Waar loop je stage? Ik lig nog altijd dubbel als ik die filmpjes bekijk, vooral die kroketten losbikken is té hilarisch
(opsturen voor homevideo's
) En weet nog wel dat ik van Loon op Zand hele pijnlijke billen had!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waar loop je stage?
(opsturen voor homevideo's
) En weet nog wel dat ik van Loon op Zand hele pijnlijke billen had!!
), ben dus lekker via Biggekerke terug naar stal gegaan, en ze was echt superbraaf, ben gewoon trots haha....Binnenkort eens kijken of ik een slachtoffer voor naar het strand kan vinden....

Gelukkig staat ze nu weer op nieuwe ijzertjes!
Hoe is het gemaakt dan? Wel leuk!
), maar dat ging niet door, ze was verkouden enz....
Wil best nog een keer!
sorry!)
Hij is mooi! Hihi en je baby staat daar wel heel puppy achtig
Ineens een stuk minder volwassen dan op die eerdere paar foto's. Wel lief!
(blij toe dat het nog geen sneeuw weer is!)
Moet ook echt eens naar jullie stal komen kijken! Wanneer hebben jullie tijd?
Ook echt 2 keer toen hè! Daarvoor en daarna nog nooit gehad! En knappe Jade
Zaterdag maar weer eens een Jade meet plannen! (dan ben je er toch ook?)
Ik ga over 9 dagen al! Al voelt t nu ook al wel als vakantie
Relaxt, leuke dingen doen
Vrijdag verjaardag van klasgenootje. Gister naar de bios geweest in Eindhoven met Barry, klasgenootje (van de verjaardag), haar vriend en nog twee maten van hun (+ vriendin). Was leuk! Wij (de vrouwen) zijn naar My Sister's Keeper geweest, en de mannen naar Inglorious Bastards. Was een mooie film, viel mij alles mee iig.
Ben benieuwd hoe ze t doet met de schriktraining deel 2
Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!
Ben benieuwd naar de foto's!
*heeft nog steeds de smaak te pakken
* Is weer veels te lang gelee!
En Loon op zand; mag ik dan mn eigen zadel mee?!
Maar of die ook op t paard mag... ik zou gewoon wat kussens onder je kont binden
hihi
) met per bladzijde een dag. Is toch niet handig, heb graag overzicht over mn week! Dus de volgende agenda wordt weer lekker een week agenda
(van de HEMA met eigen foto's
) 

Weer leuk om die pony ook weer eens te zien (en zwaar voor gek te zetten vol met vlechtjes
hihi, die is altijd zo blij als ik er ben
) Was wel een beetje warm.. Wat een zomerse themperaturen ineens!
Dit filmpje kan je wel laten zien Mariek! Die heeft geen gekke achtergrond geluiden 
Beest was volgens mij per ongeluk naar binnen gevlogen, want hij was verder niet gewond (daar wilde Siep wel verandering in brengen
) Dus held als ik ben bij de buurvrouw aanbellen 'help'
Ik hou echt niet van gefladder! Maar met zn 2-en hebben we een handdoek over m heen geggooid, gepakt en weer buiten vrijgelaten (vond Siep nie leuk haha
)
Lijkt me echt schrikken als er ineens een vogel in je huis zit! Had de vogel er toch geen zooitje van gemaakt in de stress? (kan je je hele kamer nog schoonmaken ook daarna.. ) Zie Siep al heel verontwaardigd kijken naar het redden van de vogel 
Paps was mee als fotograaf, dus weer een lading super gave foto's
Zal eens kijken of ik er al wat van kan uploaden en laten zien. 

Ik ben áltijd braaf!

Maar daar is op t strand dan weinig van te merken! Brave pony!

Oren naar voren en glimlachen!