haha, ohh ik heb last van mn rug! ik had echt zo'n doorgezakt rot bed! ik had mn koffer er onder liggen, en daar lag ik zegmaar op.. als ik m er onder weg haalde lag ik bijna op de grond xD
haha, we gingen moppen lezen op iemands Ipod ofzo, echt grappig!! xD
Er zitten 2 vogels in een boom, te kijken naar een schildpad die steeds weer uit de boom springt en begint te fladderen. Zegt de ene vogel tegen de andere vogel:"schat ik denk dat we hem moeten vertellen dat hij geadopteerd is"
daar hebben we echt de hele tijd lol om gehad xD
_Lucy
Geplaatst: 30-10-10 13:46
de herfst vond ik trouwens veel leuker om heen te gaan! want in de zomer heb je altijd van die groepjes enzo, en dat was nu helemaal niet zo. we waren nu ook maar met 30 mensen, maar iedereen ging met iedereen om enzo, en dat was echt veel gezelliger!!
moonlight rit die vond ik niet zo super, is wel leuk om een keertje te doen, maar niet zo heel bijzonder ofzo, er waren 2 mensen af gevallen bij ons, en suus was de hele tijd aan t stijgeren naar mensen toen ze haar weer wouden pakken enzo.. en ik kon echt niks zien, en mijn pony liep tegen alle bomen op, k weet niet wat ie had, maar hij liep er echt met zn eigen hoofd steeds tegen aan xD
hahaha, het is wel leuk om een keer te doen, maar ook wel jammer dat je alleen maar stapt, en t dus in plaats van een gewone rit is.. maar ik ga leren (denk ik xD)
ik mag ff pauze nemen van mezelf xD heb nederlands geleerd, dat heb ik maandag, en snap ik wel nu nog met duits bezig, want dat kan ik echt niet zonder internet erbij xD
de tante van mn moeder is afgelope week overleden, en word maandag begraven, maar dan heb ik ook een SE. en als ik die mis, moet ik hem in mn herkansing ronde maken, en heb ik dus geen herkansing voor een ander vak meer.... en dat heb ik eigenlijk wel heel hard nodig voor duits, want ik wil liever niet meteen met een onvoldoende beginnen...
Ik moet zo werken, geen zin! Ik wil wel weer een keer een heel weekend gewoon vrij zijn en relaxen....en ook op zaterdagaaf op de bank hangen en film kijken...