manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:23

Heej Cis, 20 september ben ik helaas aan t werk, dus ik kan er niet bij zijn. Dan moeten we het maar op ons theemoment houden wat we dan later hebben ;) Waar loop je stage?
Ik lig nog altijd dubbel als ik die filmpjes bekijk, vooral die kroketten losbikken is té hilarisch :+ (opsturen voor homevideo's :)) :') ) En weet nog wel dat ik van Loon op Zand hele pijnlijke billen had!!

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:27

jammer thirz, maar dan doen we het idd een ander keertje!
Ik loop stage op het NHB Deurne dus misschien word ik ook nog eens zo'n echt paardenmeisje :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:43

He dames,
Tot over 2 weken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:04

Hey Cis, leuk dat je ook weer eens aan komt waaien! We moeten echt weer eens bijketsen, kheb je al zo lang niet gezien!
Tsja... een ritje op sharon kan ik je nu helaas niet aanbieden!

Met sharon gaat t best goed, ik loop nu ongeveer 7/8 minuten met dr en ze is zooo braaf, echt fijn! En dr been wordt steeds dunner, dus dat is ook mooi!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 14:36

Leuk Cis; moest je ook bij Horse Event werken? En loop je heel de tijd in je paardrijbroek rond? :P Dan best je pas een echt paardenmeisje :+
Fijn dat het met Shaar goed gaat!
Morgen komt de smid voor Nous, das dan kan ik weer lekker op buitenrit :)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:50

Hey Cis, jij ook bij Coldplay...ik was woensdag, samen met Chris en zijn broer en vrouw, erg gezellig, wel jammer dat het nog ging regenen bij het voorprogramma....vond het wel een mooi concert, konden alleen via een scherm wat zien, stonden te ver af...oh enne, de 20e kan ik hoor....
Sorry Thirz, maar had gewoon geen zin om tegen die wind in te fietsen, dus heb Nous onderweg ff gebeld....heb je dr ijzer nog gevonden? Gelukkig dat de smid morgen komt.
Loon op zand? Ik ben helemaal voor, wanneer gaan we???
Anne, we gaan 13 oktober naar Kos,had ik volgens mij nog niet verteld... heb er toch al echt wel zin in....Nog 4 weekjes precies!

Vandaag met Jade heerlijk alleen een buitenritje gedaan, rondje Biggekerke voor het eerst. Wilde zo graag richting bos, maar er hingen zulke donkere wolken dat ik t niet aandurfde (kan zich nog iets herinneren van onweer in een bos.. :o ), ben dus lekker via Biggekerke terug naar stal gegaan, en ze was echt superbraaf, ben gewoon trots haha....Binnenkort eens kijken of ik een slachtoffer voor naar het strand kan vinden....

Bianz ook weer thuis...spreken we snel een keer af om bij te kletsen, en natuurlijk om alle do's en don'ts van Kos te horen....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:50

Super dat Jade zo braaf was Marieke!

Mijn ouders zijn vandaag bij Dolce Vita wezen kijken, het was namelijk zo dat ze dr nog nooit gezien hadden en dus geen idee hadden welk paard ik heb gekocht...
Voordat ze kwamen heb ik met dolce vita nog trailerladen geoefend en ze liep er 2x zo in! Was zo trots!

Mn vader had zn fototoestel mee...

Kijk dit naambordje had ik laten maken in Salou, wat vinden jullie ervan?
Afbeelding

Hoezo uitdagen? Haha kijk die beentjes!
Afbeelding

Ff kroelen... ik lijk wel erg mini hier trouwens!
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:06

Nee, heb Nous dr ijzer niet meer gevonden, vandaag had ze als verrassing ook dr andere voorijzer er maar zelf afgehaald :+ Gelukkig staat ze nu weer op nieuwe ijzertjes!
Fijn dat je buitenrit goed ging, had je niemand om mee samen te gaan?
Een bekende foto Bar ;) Hoe is het gemaakt dan? Wel leuk!

Ik ging net boodschapjes doen en toen hadden ze kruidnootjes, dus ik zit nu alvast pre-sinterklaas te vieren :Y)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:19

Nee ik zou met lotte naar het strand gaan (gezellig... ;) ), maar dat ging niet door, ze was verkouden enz....
Dus toen ging ik maar alleen een rondje...
Van Nous dr andere ijzer weet ik niks van haha, dat was geen afgesproken werk hihihi.....fijn dat ze nu nieuwe heeft...
die kruidnoten hebben ze trouwens al een paar weken, kwam ze laatst al tegen ergens....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:03

stil hier.....

Cis, vanaf hoelaat mogen we komen zondag? en wat wil je graag hebben??

Jade was echt aan het puberen vandaag, alles eng vinden, en zelfs de bak niet in willen, drama....In de voorste bak rij ik niet meer, ligt er nu wel erg zwaar bij, dus rijden we nu in de achterste bak, wat eigenlijk ook heel goed gaat. Alleen zijn ze nu met de rotonde bezig, allerlei enge machines, en Jade had besloten daar niet in de buurt te willen komen, en dus de bak niet in....
Na veel overtuiging en mn zweepje gingen we dan eindelijk de bak in...na 20 minuten rondvliegen besloot ik om haar dan maar voor "de leeuwen te gooien" we gingen op de rotonde kijken bij al die enge dingen.
Met een lang teugeltje zijn we er op het gemakje heen gestapt, even een kleine twijfel, maar toen ik been gaf stapte madam dapper door....op de rotonde vond ze het wel interessant allemaal, en stond ze op dr gemakje te kijken wat die mannen aan het doen waren.
Die mannen op hun beurt snapten niet wat ik kwam doen, en vroegen of ze ff moesten stoppen zodat ik er langs kon....nee hoor ga maar gewoon door, moet ze maar leren. Zo zijn we dus een rondje rond de rotonde gelopen, terwijl er allemaal stenen aan een kraan door de lucht gingen, die op een stapel gegooid werden, hels kabaal natuurlijk, maar zelfs dat maakte Jade niks uit.....soms he....dan snap ik niks van die pony....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 18:07

Jaaaaa opsturen naar Homevideo's! *vult meteen het formulier in en zend het op* :P
En wanneer gaan we naar Loon op Zand? :):) Wil best nog een keer!

Joh, Cis ook al naar Coldplay geweest. Best veel bekenden die daar heen zijn geweest! Hoor ook alleen maar super positieve verhalen! :j
Leuke huisgenootjes is altijd wel fijn! Heb je foto's van je kamer? Klasgenootje woont nu ongeveer een half jaar in Eindhoven en die vindt het ook nog moeilijk om zich te oriënteren daar. Kan je al wel een beetje je weg vinden? Uhm.. *schaam* jij had je kamer in Den Bosch toch? (heb tijdens mijn stage maar weinig andere dingen opgeslagen merk ik :o sorry!)
En ik ben ook van de partij zondag Cis! Wanneer mogen we langskomen?

Fijn dat het met Shaar ook de beterende kant op blijft gaan Bar! En nog geen wilde uitspattingen vanwege het stilstaan? En wat een super leuk naambordje! :D Hij is mooi! Hihi en je baby staat daar wel heel puppy achtig :P Ineens een stuk minder volwassen dan op die eerdere paar foto's. Wel lief!

En die kruidnoten zag ik gister ook in de winkel.. Het is nog zomer! Gelukkig nog niet met sinterklaas en zwarte piet, maar met een mooie sneeuwpop :P (blij toe dat het nog geen sneeuw weer is!)

Hoe was je vakantie Bianz? Lekker genoten van de zon? En helemaal opgeladen? 8-) Moet ook echt eens naar jullie stal komen kijken! Wanneer hebben jullie tijd?

Onweer in t bos? Weet van niets Mariek :P Ook echt 2 keer toen hè! Daarvoor en daarna nog nooit gehad! En knappe Jade :D Zaterdag maar weer eens een Jade meet plannen! (dan ben je er toch ook?)
Oeh en nog maar 4 weken! Dat is ook al aan t aftellen! :):) Ik ga over 9 dagen al! Al voelt t nu ook al wel als vakantie 8-) Relaxt, leuke dingen doen :) Vrijdag verjaardag van klasgenootje. Gister naar de bios geweest in Eindhoven met Barry, klasgenootje (van de verjaardag), haar vriend en nog twee maten van hun (+ vriendin). Was leuk! Wij (de vrouwen) zijn naar My Sister's Keeper geweest, en de mannen naar Inglorious Bastards. Was een mooie film, viel mij alles mee iig.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 19:56

*ziet nu pas de post van Marieke :Y)
Jade is ook gewoon een muts hè :+ Ben benieuwd hoe ze t doet met de schriktraining deel 2 :P

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:29

Hi! Ik ben ook weer helemaal heel terug in het koude en natte Nederland! Was wel even een overgang van 35 graden naar hier! Heerlijke vakantie gehad, super weer, veel mooi dingen gezien, gezwommen in een blauwe zee, leuke grieken ontmoet, en vooral veel lol gehad met Nathalie. Zou zo weer teruggaan, 8 dagen is dan eigenlijk veel te kort. Foto's volgen nog, ik moet er nog een hoop van Naat krijgen om het verhaal compleet te maken. Ik ben iig Griekenland fan!
Verder veel gelezen van iedereen, te veel om allemaal op te reageren, maar ik doe een poging. Kims weer druk aan de stage na een leuke verjaardag van Febe, Anne vermaakt zich prima met leuke dingen doen, Thirz heeft zich weer uitgeleefd op het Reelaer, Jade is verkeersmak maar soms ook weer niet, Cis heeft het ook lekker druk met studie en baan, Nel is nu lekker op vakantie... Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! Ik ga lekker mijn bedje op zoeken. Zijn bijna elke avond wel op stap geweest, dus moet nog een beetje bijslapen! Over stappen gesproken: wanneer plannen we weer eens een datum met zijn allen? Ik heb de smaak weer te pakken haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:32

Euhm Cis, ik vind t ook leuk om te komen zondag... maar hoe laat?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:41

Welkom terug Bianz! Had je berichtje op Facebook gekregen :) Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!
Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn Thirz en Bianz, we spreken gauw een andere keer af voor een thee sessie!
Ja mijn kamer in Den Bosch heb ik nog niet echt foto's van...*idee* dus die moet ik gauw maar eens maken. En wat een maffe Jade, je zou toch zeggen dat een hoop gedoe op de rotonde best eng is?

Tja, hoe laat zondag: ergens in de middag ofzo? Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Ik zal nog even checken bij mn moeder.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 15:03

Klinkt als een super vakantie Bianz :D Ben benieuwd naar de foto's!
En stappen met zn allen: ik ben voor :):) *heeft nog steeds de smaak te pakken :P* Is weer veels te lang gelee!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:31

Bianz; welkom terug! Ben erg benieuwd naar foto's, wie weet ga ik ook nog eens die richting op na al je enthousiaste verhalen :j
Nou nou Marieke; Jade verrast je wel weer he! Straks is t een heel bom-proof paard ;)
Anne kijkt ook al uit naar dr vakantie 8-) En Loon op zand; mag ik dan mn eigen zadel mee?! :+
Stappen ook weer snel doen, maar Anne en ik kwamen er net al achter dat t nog niet komende weken is :')

Gister geshopt, dit is mn nieuwe ow-zo-kitsch agenda, vind m helemaal geweldig :D

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 20:22

Tuurlijk mag je je eigen zadel mee :P Maar of die ook op t paard mag... ik zou gewoon wat kussens onder je kont binden :j hihi

En ik vind t een top agenda +:)+ Echt schattig en lief! Is het een harde kaft of stof? Ik had dit jaar een witte stoffen agenda en die heeft het wonder boven wonder goed gehouden! Ik heb nu tot januari even een saaie 'tijdelijke' agenda (tsja je moet wat als je school-agenda op is :P) met per bladzijde een dag. Is toch niet handig, heb graag overzicht over mn week! Dus de volgende agenda wordt weer lekker een week agenda :D (van de HEMA met eigen foto's :P)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:19

Ahhh die's van de Pip! Die hebben zulke leuke dingen :D
Je raakt nooit uitgekeken op die agenda thirz haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:41

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:42

Hele leuke foto's Bar! Dolce Vita wordt echt al groot joh, zo snel als dat gaat!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 16:00

Vandaag lekker middagdagje met Mariek naar Jade geweest :D Weer leuk om die pony ook weer eens te zien (en zwaar voor gek te zetten vol met vlechtjes :+ hihi, die is altijd zo blij als ik er ben :Y) ) Was wel een beetje warm.. Wat een zomerse themperaturen ineens!
Mariek had nog een mooie blauwe bal voor Jade om mee te spelen. Jade vond die alleen niet zo boeiend :P Dit filmpje kan je wel laten zien Mariek! Die heeft geen gekke achtergrond geluiden :D

Mooie foto's Bar! knappe pony's heb je :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 08:17

Nou, had gister ook weer de schrik van mn leven; kom gisterochtend van de paarden thuis, hoor ik een hoop gestommel boven, ga ik kijken, zit Siep onder bed met een levende kraai :oo Beest was volgens mij per ongeluk naar binnen gevlogen, want hij was verder niet gewond (daar wilde Siep wel verandering in brengen :+ ) Dus held als ik ben bij de buurvrouw aanbellen 'help' := Ik hou echt niet van gefladder! Maar met zn 2-en hebben we een handdoek over m heen geggooid, gepakt en weer buiten vrijgelaten (vond Siep nie leuk haha :') )

En we willen juist ook filmpjes zien mét gekke achtergrond geluiden!! :j
Nou, ik ga zo weer eens aan t werk! Veel plezier bij Cis vanmiddag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 19:50

Ieh! Leuke verrassing! :oo Lijkt me echt schrikken als er ineens een vogel in je huis zit! Had de vogel er toch geen zooitje van gemaakt in de stress? (kan je je hele kamer nog schoonmaken ook daarna.. ) Zie Siep al heel verontwaardigd kijken naar het redden van de vogel :Y)
Hoe was t op je werk? Nog lekker van het mooie weer genoten met de kids?

Zondag heb ik lekker een buitenritje gemaakt met t zusje. Was super leuk! We hadden nog een inhaalles staan van de vakantie, dus we mochten 2 uur wegblijven. Lekker even naar t strand geweest, stukje bos bij Dishoek en weer terug :) Paps was mee als fotograaf, dus weer een lading super gave foto's :D Zal eens kijken of ik er al wat van kan uploaden en laten zien.
En daarna gezellie naar Cis, was ook leuk! Dus leuk zondagje achter de rug :D
Nog lekker uit eten geweest Cis? Jade blij met der deken Mariek?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 20:02

Fotobommetje! *oh ik ben zo slecht in kiezen!*

Ja leuk het donkere bos in, maar daar links daar ligt.. daar ligt... een takje! :oo
Afbeelding

Haaaai fotograaf *D
Afbeelding

Even rustig een rondje doen en alvast wat wennen aan t koude water
Afbeelding

Brrrr, toch wel koude voeten zo!
Afbeelding

Hoezo even een rustig galopje om te kijken of ik braaf ben >;) Ik ben áltijd braaf!
Afbeelding

En we stijgen op! :):)
Afbeelding

haha, Beau wil in de lessen nog al eens een "ik kan alleen maar lopen als ik een staart van een pony voor mn neus heb en dan liever niet te fanatiek en niet te ver!"-bui :P Maar daar is op t strand dan weinig van te merken! Brave pony!
Afbeelding

*noodrem!* Uh ja Poep-pauze! En nee ik kan dat absoluut niet lopend!
Afbeelding

Miep miep! Zoefff...
Afbeelding

Afbeelding

Dag fotograaf! :wave:
Afbeelding

En toen gingen we alweer weg.. Maar ook hier valt genoeg te zien!
Afbeelding

Haaai! ik ben Nalex, ik was op het strand én volgens mij.. hoorde ik dat ik zo ook nog naar het bos mag :D
Afbeelding

*uch* neehoor ik wilde niets eten! O:)
Afbeelding

En zelfs in het bos ben ik braaf en knap 8-) Oren naar voren en glimlachen! *D
Afbeelding

Owja en Beau was er ook..
Afbeelding

Thuis vonden ze me wat zweterig en moest ik onder de douche.. Onzin! Ik was 3 maanden geleden nog geweest en was nog best schoon! Moest er toch aan geloven...
Afbeelding

Was weer super leuk zo met zn 2en lekker rijden :D