wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:50

mAnDyXX schreef:
90- 1 meter ik ben een scheitbak af en toe haha

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:51

Haha! Tong uitsteken

x_kelsey_x

het waren stijltjes. Maar miss was het nog wel iets hoger Tong uitsteken Ik kan het niet goed inschatten Tong uitsteken Maar voor die pony's was het best wel hoog Tong uitsteken Ze kunnen natuurlijk nog wel iets hoger Knipoog

x_kelsey_x

Haha dat moet je echt niet met een westernzadel doen mandy! Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:52

x_kelsey_x schreef:
Haha dat moet je echt niet met een westernzadel doen mandy! Tong uitsteken

Nagelbijten / Gniffelen

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:53

Ik vond het ook wel hoog genoeg voor nu hoor! Bloos
Haha, zo hoog ben ik echt niet gewent met wat we eerst altijd deden.
Dus dat was wel ff wennen hoor!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:55

ik ga weer! doeii! Doei!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:55

Doei Doei!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:56

Doei Kelsey!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:03

hoi ik ben er weer, en doei ik ga ook meteen weer.
Net weer een slaapverwekkende 'vergadering/info-avond' van ah gehad. nog steeds niks nieuws verteld Dromen

en morgen weer de bus van 7.00 dus vroeg op *LOL*

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:03

@ karin: welterusten! Vertel je morgen hoe het op de nieuwe school is?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:05

kan ik nu ook wel *LOL*

Leuk!! Ja

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:06

Ik ga er ook zo vandoor. Nog even wat lezen en dan lekker slapen..

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:06

ik ga ook weltursten allemaal.

@kels zeker niet ik sprong alleen maar over boomstammen heen maar ook dat deed ik naar een keer al niet meer haha

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:13

Karin_88 schreef:
kan ik nu ook wel *LOL*

Leuk!! Ja

Ja, daar hebben we wat aan Clown

Wat heb ik trouwens ineens een trek in friet Vingers aflikken

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:16

Nou wij gingen ook springen.. en dan ook echt springen! Niet heel hoog hoor, denk 50 cm?
Hup beugels 3 gaten korter en in de verlichte zit! Een houding die ik dus totaal niet gewend was, pff dat was flink vermoeiend!
En toen langzamer hand het opbouwen naar een sprongetje maken. Eerst drafbalkjes, daarna kruisje en toen stijltje. En dat een heel aantal keer! Heel erg leuk om te doen, maar wel best lastig vooral met Mercedes...
Ze deed echt nogal debiel.. Nagelbijten / Gniffelen In draf.. ze dacht echt, jaaa daaaaag das veel te laag. 1ste poging: weigering.. Clown De keren erna sprong ze wel, naja sprong, ze s-t-a-p-t-e er overheen. Vork Na heel wat aanmoedigen ging het aan het eind veel beter en sprong ze wel wat meer. Maar jaaa toen nog de galop... Clown Neemt ze een enorme sprong eroverheen!! Huilen van het lachen Raar paard! Tong uitsteken In galop sprong ze wel echt, maar wel erg hoog!
Maar volgens mij was ze ook niet echt gewend om te springen of ze had het een hele tijd niet gedaan.. Maar t was erg leuk en vooral super leerzaam!
Laatst bijgewerkt door _Roosmarijn_ op 11-02-08 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:17

hestejente schreef:
Wat heb ik trouwens ineens een trek in friet Vingers aflikken

hmm daar heb ik ook wel zin in!! Haha!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 00:11

_Roosmarijn_ schreef:
Nou wij gingen ook springen.. en dan ook echt springen! Niet heel hoog hoor, denk 50 cm?
Hup beugels 3 gaten korter en in de verlichte zit! Een houding die ik dus totaal niet gewend was, pff dat was flink vermoeiend!
En toen langzamer hand het opbouwen naar een sprongetje maken. Eerst drafbalkjes, daarna kruisje en toen stijltje. En dat een heel aantal keer! Heel erg leuk om te doen, maar wel best lastig vooral met Mercedes...
Ze deed echt nogal debiel.. Nagelbijten / Gniffelen In draf.. ze dacht echt, jaaa daaaaag das veel te laag. 1ste poging: weigering.. Clown De keren erna sprong ze wel, naja sprong, ze s-t-a-p-t-e er overheen. Vork Na heel wat aanmoedigen ging het aan het eind veel beter en sprong ze wel wat meer. Maar jaaa toen nog de galop... Clown Neemt ze een enorme sprong eroverheen!! Huilen van het lachen Raar paard! Tong uitsteken In galop sprong ze wel echt, maar wel erg hoog!
Maar volgens mij was ze ook niet echt gewend om te springen of ze had het een hele tijd niet gedaan.. Maar t was erg leuk en vooral super leerzaam!

ROFL Ik ken ook zo'n paard! Die had ook nooit leren springen of vond zichzelf een dressuurros, whatever, dat was altijd lachen als iemand daarmee moest springen. Moet je je zoiets als Tosca voorstellen alleen dan rood, en af en toe behoorlijk nukkig. Angel heet ze. Daar komt Angel aangegaloppeerd. Ze ziet een hindernisje (gewoon, een klein kruisje) Angel denkt: oh, een hindernis. Wat moet ik ook alweer doen, iets met springen... tegen die tijd is Angel het kruisje natuurlijk al lang en breed genaderd. Ze staat stil en bekijkt de balkjes eens goed. Dan besluit ze om toch maar, vanuit stilstand, een poging te doen waarbij het natuurlijk de gein is om de nietsvermoedende ruiter middenin het hindernisje te mikken. En daar dan een onschuldig oeps-wat-doe-ik-nou-hoofd bij op te zetten Nagelbijten / Gniffelen Bij een buitenrit moest de groep ook een keer kiiiiilometers omrijden omdat mevrouw het fietstunneltje onderweg toch wel een beetje zogenaamd eng vond Nagelbijten / Gniffelen

50 of 60 centimeter vind ik trouwens wel een beetje hoog voor de ponies hoor, ik weet niet of zij ook zo veel keer hebben gesprongen als de paarden in de les van acht uur, dan vind ik dat namelijk wel een zware belasting voor ze.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 08:02

hestejente schreef:
_Roosmarijn_ schreef:

ROFL Ik ken ook zo'n paard! Die had ook nooit leren springen of vond zichzelf een dressuurros, whatever, dat was altijd lachen als iemand daarmee moest springen. Moet je je zoiets als Tosca voorstellen alleen dan rood, en af en toe behoorlijk nukkig. Angel heet ze. Daar komt Angel aangegaloppeerd. Ze ziet een hindernisje (gewoon, een klein kruisje) Angel denkt: oh, een hindernis. Wat moet ik ook alweer doen, iets met springen... tegen die tijd is Angel het kruisje natuurlijk al lang en breed genaderd. Ze staat stil en bekijkt de balkjes eens goed. Dan besluit ze om toch maar, vanuit stilstand, een poging te doen waarbij het natuurlijk de gein is om de nietsvermoedende ruiter middenin het hindernisje te mikken. En daar dan een onschuldig oeps-wat-doe-ik-nou-hoofd bij op te zetten Nagelbijten / Gniffelen Bij een buitenrit moest de groep ook een keer kiiiiilometers omrijden omdat mevrouw het fietstunneltje onderweg toch wel een beetje zogenaamd eng vond Nagelbijten / Gniffelen

50 of 60 centimeter vind ik trouwens wel een beetje hoog voor de ponies hoor, ik weet niet of zij ook zo veel keer hebben gesprongen als de paarden in de les van acht uur, dan vind ik dat namelijk wel een zware belasting voor ze.

Haha das ook een apart paard zeg, wel grappig!
Ik vond het sprongetje niet te hoog, volgens mij was hij maximaal 50 cm en we hadden allemaal paarden. En ik neem aan dat we niet wekelijks springles gaan krijgen.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 08:19

Ik denk dat Pauline bedoeld dat 2 uur achter elkaar alleen maar sprongetjes maken nogal zwaar is Knipoog Want alle paarden lopen 2 of zelfs 3 uur. Misschien hadden ze beter les om les kunnen doen, en dan jullie volgende week. Dat was minder slopend geweest voor de paarden, en dan hadden ze wat meer afwisseling gehad. Maar wel superleuk dat jullie nu wel weer springen!
Ik wil weer een les meerijden! Haha!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 08:57

Ik heb om half 10 sollicitatiegesprek bij Lisidunahof! Haha!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:21

Paarden lopen er geen drie uur hoor Alleen als noodoplossing en die hebben we voor zover ik weet nog niet hoeven te gebruiken.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:26

Ben je lekker aan op bokt op de manege? Tong uitsteken

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 10:34

Hé Georget!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:27

@ Pauline: Ja, ik vind het ook goed dat de manegepaarden niet zo hoog springen! Da's idd veel te belastend voor ze. Vind 't wel jammer, want met Ginger kan ik ook niet springen dus ik doe het bijna nooit. En 50cm springen is ook niet zoveel aan, tenzij het wat interessanter wordt gemaakt natuurlijk! Peter had het laatst over in-uitjes, heb ik echt al lang niet meer gedaan en je hebt er ook nog wat aan met dressuur! Ben benieuwd of wij zaterdag ook gaan springen!

@ Lisa: Mooi dat het leuk was op Nando! Rijd je 'm eigenlijk nageeflijk (ik hoop het eigenlijk niet Tong uitsteken)?

@ Mandy: Dr is idd niks mis mee om te springen met een dressuurzadel, haha. Hoe hoog kan Apache eigenlijk? Of ben je nooit ECHT hoog gegaan? Vind 90 cm al aardig wat! Lachen