Het is een teckel . Maar wel een stoere . Zo'n ruwharig ding... Mijn broertje deed de deur net op en hij sprong gelijk van de bank af . Nu heeft een zn kauwstokkie toch maar gepakt en ligt ie weer half op het kussen .
Nou wen, niet zo uhms... de onsubtiel de waarheid zeggen (want o, je hebt zo gelijk)
En hij heeft een soort heropvoeding. Degene die nu lesgeeft heeft zelf al veel les gehad en rijd hem ook eens in de week op het moment. Merk zeker wel verschil
Ik maak me er ook niet druk over . Maar mijn mams vind het denk niet zo grappig . Maar ik denk dat als we hem in de woonkamer laten slapen ze m toch echt op de bank gaat vinden .
Ik hoop dat Mazzel het gaat snappen en zich beter gaat gedragen in de bak, wel lekker dat je nu al verschil merkt.
Ik hoef Kaya ook niet op de bank te hebben, ze stinkt naar sloot, ze is vaak nat en modderige, nee laat d'r maar lekker op de grond liggen of in d'r bench.
hahahahahaha gelukkig dan maar . Jordy is ooit is een sloot ingesprong en die stonk toch enorm!! Die heb ik eerst maar gewassen voor ik m weer terug bracht naar zijn baas .
Van de zomer mag ze wel weer onder de tuinslang, nu is het daar beetje koud voor, als ze echt vies is wel met emmer water, anders stikt ze maar paar dagen naar sloot, gaat vanzelf over.