Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar goed kunnen afsluiten en nu weer lekker aan de slag ermee!

?????Sorry, hou t niet meer helemaal bij geloof ik....

Als ik met de auto ga tenminste. Met de trein ben ik nog langer van huis. Het is echt vreselijk maar ik heb geen andere mogelijkheid. Gelukkig duurt het in totaal maar 8 weken met een schoolonderbreking van 4 weken. Even doorbikkelen!
We hebben veel houten speelgoed gehad (ben ik super blij mee!) en mooie kleren van mijn schoonouders. Wel apart hoor dat mn meisje alweer een jaar oud is. Het gaat zo vreselijk hard.
Groetjes!
Nu weer hard aan de slag, succes met alles!! Kims schreef:@ Thirz: heb je van een kopje warme chocomel kunnen genieten op t reelaer?
Staat een koffie-automaat, dus dan blijf je ook maar pakken!
) en daarna werken!
Knappertje hoor!

En onderweg met de paarden hebben we ze ook gezien, maar dat zijn ook de wat meer rustige stukken én te paard (en in de avondschemering) Te voet heb ik ze overdag ook niet gezien
lekker! Wanneer ga je? (haha, vliegen is stiekem toch wel eng, zei ik toch
) 5 uur is wel vroeg, maar een dag missen lijkt me nog minder! Klasgenootje miste de vorige keer de hele eerste en de middag van de laatste dag van de vakantie vanwege de vliegtijden. Lijkt me zo zuur!
Toch echt iets wat ik niet ga missen van het studeren! Werd van de week wel even 'jaloers' op klasgenootje die verder gaat op de uni. Die heeft best interessante vakken! Maar al die opdrachten erbij ga ik toch niet missen denk
Suc6 de komende periode!
! Veel plezier!
, haha!
Heb je der toch mee! Alvast veel plezier! 
Als ze een knap, duur paardje gaat worden!
Overal foto's maken!
Beetje wandelen, in de tuin zitten, wat aan mn agenda voor volgend jaar knutselen (bijna af) en kado'tje voor klasgenootje morgen in elkaar gezet
Wel erg relaxt allemaal
dat wel.
Kan de smid al snel komen?
Blijft ook leuk!
lees braaf mee hoor!