Pebbs schreef:Mel, ga je ook nog wat vertellen of was dat het?
Ik ga wel foto verslagje maken.. Foto's krijg ik denk ik woensdag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:esiebessie schreef:Hihi, zo grappig. Degene die Vogue heeft gekocht, is het nichtje van mijn buurvrouw.
Oh dat is Mariska! Die woont (of niet meer) tegenover Elja in een woonboot!
Ben benieuwd hoe Vogue nu loopt, gelukkig heb ze haar (was een merrie toch haha) gekocht.
Maar ze moet er met een jaartje weer weg, want dan mag ze de kamer die ze heeft niet meer huren ofzo. Nou ja dat is wat ik van m'n buurvrouw heb gehoord.

Hij zei meteen ja toen ik het vroeg hihi.

Sorrryyy penny hahah Elja schreef:Ik zag heel erg op tegen gister, maar het is allemaal heel fijn gelopen gelukkig
Vrijdagavond kwam een van mn beste vrienden Jasper langs. Die heb een nachtje bij ons geslapen en de dag erna heerlijk thuis met hem gebruncht.
Aan het einde van de middag ging hij weer naar Utrecht en Sjoerd & ik gingen naar stal.
Lekker getut met Gringo en daarna opgezadeld en het bos in. Sjoerd ging hardlopen maar hij had wel een aardig tempo om bij te houden haha.
Gringo was ontzettend fris en druk en alles. Hij wilde continu galopperen maar hee zo werkt het niet
Sjoerd heeft er ook nog 50 meter opgezetenHij zei meteen ja toen ik het vroeg hihi.
Na het rijden heb ik de paarden nog heerlijk bezaaid met wortels en daarna weer gauw naar huis gegaan want de volgende vriend kwam er alweer aan
Massimo stond net voor de deur toen we thuis aankwamen. We hebben een hele chille avond gehad met em. Ben blij dat ik zulke lieve vrienden heb, die op elk moment van de dag langs willen komen
Vanmiddag nog even met Sjoerd bij Gringo langs geweest. Meneer zit in een dikke wintervacht dus heb ik uitgebreid gepoetst. Geniet ie van![]()
Astor schreef:Elja schreef:Uhu.. Tegenover mijn stal en rechts van jouw oude stal
Dan is het denk ik een draver. En die worden altijd op vrij jonge leeftijd beleerd. Maar op zo'n manier vind ik een beetje té....