Ja, nee, was 't even vergeten. Ik zit hier gewoon even boos te zijn, dus dan vergeet ik alles
hoezo boos
ik heb een wachtwoord op me berichten en ik wis ze ook vaak want een paar mensen weten me wachtwoord niet dat er veel boeiends instaat ofzo maar op de manege bijv als iemand het leest gaat alles de hele manege rond..
zoo ik ben eventjes weg en boem weet 3 pagina's verder
Ik wis ook altijd me smsjes pas als me telefoon begint te piepen al probeer ik het begin van elke maand te doen, maar dat mislukt meestal en dan laat ik het maar
ik voel me poedersuiker en ik weet niet waarom echt stom is dat haha ik ga zo maar lekker in bad en dan maar me bed in als ik dit keer wel kan slapen..
gister sliep ik om half 1 nog niet terwijl ik doood moe was omdat ik 1 uurtje tussendoor geslapen had en vandaag heb ik weer geslapen vanmiddag.. hopenlijk kan ik wel nu gewoon slapen straks
Hmm ik heb ook geen vriendje en ik vind het vreselijk!! Ben nu alweer meer dan 2 jaar alleen En ik wordt wel heel snel jaloers als ik een stelletje samen zie
JustSmile
Geplaatst: 11-02-10 21:38
aawh arme britt
Pff ik begin n beetje ziek te worden dus ga maar optijd me wiegje in.
Komt allemaal door het weer!! Wij meoten op school trouwens ook naar buiten om bij een tijdelijke vleugel te komen(die dr nu al 4 jaar staat ) Dat is ook echt niet grappig met deze kou!! Eigenlijk is het nooit grappig, maar nu oeoeoh bah
morgen nog even rustig aan, zaterdag optocht en dan gewoon even kroeg meepakken, zondag optocht en discotheken ik gaals bij vriendinnetje van mij als lieveheerstbeestje