ik zit op school nu onwijs saai weer zoon dag de hele dag zelfstandig werken.... onwijs saai nu wachten op nanda ( tot 2 uur) daarna naar amsterdam daarna naar het paard dan huiswerk en dan slapen tsjaa me dag zit al weer vol... egt een super cijfers ik wou dat ik zulke cijfers haalde voor me talen... ik haalda dat wel altijd voor wiskunde... het ongekeerde van jullie dus
Pff, verschrikkelijk. Ik kon op school niet eens normaal de trappen op en af en mn kluisje is ook nog eens helemaal 'onder' dus moest de hele tijd hurken
haha lekker dan mariss.... berijd je maar voor op morgen... dan is het zoals nanda al zei het ergste... met Fanny gaat het super zondag naar het bos geweest ( had ik dat al vertel) ze ging helemaal spelen met al die andere honden die mee waren en spelen met de bladeren egt leuk ze ken onwijs snel rennen
whaha lekker dan Kiek... whahah vandaag nog precies 2 maanden ne ik word 18 big party vandaag groot feest me vader heeft de zaak vandaag precies 30 jaar
Net Urban Legends gezien > JARED IS ZO F. SEXY DAAR
Pff, we hadden vandaag onverwacht schoolfoto We waren eigenlijk maandag aan de beurt, komt de concierge doodleuk binnen tijdens Frans (1e uur) 'V5A? Jullie moeten op de foto' Alle meisjes renden naar de wc's om hun haar te checken
nog een laatste vraag met springen in het ponykamp van het fjordenpaard moet je goed kunnen springen zijn er hele hoge boomstammen bij? ben niet zo'n springheld kan een balk springen maar een kruisje nee weet dat ik ik verlichte zit moet zitten doe ik ook maar dat lukt niet goed soms