Net terug uit een weekendje efteling met mijn ouders zus+man+kind en mijn vriend natuurlijk Mama werd 50.
Woensdag komt Lucy dus!! Deze week word mijn toekomstige puppy geboren. Bijna op vakantie , maar eerst 22 sep housewarming want na de vakantie ga ook ik samen wonen
_Lucy
Geplaatst: 02-09-13 19:54
Jeetje wat worden jullie allemaal 'volwassen'.. Allemaal samen wonen... Ik voel me jong..
Daan, kan het je verzekeren, heb een geweldige vriend nu bijna samenwonen binnen een jaar. Maar niet gezocht. Vriendin gaf me t nummer van dr neef en gewoon met het idee een goede vriend er aan over houden maar dat liep anders
Ik heb via klote bericht op fb naar mij toe gericht best leuke jongen leren kennen. Niet echt qua uiterlijk mja... Karakter klinkt erg goed en als ik hem wel ga zien zirg ik dat er vriendin bij is.
Ik weet niet ik vond hem eerst niet eens zo leuk en later steeds leuker en ik ben zo'n prutser daarin maar nu hebben we dus alweer dik een jaar. Ach je ziet het vanzelf wel, je kan ook gewoon lekker uitgaan en een beetje rondkijken, misschien eens een leuke jongen zoenen en gewoon lekker single zijn!
Sinds een jaar voel ik me soms wel alleen. Ik zou eigenlijk nu ook wel een vriend willen heb er nooit een gehad en verlang er nu wel naar. Vooral omdat mijn vriendinnen vriendjes hebben mijn nicht 2 kinderen heeft en een vriendin ook al 2 kinderen. Zou best mijn eigen gezinnetje willen. Sinds ik 18 ben ben ik wel op zoek maar sinds een jaar pas echt serieus.
Dat lijkt me zo gek onine daten. Maar jullie zijn toch nog jong allemaal? Het komt vast wel toch
Britt_Sisi
Geplaatst: 02-09-13 23:58
Haha idd ik zou me niet zo snel op zoiets inschijven! Ten eerste kom je daar vaak de raarste mensen tegen en ten tweede ben ook veel te bang om met iemand af te spreken dan! Ik heb zoiets van het komt vanzelf wel en komt het niet is het je tijd nog niet!