Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rmej schreef:o leeuukk, kan je mooi zingen?

Watermeloen schreef:Bokt.Nl
Vandaag om 19;24 is een nieuwe band geopend DE KLETSBAND Of deze naam blijft is een raadsel. De rangen van de leden weten wij ook niet wellicht is bekend dat eentje tekstschrijft en een ander blokflit of achtergrondzangeres is. De club is onstaan in het dit-gaat-het-nergens-over-topic een topic voor gestoorde bokt meiden die wellicht niet goed meer in hun hoofd zijn. De leden hebben waarschijnelijk ook raare dingen aan hun hoofd hier een aantal Quotes!Mevrouw is groen, uw krantelspeciaalist.Watermeloen schreef:De kletsband
De nummers tot nu toe:_BLOEMPOTJE schreef:KIM IS LIEF
KIM IS HOT
KIM HOUDT VAN BAMBI
KIM IS SUPERCOOL
KIM HOUDT VAN BOERENKOOL
IKHOUDT VAN KIM
YEAAH
Coole rapbeat erachter_BLOEMPOTJE schreef:HANNEKE
O HANNEKE
JIJ BEHEHENT ZO LIEF
ZOLIEF ZOLIEF
LALALALALLA
HANNEKE HOUDT VAN SNOEP
EN VAN SOEP
LALALLALA
Andre hazes melodie_BLOEMPOTJE schreef:ANIQUE HEET WATERMELOEN
EN ZE IS NOG GROEN
ZE HOUDT VANVOETBALL
OO WWEEEE OO
ZE HOUDT OOK VAN PAARDEN
OO WWEEE OOO
EN ZE IS GEEK
SAMEN MET HAAR VRIENDINNEN
OO WEEE OO
EN ZE HOUDT VAN SLAPEN
LALALAL GAPENN![]()
Op de maat van Frans Bauer
De gekheidsberichten:_BLOEMPOTJE schreef:KIMIEPIEMELsesiel_ schreef:HAAAAAAAAAAJ.
Piemels zijn sexy men.
x_Staceyy schreef:Is 't niet vreselijk moeilijk om zo'n lied te verzinnen?

Iriis_ schreef:Nortella schreef:Oh Iris, omdat je niet op msn bent zeg ik t even zo..
ik heb Camiel gevraagd over Valentino..
en hij zei: Ja dat zou best kunnen dat een paard bang is in het donker, het is een vluchtdier, en je weet maar nooit wat er uit de bosjes komt zetten.. ze willen toch het liefste dan zo snel mogelijk weg zijn.. dus het kan zo zijn dat hij bang is omdat hij niet zo goed weet wat hij precies ziet..
Hmm.. Maar het blijft vreemd, want donderdag (geloof ik) reden we nog om 10 uur buiten, toen was het ook donker, maar hij deed helemaal niet anders dan normaal.
Nou we gaan het zien bij 't Reelaer hoe het gaat! Ik ben echt heel erg benieuwd..
En ook een beetje bang

Iriis_ schreef:Nortella schreef:haha rieler haha ooh geweldig![]()
klinkt heel boersgoan wie noar t Rieler peerties hobbeln mn júng
![]()
foei Iris! ik word met DT..
Jaa weet ik veel![]()
Sorry juf selliee!
blondies mogen alles
,

naath schreef:en de volgende groep gaat alweer vandaag pff

jij ook? 
naath schreef:en de volgende groep gaat alweer vandaag pff

_Iris_Iris_ schreef:Hee ga je ook in week 33?

naath schreef:dankjulliewel
is t bij jullie ook aan t regenen ?
wij hebben hier de feestweek, met paarden zo naar uitgekeken vooral na trektocht eindelijk wat leuks, krijg je dit grafweer weer !

naath schreef:dankjulliewel
is t bij jullie ook aan t regenen ?
wij hebben hier de feestweek, met paarden zo naar uitgekeken vooral na trektocht eindelijk wat leuks, krijg je dit grafweer weer !