Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jantine_ schreef:Ohja Dolina loopt lekker bij d'r nieuwe eigenaresse,
zag d'r echt goed uit! En Lotus ook nog op de wei gezien!
. 
Staat Elly de tinker nog bij stal jasper?
Ik heb járen geleden een week ponykamp op haar gereden bij Les Chevaux, en ik wist via via dat ze buiten het seizoen bij jullie staat
Heb de foto op de site gezien destijds, maar ben de link kwijt geraakt... Heeft iemand misschien recente foto's van haar?
Amethyst_ schreef:Hoi! Ik heb even een vraagjeStaat Elly de tinker nog bij stal jasper?
Ik heb járen geleden een week ponykamp op haar gereden bij Les Chevaux, en ik wist via via dat ze buiten het seizoen bij jullie staat
Heb de foto op de site gezien destijds, maar ben de link kwijt geraakt... Heeft iemand misschien recente foto's van haar?

Talida schreef:fiek! kun je de startlijst van marienweide zien, ik heb geen excel op deze comp en ben nieuwschierig!
sniesie schreef:Gave foto's Fiek! Je zit er keurig op.
Ik ga vandaag Belinda vergezellen naar Stal van Baalen, heb er zin in

_Rijkie_ schreef:Oh god mevrouw Roling in de B

En met Mina natuurlijk
_Fieke schreef:Amethyst_ schreef:Hoi! Ik heb even een vraagjeStaat Elly de tinker nog bij stal jasper?
Ik weet niet of je op hyves kan. Maar hier staat vast wel wat tussen?
http://staljasper.hyves.nl/
Echt niemand die foto's heeft?