Ik heb weer even een vraagje, ik wil zaterdag samen met een vriendin waarschijnlijk gaan kijken bij de manege. Is het mogelijk om gewoon zonder afspraak langs te komen?
Ja inderdaad, we wouden dan ook bij een les kijken om een beetje een indruk te krijgen van hoe er les gegeven wordt. maar bij welke les (als jullie dat weten) kunnen we dan het beste gaan kijken? Maar als wij gewoon langs komen dan hebben ze wel tijd voor onze eventuele vragen?
Oeh, de lessen weet ik niet. Zaterdag is volgens mij grotendeels kinderen. Het bar personeel is er voor vragen, de instructeur zal daar geen tijd voor hebben meestal.
ja dacht ik al, ik keek even bij de bak indeling ofzo en daar stonden allemaal dingen bij als BEG wat beginners betekend denk ik en GEV wat dan gevorderde betekend neem ik aan maar ook nog G en HG wat betekend dat dan? En snap inderdaad dat een instructrice daar geen tijd voor heeft. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval
Op zaterdag is er wel enig moment waarop er even pauze is. De instructrice die op zaterdag lesgeeft is tevens de coördineren instructrice dus die kan al jullie vragen beantwoorden. Je zou even naar de manege kunnen bellen om te vragen hoe laat er een pauze is op zaterdag en of de instructrice dan eventueel in de gelegenheid is.
Ik heb weer even een vraagje, ik wil zaterdag samen met een vriendin waarschijnlijk gaan kijken bij de manege. Is het mogelijk om gewoon zonder afspraak langs te komen?
nee haha. Heel slecht, maar we waren vrijdag de stad in geweest en zaterdag super brak. Dus ik zei ook al, misschien kunnen we beter op een avond even langs gaan omdat er dan minder kinderen rijden. Dus dat gaan we nog even doen, maar deze week was die vriendin van mij ziek en ik heb het eigenlijk super druk met mijn aankomende tentamens, dus het wordt of volgende week of die week erna! maar we gaan zeker even kijken.
hmm zonde.. Maar ze nemen me het niet in dank af als ik niet kom te trainen helaas. Aleeneh, wat een onwijsss mooi arabiertje die te koop staat in je onderschrift! zou m zo willen kopen! menn haha.
Als ik zelf een paardje zou kopen zou ik voor een merrie gaan Hengst houden is lastig, maar als ik een paard koop wil ik wel de mogelijkheid open houden tot er ooit een veulentje van krijgen ofzo. Bovendien heb ik er momenteel de financiën niet voor. In de toekomst wil ik er wel een, als ik zeker weet dat ik het paard goed kan onderhouden ook als er eens wat mee gebeurt.
Maar dit is een ruin haha nee maar ik snap je wel! En inderdaad is het wel goed tot je wacht dat je zeker weet dat je het geld hebt mocht er iets gebeuren.
ohhh ik denk dat het dan iets verkeerd las. Ik dacht dat je hem niet wou kopen omdat een hengst houden niet makkelijk is, ik dacht al huh je weet zelf toch ook dat het een ruin is haha. Maar je wilt dan liever een merrie of een hengst ivm eventueel veulen! Nee zou ik ook niet doen, is een hoop geld voor iets waar je misschien spijt oid van krijgt.