Dat is ook een cob, maar die is ook nog steeds te groot voor der [kwa bit maat] zelfs op z'n kleinst kan ze er nog in zwemmen [Jammer genoeg]
Anoniem
Geplaatst: 30-11-11 23:38
Heuh, dat vind ik een rare omschrijving, te groot voor d'r qua bitmaat.. Bitmaat is toch de maat van het bit, dan hang je er toch een kleiner bitje in?
Kan me bijna niet voorstellen dat Evalanche een pony model heeft qua hoofdstellen, gezien het feit dat ik Dora geeneens in een pony hoofdstel krijg... D'r halsters zijn ook niet maat pony denk ik?
Mijn paard heeft soms ook een cobmaat hoor En geloof dat Eva toch wel een stuk kleiner hoofdje heeft. Bij mijn paarden heb ik altijd moeten combineren van maten. Bij beide paarden moest de neusriem kleiner als het standaard model, dus heb ik gewoon een full-hoofdstel gekocht en los nog een cob-neusriem. ((En bij de pony dan een cob-hoofstel en een pony-neusriem))
Ik denk dat ze met bit-maat de lengte van de bakstukken bedoelt? Dat het bit te laag in de mond blijf hangen?
Ik vind Eva d'r hoofd in ieder geval groter lijken dan Dora d'r hoofd, daarom vind ik het zo apart En anders zal het inderdaad verschillende onderdelen kopen worden en zelf knutselen
Ohja dat kan ook nog.. kwam in ieder geval zo raar op me over, bij bitmaat denk ik altijd gelijk aan het bit zelf en niet aan de bakstukken
AndreaB
Geplaatst: 01-12-11 12:17
Zo!! Net 3 examens gehad en voor alle 3 geslaagd! *pfieuwh!* Dat zit er ook weer op! Over 2 weken nog mn grote toets en dan zit het er weer even op
Vandaag heb ik WW uit besteed ben benieuwd of hij nog buitenritje heeft gemaakt. Het regende behoorlijk vanmorgen. Maar vanmiddag was het stuk aangenamer. Gisteren heb ik meneer zijn stal heel uitgebreid en grondig gedaan. Geloof er wel meer dan 2 uur mee bezig te zijn geweest.