Hoi! Woooh Bokt is echt eng zo, vooral omdat je niet meer je eigen berichten snel kan klikken godver
Maargoed; ZIN IN MORGEN. En anne als je de uitnodiging weggooit dan ben je DOM. Vraag maar aan iemand ofzo
En en en en ooh we gaan te tof doen met partytent(je) en vuurkorf en fakkels en woei. Maargoed, ik ga slapen, morgen denk ik de hele dag niet op msn. Na school meteen naar Karin, even kijken hoe we het allemaal willen, dan ff naar huis en dan weer naar Karin om alles klaar te maken.
Dus, tot morgenavond; 8 uur, Boerhoorn te Glimmen, be there !
Eeh, het makkelijkst is langs het vliegveld. Gewoon heel lang de rijkstraatweg doorrijden en dan als je langs het voetbalveld komt moet je de eerste weg rechts, iets na de Flora en Fauna. Boerhoorn heet het
Godverdetering, het duurt echt retelang tot je een bericht kan plaatsen omdat 'ie de hele tijd zegt dat er een nieuw bericht is geplaatst. Godverdetyfuskut. Zó. En nu ga ik
Goeiemorgen.. Ik heb om 11 uur met suzanne in het dorp afgesproken, maar dat is zóó vroeg.. Dus ik ga nu sne; douchen en aankleden en oliebol, anders kom ik te laat.
Hooi Net alles klaargemaakt bij Karin, balonnen hangen voor bij de RIJKSTRAATWEG aan zo'n fietsbordje én aan het bordje BOERHOORN. En als je de boerhoorn infietst zie je aan het eind een vlaggenmast MET BALONNEN en dan BEN JE ER. EN jullie moeten voor 9 uur komen stinkerds En en en en nu ga ik weer, bed doen voor Lottert en kleren zoeken enzo dagdag