Dat duurt langer, als je nu al ziet hoe druk het bij ons in de kantine is. Beter als een aparte collegekaart waar je geld op moet zetten, had ik op de middelbare en op hbo, als je dan stopt bij die school moet je zorgen dat je pas leeg is. Chip kan je overal gebruiken.
hmmmm die chippassen op hogescholen.... Dat hebben ze bij ons ook . Owww en Sas bereid je maar voor... Veel bedrijfskantine's hebben het ook (die van het CBP ook...)
Ik had vandaag weer een leuk daggie... Op mn werk bijna niks gedaan (de electronische dossiermap werd ge-update dus kon er niet in gewerkt worden, natuurlijk kan je zonder dag een e-mails en zaken behandelen). Dus ja dan ga je uit verveling maar de hele dag bij de andere stagiaire zitten praten en ff wat eten met de andere stagiair en een vriend van hem (oehoe leukkkk!!!). Owww en complimentjes over je kleding ontvangen is ook errug leuk . Ik zag er vandaag lekker owww nee sorry mooi uit... (je moet het maar hebben van je collega's). Buiten een hele boel onzin om dus eigenlijk niks gedaan .
Toen weer naar huis (half vier al beetje vroeg maar goed) en naar Atlas toe... Maar ja zit je in de bus en dan bedenk je dat je je sleutels vergeten bent want je moeder heeft je afgezet bij de bushalte (heeel verstandig weer...) Gelukkig hebben van we van die lieve buren die een reservesleutel van ons huis hebben . Toen moest ik ook nog even snel de autorijschool bellen met de mededeling dat ik een nieuwe datum wilde prikken om af te rijden.... Ennnnn dat ik een nieuwe rij-instructeur wil... (jaja ik heb het gedurft, ik ben Cees echt goed zat!!!). Het nadeel is wel dat ik aan een nieuwe auto moet wennen (een BMW dus daar wil ik wel aan wennen.... auto met iets meer pit, ach moest toch pittiger doorrijden dus als de auto dat alsvast doet is het mooi meegenomen...) Maar het grote voordeel is dat ik nu hopelijk les krijg van een goed iemand en niet zown zeikerd als cees.... want ik heb het vermoeden dat al zou ik bij hem blijven rijden ik nog geen ene reet leer.... Ik les nu al een jaar en ik vind het nu wel tijd worden dat ik m ga halen... En als ik bij hem niet alles leer dan maar bij een ander .
Na dat alles geregeld te hebben ging ik naar Atlas toe... Die was niet geheel blij (had de hele dag binnen gestaan arme schat... Eline kon ze niet binnen halen omdat ze zich rustig moet houden). Wilde ik gaan longeren blijkt ook nog is de longeerbak bevroren te zijn.... Dus toen maar stappen in de bak (was ook niet veel beter). Dat vind meneer helemaal niet leuk.... Dus telkens lekker stil staan . Gelukkig kon ik het nog goed maken door hem een banaan te geven.... Toen was de liefde weer terug
zowwww dat was geloof ik weer een heel verhaal . Morgen kerstborrel op het werk :D:D:D. (mede door mij georganiseerd!!) En de kerstpakketten worden uitgedeeld... Ben ik weer 75 euro rijker!! Word dus een leuk daggie.
hahahaha is goed hoor!!! Zit nu springen op eurosport te kijken!!! Ahhhhh ik wil ook!! Echt van die hoge hindernissen, lijkt me heerlijk.... Mooie paarden ook
Okeej het is telkes die hindernis die eraf gaat hij is pas één keer goed dr over heen gegaan..... owww nu 2x maar die heeft dr wel twee andere afgegooit
@ Wen, haha inderdaad kun je met eten veel gedaan krijgen. Gisteren was Jack echt in een best humeur. Hij kwam gezellig bij me staan en stond zo op me te kwijlen Gek peerd!
hahahaha ik zit wedstrijden e.d. te volgen op eurosport.... is echt heeeel boeiend . Net was springen en vanavond komt dr weer dressuur.... En het is in dan in Engeland .