. Heb met het benefietgebeuren gemerkt dat sommige onder ons daar heel goed in zijn! (hint, hint) Wij zij op zich zelf toch al een goed doel.
(Wat duurt het lang voordat een blazijde vol is)
Ga me toch maar bij jullie aansluiten en bedje veren in de lakenstraat. Welterusten en tot schrijfs/lees.
winnitou schreef:ATE schreef:winnitou ik heb niks aan je oog gezien hoor
"t was ook schemerig. Ik keek net in de spiegel en rechts zit er onder mijn oog een donkere streep en links is het boven mijn wenkbrouw dik. Wordt een leuke sport voor de dinsdag i.pv. de carrousel: stepkoppen, doe je mee?

Wij komen ze wel opeten.
:Hackie schreef:
.
.
. LIQUITA schreef:Hackie schreef:
Hahaha....echt LEUK!!!! Ik wil ook zo'n zitzak voor Liquita.
Ik ga vanvond naar Cavalia. Ik ben zeer benieuwd.

xan schreef:@ Liquita, heel veel plezier en goed onthouden wat ze daar allemaal doen, kun je dat nog eens gebruiken in je eigen proeven/küren !
LIQUITA schreef:Hahaha....echt LEUK!!!! Ik wil ook zo'n zitzak voor Liquita.
Ik ga vanvond naar Cavalia. Ik ben zeer benieuwd.
Hackie schreef:
xan schreef:@ Winnitou, wat kun jij toch ouwenelen in je eentje !![]()
![]()
![]()
Jij wilt zeker heel veel taarten gaan bakken de eerstkomende weken.Wij komen ze wel opeten.
![]()
Voel je je een beetje wakker vandaag ?? Het was knap laat gisteravond zag ik.
winnitou schreef:xan schreef:@ Winnitou, wat kun jij toch ouwenelen in je eentje !![]()
![]()
![]()
Jij wilt zeker heel veel taarten gaan bakken de eerstkomende weken.Wij komen ze wel opeten.
![]()
Voel je je een beetje wakker vandaag ?? Het was knap laat gisteravond zag ik.
Was eerst nog van plan een boek te gaan schrijven. Meteen hier, zodat jullie mee kunnen lezen, corrigeren en redigeren. Heb toch maar bedacht dat ik het anders ga aanpakken en hou het bij mijn laptop. Kan ik jullie nog gebruiken als personages, zonder dat jullie het weten.
Taarten bakken vind ik geen vervelende klus, opeten is minder (althans dat vindt de weegschaal).
Vanmorgen was ik niet zo helder maar even hard aangepakt zodat ik om 12.15 uur meteen naar de camping kon. Heb daar dus heerlijk in het zonnetje gelegen. Was zelfs te moe om naar het strand te fietsen. Kind lekker aan het spelen en mama aan het luieren. Dit was echt luxe, had het ook wel even nodig.
Nu weer hollen, moet zo naar gitaarles en heb nog wat huishoudelijke dingen die mijn aandacht graag willen.

. Vanmiddag heb ik heerlijk in de zon gelegen met een boek, ff tijd voor mezelf.