manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:30

Vakantie was heerlijk! Lekker warm (iedere dag minimaal 30 graden), dus heerlijk op het strand gelegen en lekker gerelaxed... daar was ik echt even aan toe.

Wat zonde van Voice zeg Nel! Denk dat ze misschien al dr stro op had gegeten omdat er op de wei zo weinig staat...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 12:02

Ja dat denk ik ook, maar ze voeren nu wel elke dag hooi bij op de wei. maar ja

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:09

Kims; nog gefeliciteerd met Febe! En Marieke met Chris ;)
Leuke verjaardagen gehad? Febe veel kado's gehad?
Vervelend van Voice zeg, gelukkig ging t smiddags beter :j

Was leuk weer les te hebben, moesten wel weer ff wennen hoor, Nous was t er niet altijd mee eens dat ze weer aan de bak moest :+ Maar goed kunnen afsluiten en nu weer lekker aan de slag ermee!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:58

Kims, gefeliciteerd met Febe!
Mariekje gefeliciteerd met Chris!

Thirz, weet je misschien hoelaat je as vrijdag naar nous gaat?
Als het voor mij dan uitkomt, dan zou ik graag even een kijkje willen nemen bij jullie op stal.
Ik hoorde dat Malou met Janis ook ging verhuizen, jullie richting op, komt ze ook naar die stal?

Ja was echt even vervelend met Voice, maar t was gelukkig niet zo erg dat ik haar teurg naar huis moest brengen, ik merkte aan haar, dat hoe meer ze liep hoe beter het ging.

Bianz, hoe is het?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:07

Ja, die komt ook naar onze stal, dus dan kom je er ook lesgeven? :)
Ik ga vrijdagmorgen rond half 10 naar Nous. Doe denk ik een rondje buiten, maar dan kan je ervoor langskomen als je wilt/kan.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:31

Oke leuk!
Dan laat ik het je nog even weten of ik kom en hoelaat.
Jarno komt namelijk een hele dag bij mij vrijdag, dus moet even afwachten hoelaat hij er is.
Anders kom ik misschien na je buitenrit.
Heb haar al een tijdje geen les gegeven, maar volgens mij was het wel de bedoeling, ik wacht het wel af.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 08:35

stil hier.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:32

Nou, met dit weer krijg je spontaan zin in warme chocomel met slagroom :9k :))

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 18:37

Wat een stilte hier...

Je hebt gelijk Thirz! Ik heb t ook echt al de hele dag koud...

Had vanmiddag echt even een dipje wat betreft shaar... arme poown, ze kijkt soms zo schattig naar me en dan vind ik t zo sneu dat ze helemaal niets mag...

Ik heb nog wat foto's van Dolce Vita vandaag... was even met dr in het bakje aan het spelen!

Rustig drafje
Afbeelding

Galoperen met ogen dicht, geen probleem!
Afbeelding

Ff weer kroelen hoor na al dat rennen... ze wordt echt al steeds volwassener!
Afbeelding

En nog een foto van Mojito, moest zo lachen dat ze zo gek lag!
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:07

Mooie foto's Bar!
Ja vervelend hoor dat shaar op stal moet staan.
Vanmorgen was ik ook op stal en toen na het rijden op Voice had ik voice nog even een uurtje op stal gezet om ze wat hooi te laten eten..
Toen ik ze naar de wei bracht, ging shaar staan hinniken omdat ik Voice meenam.
Vond het wel sneu... ;(

Vanmorgen voordat ik naar Voice ging bij Thirz/Bianz op de nieuwe stal wezen kijken.
Echt een super mooie nette stal.
T ziet er allemaal super goed uit!
Het is dat ik een binnenbak nodig heb voor mn gewrichten anders had ik ook staan twijfelen... :D

Thirz, veel plezier van t weekend!!! ;)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:21

Hallo, was ik ook weer eens, heb wel steeds meegelezen, maar gewoon te druk om eens rustig te gaan zitten om wat te posten.... :o

Leuke foto's Annemijn, lekker vieze tinker, mocht ie daarna wel in bad....Enne, waarom zie jij wel een wild zwijn op de veluwe en ik nog nooit???? Niet eerlijk....
Thirz, je bent vast al op t reelaer, zal een beetje duimen voor mooi weer voor je, want in de regen rijden is niks.....(ik ben trouwens donderdag vrij, dan kan ik smiddags wel mee naar Nous.....)
Bianz, wanneer ging jij nou weg? of was je nou al weg (hoorde namelijk niks op mn smsje.... ;) ?????Sorry, hou t niet meer helemaal bij geloof ik.... :o
Bar, heb jij ook nog vakantiefoto's?

Heb zelf vanaf 10 oktober nog 2 weekjes vakantie, willen nog weg, hadden wat uitgezocht, en toen ik aan het boeken was werd het ineens 160euro pp duurder, moet niet gekker worden, ga dus nog maar ff verder kijken....
Gaan morgen nog voor Chris zn verjaardag uit eten, lekker naar de wok op het Bellamypark....
Kims, hoe was trouwens Febe dr eerste verjaardag, flink verwend???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:02

Heb een klein stukje met Dolce Vita gewandeld samen met stalgenootje en haar jaarling en toen ze even laten spelen in t bakje!

Nog even snel wat foto's geschoten :D
Afbeelding

Boefjes
Afbeelding

Mijn knappe dame!
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:26

Hooi!
Nog ff snel een berichtje van mij; heb het de laatste dagen zo druk gehad dat het niet van posten kwam. Nu staat mijn koffer gepakt en vertrek ik straks naar het zonnige Kos! Heb er zin in!! Woensdag nog aan het infuus geweest, dus ben weer vol doping klaar voor het avontuur hihi :)
Kims: ik ben ook benieuwd hoe Febe haar 1e verjaardag was! Verder met jou ook alles goed? Stage bijna begonnen?
Anne: supermooie foto's van je vakantie, je hebt het zo te zien goed naar je zin gehad! Voor jou bijna diploma tijd!!
Marieke: balen zeg, van het boeken! Maar zoals gezegd: er komt wel weer wat anders. Goede prestatie vandaag trouwens, weer vergeten te smsen bedenk ik me net ;)
Thirz: is het nog droog geworden? Leuke tocht gemaakt met aardige mensen?
Bar: leuke foto's van je baby! Goed nieuws ook van Shaar, nog ff volhouden!
Nel: leuk dat je de stal ook tof vond! Hoe is het met jou?
Cis: waar hang jij uit?
Nou, ik ga nog eens de laatste dingetjes doen en dan ben ik weg: tot over een week!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:44

Hey hier ben ik ook weer, eventjes pauze van mijn huiswerk!
De opleiding is weer begonnen, en hoe! Ik moet een portolio schrijven en ben nu al ruim een week dagelijks bezig tot ongeveer 23:00 uur. Bah! Niet echt tof zeg maar. Maandag begint mijn stage en dan hoop ik klaar te zijn met mijn portfolio. Want dan zal ik weer werk genoeg hebben. Ik moet 5 dagen in de week van 07:45 tot 17:30. Dat betekent om 06:00 vertrekken en om ongeveer 19:15 weer thuis.... :\ Als ik met de auto ga tenminste. Met de trein ben ik nog langer van huis. Het is echt vreselijk maar ik heb geen andere mogelijkheid. Gelukkig duurt het in totaal maar 8 weken met een schoolonderbreking van 4 weken. Even doorbikkelen!

Febe d'r verjaardag was heel erg leuk! We hebben het redelijk klein gehouden, alleen de naaste familie en mijn 2 vriendinnen met hun dochters (even oud als Febe) zijn gekomen. Maar het was alsnog erg druk vond Febe haha! Ze heeft leuke cadeaus gehad en is echt strontverwend ;) We hebben veel houten speelgoed gehad (ben ik super blij mee!) en mooie kleren van mijn schoonouders. Wel apart hoor dat mn meisje alweer een jaar oud is. Het gaat zo vreselijk hard.

@ Thirz: heb je van een kopje warme chocomel kunnen genieten op t reelaer?
@ Marieke: huh, da's ook vaag dat het ineens 160 euro duurder is! wat was daarvoor de reden dan? Jammer dat je nu niet op vakantie gaat!
@ Bianz: heel veel plezier op vakantie! Geniet ervan en hopelijk heb je mooi weer 8-)
@ Bar: leuke foto's hoor, ze verandert echt al he... Hoe is het nu met Shaar?
@ Anne: en? diploma al in zicht? wanneer is de uitreiking? Ik hoorde donderdag in mijn auto op weg naar het station dat er een storing was. Lekker dat dat niet op het station zelf vermeld was... Het was toch een vertraging van minimaal 45 minuten! Ik ben omgedraaid en heb de andere auto gepakt waarmee ik naar school ben gereden. Maarja, is toch weer 11 euro parkeergeld (echt abnormaal hoor in Rotterdam) en reiskosten. Jammer dat ik dat niet kan verhalen op de NS #)

Mijn pauze is weer voorbij, ik ga verder bikkelen ;) Groetjes!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 20:54

*egopost*
*\o/* *\o/* heb zojuist onze vakantie naar Kos geboekt....Ben helemaal blij, al heb ik wel al een kriebel in mijn buik haha...heb t niet zo op vliegen geloof ik, en al helemaal niet dat dat om 5 uur smorgens gaat gebeuren...maar goed, dan heb je nog wel wat aan je dag....
*\o/* *\o/*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:32

Leuke foto's Bar! Ze heeft er zin in ;)
Nel; je moet nog maar eens langskomen als het droog weer is op stal, haha!
Wat fijn Marieke; wanneer ga je precies? En was het nu niet meer duurder dan? Gezellig als je donderdag meegaat; moet tot 10u werken, dus zal ergens in de middag gaan. Nog last van je lies?
Nou, Febe is lekker verwend en die geniet er niet eens van :+ Nu weer hard aan de slag, succes met alles!!

Kims schreef:
@ Thirz: heb je van een kopje warme chocomel kunnen genieten op t reelaer?

Ja, heb er echt heel veel op :)) Staat een koffie-automaat, dus dan blijf je ook maar pakken!
Hadden we ook wel nodig met t weer; zaterdag echt veel regen gehad, bleef maar gieten! Zondag gelukkig wel helemaal droog kunnen rijden met een leuke route :)
Daarna naar huis met de trein, moest omrijden over Nijmegen omdat er werkzaamheden tussen Amersfoort en Utrecht waren, was dus laat thuis, want dan ben je lang onderweg!!
Nu snel wat eten, naar de paardjes (heb opdracht Orson aan te laten komen tijdens Bianz dr vakantie :Y) ) en daarna werken!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:22

Leuke foto's Bar!
Bianz, je leest het niet meer maar toch hoop ik dat je een fijne vakantie hebt!
Kims, druk weer aan werk voor school, nou vindt het knap dat je het allemaal zo vol houd hoor!!
Febe alweer jarig geweest, pfff wat gaat de tijd toch verschrikkelijk hard hé!
Daniël wordt over een half jaartje alweer 3 jaar...

Mariekje, lekker hoor dat je toch nog op vakantie gaat!
Wanneer ga je? En hoelang?

Thirz, weer fijn thuis!
Jammer van de regen, maar gelukkig heb je het altijd naar je zin daar!
Ik kom zeker nog een keer op een droge dag kijken bij je op stal.
Heb de eigenaresse van de fjord ook ontmoet, ik ken haar nog van de eendracht en ik ging zaterdag even naar sinke en toen hielp zij mij, we gingen even bijkletsen en ze vertelde dat ze een fjord had die in grijpskerke bij de kreekrug staat. Nou dat kan dan niet missen hé!
Dus heb gelijk gezegt over jou en Bianz.
Wereld is toch klein he!

Maar as zaterdagochtend om 4 uur vetrekken wij ook op vakantie naar Frankrijk.
Heb er heel veel zin in!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 10:12

Phoe iedere dag meer dan 30 graden.. best warm! Wel fijn om te horen dat t de goede kant op gaat met Shaar. Maakt het op stal laten staan ook iets draaglijker: je weet dat er een einde aan komt. Over een poos komen er ook weer wat meer paarden binnen te staan misschien?
En je baby wordt al groot! :oo Knappertje hoor!

Haha, en Tinker is dól op vakantie :P
Nous al weer wat meer gewend aan het werkende leventje? Of is ze het nog steeds niet zo eens met de lessen? :Y)
K kom ook snel een keer naar jullie stal kijken hoor! Deze week heeft mn paps nog vrij en zusje ook nog wat dagen. Nu is t dus nog even samen vakantie vieren. Maar daarna moet vast een keer lukken :j
Balen dat t zaterdag zo bleef gieten! Gelukkig zondag meer geluk! Nog foto's gemaakt?

Ik denk.. dat wij wild zwijn hebben gezien, omdat mn ouders al om 6 uur 's morgens in t bos liepen :+ En onderweg met de paarden hebben we ze ook gezien, maar dat zijn ook de wat meer rustige stukken én te paard (en in de avondschemering) Te voet heb ik ze overdag ook niet gezien :)
Jeeeeej naar Kos! *\o/* lekker! Wanneer ga je? (haha, vliegen is stiekem toch wel eng, zei ik toch :P) 5 uur is wel vroeg, maar een dag missen lijkt me nog minder! Klasgenootje miste de vorige keer de hele eerste en de middag van de laatste dag van de vakantie vanwege de vliegtijden. Lijkt me zo zuur!
Dat het ineens duurder werd had ik ook laatst. Het huisje wat wij wilden was die week niet meer beschikbaar, dus hadden ze maar een ander (meer personen) huisje aangeven. Scheelt wel even in de prijs!

Hoe was t op vakantie Bianz? Genoten en helemaal bij gekomen? Nog steeds profijt van je kuren?

Oh portfolio :\ Toch echt iets wat ik niet ga missen van het studeren! Werd van de week wel even 'jaloers' op klasgenootje die verder gaat op de uni. Die heeft best interessante vakken! Maar al die opdrachten erbij ga ik toch niet missen denk :P
En wat een lange dagen Kim! Gelukkig is 8 weken te overzien, maar dan nog.. Pittig hoor! Als je buiten stage niets meer hoefde te doen, ging het wel. Maar met die opdrachten erbij wordt t helemaal zwaar denk ik! Duurt treinen echt veel langer? In de trein zou je evt wel al iets aan school kunnen doen.. Ben je al wat opgeschoten als je thuis bent. Al is werken in de trein, in de spits nooit zo geslaagd.. Miss toch beter met de auto idd :j Suc6 de komende periode!
En naar Rotterdam was echt een ramp vorige week. Donderdag én vrijdag was er iets. Ene keer waren er al bussen ingezet, andere keer kon je via breda. Je hebt toch OV? kan je iig meer dan een uur vertraging terug vragen (is niet veel, nog niet eens je parkeergeld, maar wel iets..)
En heb je foto's van Febe de jarige jet? :D

Daniel ook al weer bijna 3?! Gaat écht hard! Waar ga je heen in Frankrijk Nel?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:25

Leuk Neline dat je op vakantie gaat :D! Veel plezier!

Jaaaah ik wil ook foto's van Febe! Volgens mij is ze echt al mega groot!

Als jullie t leuk vinden kunnen we misschien een x afspreken om Dolce Vita te bekijken? Baby shower :D, haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:14

Wij gaan naar de auverne, zuid Frankrijk, Le Fau.
Zaterdagochtend vertrekken we, heb er veel zin in!
Wel gek zonder voice, ben nooit langer dan 5 dagen weggeweest van Voice, dus vindt het heel gek.
Als ik langer op vakantie ging, dan nam ik Voice altijd mee...

Leuk een baby shower, als jullie dan oktober komen dan is Daan (baby van Voice er ook) dan kunnen jullie die ook meeten.

Dolce Vita is echt een knappe baby, vindt het echt een mooi paardje, ben wel benieuwd hoe die gaat uitgroeien!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:37

Ik ben ook benieuwd hoe ze wordt... Miranda zag dr gisteren en die zei dat ze dacht dat Dolce Vita echt een knap paardje wordt die nog geld waard gaat worden. Haha ben benieuwd!

Veel plezier op vakantie Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 15:02

Ook lekker naar de zon dus Nel! Ik zou Voice gewoon even achter in de kofferbak stoppen :P Heb je der toch mee! Alvast veel plezier! :D

Ze heeft iig der naam al mee hè Bar ;) Als ze een knap, duur paardje gaat worden!

En was t leuk bij Coldplay Mariek? Bij kunnen slapen vandaag?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 18:46

Jaaa, leuk een meeting. Zullen we langs alle stallen? :)) Overal foto's maken!
Nel; hele fijne vakantie!! En terugkomen is altijd fijn als je weet dat je paard op je wacht ;)
Anne; je nog niet aan het vervelen? :P
Bar; misschien weet jij dit: er zijn toch bij Prooijen ook gehandicaptenlessen? Want kindje van mn werk wil op paardrijden, maar Paardoes vinden we qua vervoer wat onpraktisch, Prooijen is vlakbij.

En Marieke; volgende keer als je meegaat niet stiekem met Nous afspreken dat ze dr ijzer er af trapt he :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 19:20

Neehoor ik verveel me nog nie :D Beetje wandelen, in de tuin zitten, wat aan mn agenda voor volgend jaar knutselen (bijna af) en kado'tje voor klasgenootje morgen in elkaar gezet :) Wel erg relaxt allemaal :P dat wel.

En Nous was t harde werken dus weer beu en trapte der ijzer eraf? :Y) Kan de smid al snel komen?
Zat gister dat ene filmpje van de kroketten op Paardoes en t galopfilmpje bij Loon op Zand weer eens te kijken :+ Blijft ook leuk! :))

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:32

sorry sorry dat het weer zo'n eeuwigheid duurt voor ik iets plaats, maar ik ben er wel altijd trouw :) lees braaf mee hoor!

Wat vond jij van Coldplay Mariek, ben je woensdag of donderdag gegaan? Ik vond het helemaal geweldig!!
Lekker he Anne, dat je klaar bent? Vond jij het ook een beetje wennen in het begin? Die filmpjes zijn wel supergrappig ja, en trouwens loon op zand is helemaal niet zover bij mij vandaan...dus we kunnen misschien best nog eens zoiets doen?
Wat wordt Daniel al groot Nel met 3 jaar! Geniet van jullie vakantie!
Dolce Vita is een mooi paardje Bar! Hoe is het met Shaar inmiddels?
Thirz, helaas zit ons theemoment er nog heel eventjes niet in...voor volgende maand heb ik nog geen rooster dus zodra ik dan weet wanneer ik thuis ben laat ik het weten ok?

Bij deze wil ik jullie wel uitnodigen voor mijn verjaardag. Ik vier het op zondag 20 september, dus jullie zijn van harte uitgenodigd om lekker taart te komen eten! Misschien dat er later nog een feestje volgt samen met Kims? (goed plan Kim?)

Verder gaat het wel goed hier, weer begonnen met school en stage in Deurne. Heftig allemaal maar wel leuk op zich. Mijn kamer is mooi geworden en ik heb leuke huisgenootjes, het is alleen wel weer even wennen in een hele andere stad.