! Is gringo nou afgevallen of heb ik hem al te lang niet gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!

Heb je morgen iets te doen trouwens?
! Elja schreef:Wat voor sfeer dan? Is wel positief neem ik aan?
Em, ik ookHeb je morgen iets te doen trouwens?
Gringo is best wel een papzak nu hoor hahah. Hij heeft een lekker buikje maar het is inderdaad wel iets minder. Hoop dat ie over twee maandjes zn wintervacht kwijt is en we weer kunnen springen
Eeeeuhm nee maar ik ben wel pas om half 5 klaar met school
) maaar ik ben met deze

Als die persoon hem/haar wegdoet, is ie echt gestoord :p

Elja schreef:Wat een mooi beestAls die persoon hem/haar wegdoet, is ie echt gestoord :p
Kirsten goed bezig! Ik heb donderdag het tentamen Food & Beverage Management in het engels maar moet nog een hele hoop leren
Vandaag, morgen en dinsdag leren. Woensdag eventgame voor school. Dan moeten we een evenement ontwerpen voor de Bijenkorf en dat neemt de hele dag in bezet pff.. Heb dan juist de one year anniversary met Sjoerd
Waarom zou je op vakantie moeten gaan naar de planeet Mercurius, welke problemen zijn er om op de planeet te komen en oplossingen daarvoor.
esiebessie schreef:Ik ben bezig met een megastomme opdracht voor Natuurkunde.Waarom zou je op vakantie moeten gaan naar de planeet Mercurius, welke problemen zijn er om op de planeet te komen en oplossingen daarvoor.
!
En wat is Merania toch een super brave! Broccoli schreef:Vandaag heeft Cornel op Merania gestapt. Hij wilde ook wel een stukje draven, maar dat ging niet helemaal! Haha weet ie meteen dat paardrijden niet zo makkelijk is als het eruit ziet! Hij viel er bijna af met die draf![]()
En wat is Merania toch een super brave!
. Voor je het weet rijd hij er elke week op

bleegghh )