Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:weet je niet hoe duur het word als je alleen maar mixjes blijft drinken.. je kan het best zo vroeg mogelijk bier en wijn leren drinken
alleen komt die wijn er bij mij ook ECHT niet meer in
Esile schreef:Ook nog es beter voor je portemonnee
![]()
Met m'n voet gaat het redelijk. Man, wat een actieBen in ieder geval blij dat het gips eraf is..zeker met deze hitte. Heb een drukverband gekregen en het advies om m'n been zeker 2/3 dagen veel hoog te houden. Lig nu dus ook op bed met een laag kussens onder mn been. Ik mag het wel voorzichtig gaan belasten, en dat gaat ook wel, tot op zekere hoogte. Heb in ieder geval krukken, en ik loop eigenlijk veel met maar een, aangezien volledig gewicht erop zetten nog wel pijn doet. Het is héél dik en heul blauw
Esile schreef:Thanks
Nou, ik weet niet wat m'n voet er van vind..maar ik zit volgende week vrijdag gewoon op een paard hoorHaha.
sambagirl schreef:Esile schreef:Thanks
Nou, ik weet niet wat m'n voet er van vind..maar ik zit volgende week vrijdag gewoon op een paard hoorHaha.
ha ha echte paardenliefhebber!! Maar wat was er nou gebeurd met je voet en oh ja...... we weten nog steeds niet waarom je niet meer op Gup mag van Annemiek (even de GupClub up to date houden)