Bedankt voor alle wensen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ATE schreef:jammer winn dat je niet mee doet
mntj schreef:vandaag helaas wederom geen punten gereden. was we; superbraaf mer dit rare weer.
maar weer naar de rabzij geweest voor extra slobber. extra energie. was niet echt voorruit te rijde.
bedoel niet dat we alles in zn achteruit hebben gedaan hoor![]()
meteen maar weer wat leuke planten meegenomen.
tuin gaat eindelijk wat worden.
sta ik af te rekenen, haal mn pas erdoor. piept dat ding alleen maar. ik die pas er maar steeds doorhalen (blond)
kijk ik goed oeps. air mails pas. ja, dat gaat niet lukken dus haha![]()
smuidra schreef:Ik heb een heleboel gemist zie ik.....wanneer en hoe laat is de Carrousel...?????

mntj schreef:vandaag helaas wederom geen punten gereden. was we; superbraaf mer dit rare weer.
maar weer naar de rabzij geweest voor extra slobber. extra energie. was niet echt voorruit te rijde.
bedoel niet dat we alles in zn achteruit hebben gedaan hoor![]()
meteen maar weer wat leuke planten meegenomen.
tuin gaat eindelijk wat worden.
sta ik af te rekenen, haal mn pas erdoor. piept dat ding alleen maar. ik die pas er maar steeds doorhalen (blond)
kijk ik goed oeps. air mails pas. ja, dat gaat niet lukken dus haha![]()
werd ik ook nog nat

xan schreef:Ohh winn, hij veranderd echt niet.
Wel heel klote voor jou, en sneu voor Rowan.
Geef maar een gil, dan rij ik Rowan wel naar school als het je echt nog niet lukt.
Dan breng ik die ochtend ook Joline zelf naar school (is toch bij jou om de hoek)
En kom ik daarna terug voor een vroege bak koffie.
(is dan toch vrijdag 1 juli ??? dan zit ik vanaf die tijd toch zonder werk!)
xan schreef:Ik heb vanavond een feest.
Met als dresscode: Dress to Impress.
Dus daar ga ik dadelijk in mijn glitterjurk !!!!!
hahahaha men denkt vast dat ik te laat ben voor de toppers![]()
Maar het is geen zilveren jurk, meer brons/bruin/goud.
Hackie schreef:Pfff ik ben weer thuis na een vlucht van bijna 11! uur... We moesten via St.Maarten...
Bedankt voor alle wensen
winnitou schreef:ATE schreef:ff een tegenvaller voor me moeder die heeft vannacht een darm bloeding gehad tenminste dat denken ze zou eft ook aambeien kunnen zijn zeiden ze nu mocht ze niet naar huis word of maandag of dinsdag
Sterkte, is even een tegenvaller, maar ze wordt in iedergeval verzorgd.
winnitou schreef:xan schreef:Ohh winn, hij veranderd echt niet.
Wel heel klote voor jou, en sneu voor Rowan.
Geef maar een gil, dan rij ik Rowan wel naar school als het je echt nog niet lukt.
Dan breng ik die ochtend ook Joline zelf naar school (is toch bij jou om de hoek)
En kom ik daarna terug voor een vroege bak koffie.
(is dan toch vrijdag 1 juli ??? dan zit ik vanaf die tijd toch zonder werk!)
Bedankt voor je aanbod, ga er vanuit dat hij Rowan gewoon naar school brengt, Ben hopelijhk duidelijk genoeg geweest. Maar ingeval van nood weet ik je telefoonnummer te vinden hoor!
Hoezo zonder werk?????
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Pfff ik ben weer thuis na een vlucht van bijna 11! uur... We moesten via St.Maarten...
Bedankt voor alle wensen
Hoi!
Ik wilde net een berichtje plaatsen met de vraag hoe je vlucht is geweest en of je weer "thuis" bent, maar ik zie nu dat je zelf al wat geschreven hebt. Jeetje joh, dat is een flinke trip geweest! Dat is gewoon 2 uur langer dan gepland! Maar je bent weer veilig op je plek en dat is het belangrijkste! Was Jessie blij om jullie weer te zien?