die heeft ff 10 minuten gelopen, ging compleet uit der dak, wil der vanavond nog een keer los doen
BabbieB
Geplaatst: 21-12-09 17:16
Toemaar, nóg een keer naar stal. Is het zo goed te doen dan?
Splinter
Geplaatst: 21-12-09 17:18
n206 wel
maar het ligt eraan hoor, als het erg sneeuwt niet
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 18:06
even spammen
Wallie gek op sneeuw
Venga staat maar.
Immie spelen:
Tender doet alsof hij verlegen is
Maar is het eigenlijk niet
In de bak
Wie de rest wel zien: foto-albumje moet alleen even van achter naar voor kijken.
BabbieB
Geplaatst: 21-12-09 18:10
Leuke foto's!
Hihi, net een poging gedaan mijn auto sneeuwvrij te maken. Heel wat hilarische taferelen gezien bij de parkeerplaatsen waarbij je eerst de drempel naar de stoep over moet om erop te komen Ook nog helpen duwen, maar als je zelf in de sneeuwprut staat, moet je ook weer niet te hard duwen
Leuke foto's Kim! ik heb ook nog wat foto's van Noah en Im aan het spelen. Zal ze als ik thuis ben erop zetten. Heb net mijn winterbanden eronder laten zetten, ga toch op wintersport in februari daar is het verplicht. En het scheelt een slok op een borrel .
@ noah: in het album staan nog meer foto's van im en noah. Leuk, zal onze stille meelezer Yvonne leuk vinden.
Ik was met de auto van mijn vriend en daar zitten ook winterbanden onder, dat scheelt idd
taverno
Geplaatst: 21-12-09 19:57
Ik kom net van stal vandaan,het is alweer aardig wit aan het worden. Ik kwam Cer vooraan de dijk tegen en besloot de auto daar maar te laten staan.Samen gezellig naar stal gelopen. de baas heeft zand op de oprit gestrooid,dat was net nog te doen volgens mij.Alleen als het blijft sneeuwen weet ik het niet.
Zelfs nog even gereden op Tence.
De middelweg is goed te doen maar de rest in Zoetermeer niet.Vooral voor het woonhart was het wat rommelig.De australieweg was wel goed.
taverno
Geplaatst: 21-12-09 19:58
Heb onderweg nog wel verschillende auto`s gezien die een duwtje nodig hadden.
Geinig hoor al die sneeuwfoto`s.
Redlich
Geplaatst: 21-12-09 20:56
Vanmiddag was ik even op stal. Sommige wegen in Zoetermeer waren slechter te rijden dan verwacht! Viel me tegen. Het was wel te doen maar nu het weer sneeuwt....? Malvin heb ik gepoetst, geknuffeld en weer op stal gezet. Zag stalgenootjes met hun paarden naar de binnenbak schuiven en besloot Malvin te laten staan. Zeker omdat hij die knieblessure heeft/had. Het is niet anders maar met die dichte achterijzers zag ik het echt niet zitten. Extra glad op die sneeuwresten. Gelukkig staat hij wel samen met Aap in een kampje. In de dikke sneeuw wat beter gaat. Ben er nu wel klaar mee! Is iedereen weer veilig thuis?
taverno
Geplaatst: 21-12-09 20:59
Verstandig Dees,beter om nu voor veiligheid te kiezen als je het niet vertrouwd.
Ben het ook helemaal zat maar er komt nog meer sneeuw vannacht.komende dagen kans op ijzel.
Redlich
Geplaatst: 21-12-09 21:14
Ik heb vannacht vreselijk geslapen. Zorgen gemaakt om Sytze die met z'n nek zit en wilde gaan fietsen in de sneeuw. Malvin die ik geen beweging kan geven wat weer goed is voor zijn herstel. Hoe ik naar m'n werk ga? Of ik de auto de parkeerplaats uit krijg zodat Sytze niet op zijn fiets stapt en we samen met de auto gaan. Kortom, ik ben verrot!
taverno
Geplaatst: 21-12-09 21:17
Zullen we dat allemaal niet hebben Dees,beetje gedeelde smart.
Ik zet mijn wekker vroeg,dan kijk ik eerst uit het raam hoe alles eruit ziet.en dan worstel ik door alle ellende heen.
In Zoetermeer wordt maar verrekte weinig gestrooid.
Redlich
Geplaatst: 21-12-09 21:23
Ja ik weet het! Morgen gaan we weer 7 uur van huis weg. Komt allemaal ook wel goed!
ik heb een klacht ingedient bij de gemeente zoetermeer waarom er niet beter gestrooid wordt op doorgaande wegen. En vooral niet aan de Bijdorplaan (waar ik werk)waar allemaal 55+plussers wonen. Mensen die met hun rollatortje naar de dokter moeten en zowat het ziekenhuis in belanden.
Ik ben net nog even met vriendlief naar stal geweest... was erg blij dat hij even met mij mee wilde Heb Tiff na enig wikken en wegen toch haar stal uitgehaald en in de binnenbak laten lopen... Gelukkig is ze erg voorzichtig op het erf, ondanks de paar cm sneeuw waar ze doorheen moest deed ze het echt super! Binnen even lekker gespeeld en gedonderjaagd, was een leuk gezicht Ben blij dat ik toch nog even geweest ben, en dat Tiff toch even dr beentjes heeft kunnen strekken Heb Cees maar even gevraagd of ze op half voer mag, aangezien het de komende dagen niet flink trainen zal worden voor dr
Echt super gaaf al die sneeuw foto's. Iedereen veilig aangekomen op het werk? Wat ben ik blij met de randstadrail.
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 08:49
Goedemorgen! De wegen waren beter als gisterochtend. Er ligt hier alleen een Audi op z'n kop in de middenberm. Volgens mij niet zachtjes in de bocht gereden! Stoeprandje geraakt en floep op z'n kop de middenberm in. We zijn er net op tijd langs. Zal wel een file worden. Volgens mij geen gewonden. Gelukkig! Het is 0 graden buiten! DOOI!!!!!
Ik dacht dat het een witte kerst zou worden, dan zijnwe toch nog steeds niet van die witte zooi af?
@ noah: leuke foto's.
Ik ga wat later naar werk, eerst maar weer even thuis klussen.
Redlich
Geplaatst: 22-12-09 08:55
DEN HAAG - Het verkeer in de Randstad lijkt dinsdag iets minder last te zullen hebben van de winterse omstandigheden dan maandag. Dat meldt een woordvoerder van de ANWB. Doordat de temperatuur dinsdagochtend vroeg iets boven nul lag, waren de wegen minder glad.