Liesje89 schreef: Denk je dat je zo vrienden maakt? Solly Lies, zal het noooooooooooooooooooooit meer doen
Morgen ff verslag dan hoor, ben nu zo moe Hadden weer een minder leuke dag vandaag.....Dus nu naar bed en morgen weer een frissen nieuwe dag hoop ik
Ik ga ff niks downloaden want ik zit alweer over mijn limiet van m'n usb modempje heen..En m'n normale internet van tele2 is doodgegaan...
Zoi2003 schreef:Morgen ff verslag dan hoor, ben nu zo moe Hadden weer een minder leuke dag vandaag.....Dus nu naar bed en morgen weer een frissen nieuwe dag hoop ik Slaap lekker kütwijf
Liesje89 schreef:Ik ga ff niks downloaden want ik zit alweer over mijn limiet van m'n usb modempje heen..En m'n normale internet van tele2 is doodgegaan... Sjonge jonge zeg pfffffffff Oke, dan komt het nog wellllllllllllllllllllllllllllll
Zoi2003 schreef:Morgen ff verslag dan hoor, ben nu zo moe Hadden weer een minder leuke dag vandaag.....Dus nu naar bed en morgen weer een frissen nieuwe dag hoop ikSlaap lekker schat, ik hoor het morgen wel