Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heerlijk! 

had ik hem weer ging ie weer en met mij door de planten enzo mja dat gaat niet goed 1x bij de longeercirkel erdoor toen kon ik nog te been blijen maar niet meer houden... toen ging ie bij de merries (hij is hengst) wou die over het poortje... nou gelukkig kon ik hem daar wegkrijgen
en toen rende die achter naar de poort
daar gevangen dat touw een paar x om zn neus gedaan toen ging het eenbeetje... toen naaide ie er weer uit kon hem op een voltetje houden maar die was wel midden in de planten
toen bleef ik en hij ook niet overeind
dus weer los en weer bij de merries
uitinedelijk weer gevangen en toen zijn padock open gedaan zodat ie daar niet wegkon over he pad als ie zou losbreken
toen hebben we nog 1 ritje door de planten gedaan en toen kon ik weer niet houden en hebben we hem zo de paddock ingejaagt
zo zo ik heb gewoon kei erge spierpijn in mn benen en mn knie doet weer pijn
Helaas wel 4 keer gewonnen
. Maargoed was wel leuk
.
Die kwam Demi brengen, 
Loe schreef:Nou Jan was degene waar die andere auto in heeft gezetenJan had een superdeuk aan de zijkant van zijn auto gisteren, hij had een botsing gemaakt. maar ik weet niet wie schuldig was, ik denk Jan aangezien er aan zijn rechterkant een deuk zit