meelen schreef:We liepen vanmiddag via LIQUITA's landje naar Nado, ze was lekker aan het gras eten.Ja...ik moet Grardus weer gelijk geven. Hij zei gisteren al dat ze vandaag wel weer rustiger zou zijn.
meelen schreef:Nado heeft wel al een hap uit z'n bil, we hebben wel een idee wie dat gedaan zou hebben. (niet ATE hoor)Hmmm, dat was vanmorgen nog niet volgens mij. Ik heb voor zo ver het ging alle paardjes even bekeken (liep er toch).
ja meelen nado en ate hebben elkaar gevonden maar dat kan ook niet anders met mavantos die eigend elke merrie zig toe hahahahahahahahahhahahaha
LIQUITA schreef:Goed zo...we kunnen het weekend wel weer even gaan oefenen, als je wilt.ja strak plan als erik dat ook wil dan he
ATE schreef:LIQUITA schreef:Goed zo...we kunnen het weekend wel weer even gaan oefenen, als je wilt.ja strak plan als erik dat ook wil dan heTuuuuuurlijk
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...leuk he.wat ?Hahaha...dat jij het vraagt en het zeg dat je wel weer kunt gaan oefenen.
LIQUITA schreef:ATE schreef:wat ?Hahaha...dat jij het vraagt en het zeg dat je wel weer kunt gaan oefenen. 210 he
LIQUITA schreef:ATE schreef:zaterdag bbq en heWordt het een beetje mooi weer??? Ik hoop het.geen idee dat moet meelen ons vertellen