[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:00

Oh nog even 1 ding over de discussie! Als er iemand wat over me te zeggen heeft, kom alsjeblieft naar me toe, en doe niet zo vreselijk kinderachtig achter mn rug om.
Ik WALG hier echt van.. Zo'n grote mond, en in mn gezicht niets zeggen?
Oja en als je nog wat te zeggen hebt over mn inrijkunsten? Of durft te vertellen dat clover absoluut nog niet is ingereden? Kom dan toch nog maar is een keer kijken als me rug weer beter is ;)

Ik ben hier klaar mee :wave: * trek me terug uit dit topic. Dit is voor mij echt de druppel geweest..
Sorry voor alle lieve mensen die het goed bedoelen.. Maar dit gaat me echt VEEL te ver, en zo wordt de sfeer die er nog over was aan gezelligheid voor mij echt met de grond gelijk gemaakt.

nataschamarc

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:15

eef fijn dat je brommertje verkocht is.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:25

Ach op iedere stal is wel wat toch? Als je het zef maar naar je zin hebt waar je staat!
Rijbak heeft mij jaren lang niks geinteresseerd, gebruikte ik toch niet :) Nu gebruik ik hem wel weer veel, prima bak hier met af en toe een plas er in als er veel regen is gevallen, maar daar moet ze ook doorheen leren lopen, kun je buiten ook tegenkomen.
Dat ze overdag buiten komen is voor mij belangrijk, voor een energiek type als Yade of een anti-stal paard als Evita ook ;) Yade geniet ook enorm van sociaal contact met andere paaden, die staat altijd te kriebelen en te tutten met haar vriendinnen. Voor een ander hoeft dat dan misschien weer niet zo nodig.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:34

ik snap het niet meer hoor :(
watskebeurt eef?

Wie gaat er in januari mee naar shabu shabu en wanneer? :D

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:44

ik heb het helemaal niet over pres of marjo gehad hoor die bedoel ik ook helemaal niet. Er zijn er na hun al weer 4 weggegaan. En nee hoor Pieter zegt helemaal niks anders. Waarom is hij dan aan het kijken voor een andere stal als hij het daar naar zijn zin heeft.

Ik had het over dat meisje van Armani ( dacht ik dat het heette) uit onze binnestal en haar vriendin van de binnenstal ernaast.

Iedereen heeft een eigen zicht op een stal en dat is prima. Tis ook maar goed dat iedereen een eigen mening heeft :)

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:55

Mallow schreef:
Oh nog even 1 ding over de discussie! Als er iemand wat over me te zeggen heeft, kom alsjeblieft naar me toe, en doe niet zo vreselijk kinderachtig achter mn rug om.
Ik WALG hier echt van.. Zo'n grote mond, en in mn gezicht niets zeggen?
Oja en als je nog wat te zeggen hebt over mn inrijkunsten? Of durft te vertellen dat clover absoluut nog niet is ingereden? Kom dan toch nog maar is een keer kijken als me rug weer beter is ;)

Ik ben hier klaar mee :wave: * trek me terug uit dit topic. Dit is voor mij echt de druppel geweest..
Sorry voor alle lieve mensen die het goed bedoelen.. Maar dit gaat me echt VEEL te ver, en zo wordt de sfeer die er nog over was aan gezelligheid voor mij echt met de grond gelijk gemaakt.

Ze heeft het over Suzan en mij. Suzan vond het nogal vreemd ( goed bedoelt ) die schrok er eerder van dat ze al met Clover naar buiten was geweest omdat Clover nog niet zodanig is ingereden om dan daar al naar buiten te gaan. Ik stond erbij en moest net als Suzan er even om lachen omdat Suzan zei dat zij dat nou nog nooit zou doen zo met Chiosso al naar buiten. Maar er is nooit gelachen om het feit dat ze is gevallen of wat dan ook.

Tja als jij dat roddelen vind prima we komen er eerlijk voor uit dat dat ter sprake is geweest. Vind er geen roddelen aan. Dan moeten we nog wel even doorgaan want we hebben het ook over Amanda gehad en Tank dat ze een grotere stal heeft en ga zo maar door.

Je moet niet denken dat mensen het altijd maar over je hebben want Suzanne bedoelde het helemaal niet slecht ze zei alleen maar haar mening. Dat Chantal dat weer verkeerd naar jouw over brengt ja daar kunnen wij niks aan doen.

En zo komen dus roddels in de wereld terwijl het goed bedoelt was.

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:59

En voor je zelf opkomen is heel wat anders dan andere mensen direct te gaan zitten aanvallen met van als je zo'n grote mond heb zeg het dan direct tegen mij. Brengt ook niet altijd gezelligheid met zich mee.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:08

zo jeetje wat een boel bij te lezen,

Tank stond altijd 45 min in de paddock te spelen en daarna ging hij slapen dus vondt een paddock niet nodig :D, hij kan ook in stal slapen en dan kan hij ook nog van zijn middagsnack genieten, ik laat hem nu wel sinds hij eind oktober niet meer op het land staat elke ochtend 45min in de molen zetten en eind middag kom ik gaat hij los met vriendjes rijden longeren wandelen en meestal ook nog effe in de molen (die molen vindt hij helemaal te gek soms rend hij er zowat in, toch wel een beetje een raar peerd) en soms komt hij er zelfs nog een derde x uit drie x uit dus hij heeft niks te klagen :D, maar het is net wat je wil toch, als je liever de hele dag paddock is dat ook goed toch iedereen heeft toch het beste voor zijn paard over en doet er ook alles aan om zijn paard een goed leven te geven dus denk niet dat discussie nodig is.

Moet trouwens nog zeggen (nu we het over bakken hebben) nu ik een binnenbak heb kan ik nooit meer zonder :D Dus een tip voor de mensen die dat niet hebben ga nooit ergens staan voor effe waar ze een binnenbak hebben je bent gelijk verkocht hihi.

Heb vannavond trouwens even met rijden fjordenwissel gedaan haha, zo maf dat al die fjorden zo anders zijn :D. Tank liep helemaal super hij loopt aan de teugel in stap en draf en zelfs met de overgangen, ga ar binnenkort even de opdracht foto's te maken dan kan ik ze plaatsen, want denk niet dat jullie hem zo herkennen hihi.

Eef wel lekkr dat je scooter zo snel verkocht is (maar aan je smiley te zien vondt je het niet leuk?)

Hey Press ik ga natuurlijk mee maar dat had je al door hihi :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:10

Citaat:
Dan moeten we nog wel even doorgaan want we hebben het ook over Amanda gehad en Tank dat ze een grotere stal heeft en ga zo maar door.

Willen jullie foto's zien :D

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:12

goedenavond allemaal, hoe is het ermee? heb weer even bijgelezen en volledig op de hoogte.
Hey Kaleigh had het prima naar mijn zin, maar kan niet hetgene doen wat ik wil namelijk de westernsport beoefenen en daarom ga ik opnieuw verhuizen.
hey pres en marjo, zag jullie afgelopen zondag lopen op het abtswoude met de paardjes en lees nu dat jullie ook zijn verhuisd. Veel plezier op jullie nieuwe stal en doe karin de groetjes van me. ik kom ook nog een keertje bij karin en jullie kijken... :j

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:15

Ja Amanda goed idee kunnen we gelijk van onderwerp veranderen. Zet eens een paar foto's neer van Tankie :)

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:15

wie of wat is shabu shabu ??

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:21

Het ging niet over suzan laura. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het niet slim was om met haar naar buiten te gaan, en maak daar echt absoluut geen probleem van.
Maar het feit dat je er om gaat lachen, daar kan ik echt niet tegen. En zo heb je wel meerdere opmerkingen gemaakt hoorde ik, en inderdaad niet alleen over mij.
Heb me dan toch aan te sluiten bij de post van soof. Als je het zo vreselijk niet naar je zin hebt ergens, en je het zo nodig vind om over iemand te praten, wat doe je dan nog op zo'n stal?
En het was al zeker niet de eerste keer dat ik met Clover naar buiten ben geweest. Stap draf en galop, ren en vooruit, achteruit en stuur zijn heel goed bevestigd op Clover.
Ze gaf een bok uit joligheid, en dat had dus ook een oud paard kunnen gebeuren. Het had absoluut niets te maken met hoe ze is ingereden of niet.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:21

http://www.shabushabu.nl is een japans restaurant ze hebben ook vlees (biefblokjes etc van de gril) naast de sushi , Ga je ook mee???
Wordt een soort verlate kerstborrel :D in japanse stijl. We moeten de officieele datum nog prikken.

Hey laura binnenkort gaat ik ar foto's laten maken dus dan zal ik ze gelijk spammen (nu ben ik al een beetje te laat:D). Kan je wel zo lang wachten op een nieuw paardje (ik zou gelijk overal kijken en uiteindelijk toch met 1 thuiskomen denk ik zo :D)

Fijn toch regien dat je nu een plek heb waar je lekkr de westernsport kan gaan beoefenen daar heb je chess uiteindelijk voor bij de meeste stallen gaat dat gewoon niet, toen we pas bij je waren vondt ik je stal er erg goed uit zien, jammr voor chess dat hij dan geen goude paardjes meer op zijn stal heeft dalijk haha

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:41

Ik weet niet wat jou probleem is Laura >;)
Om zo onze stal af te kraken,van dit is niet goed dat is niet goed.
Dan kom je toch lekker niet meer,heb je ook niks te klagen.

En vanavond is bij mij echt de druppel gevallen.
Meisje van de loods ziet dat ik naar binnen wil met Chanel,zet de kruiwagen uit me stal die jij erin gezet hebt.
En JIJ zet hem doodleuk weer terug voor me deur :roll: terwijl je ziet dat ik naar binnen wil
En dan ook nog eens een keer een grote mond tegen dat meisje,dat die niet naast Champ mag staan zat 2 meter tussen ofzo maarja.
Ik kon mijn stal niet in omdat je die kruiwagen weer zo nodig voor me stal moest zetten.
Ben blij dat zij hem naar buiten heeft gereden,en normaal me stal in kon ;)
Nou sorry gaat mij echt te ver dit

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:41

Lala_Laura schreef:
ik heb het helemaal niet over pres of marjo gehad hoor die bedoel ik ook helemaal niet. Er zijn er na hun al weer 4 weggegaan. En nee hoor Pieter zegt helemaal niks anders. Waarom is hij dan aan het kijken voor een andere stal als hij het daar naar zijn zin heeft.

Ik had het over dat meisje van Armani ( dacht ik dat het heette) uit onze binnestal en haar vriendin van de binnenstal ernaast.

Iedereen heeft een eigen zicht op een stal en dat is prima. Tis ook maar goed dat iedereen een eigen mening heeft :)

Ik sprak dat meisje wat zondag weg is gegaan en die zei dat ze een dubbelgevoel had. Dat ze het nogal rot vond om weg te gaan maar dat ze juist wel leuke dingen ging doen (vanwege haar stage).

Ik vind het alleen erg jammer dat je anderen nodig hebt om je mening aan te sterken.
Laatst bijgewerkt door sybje op 17-11-10 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:44

Heb je t over dat meisje van Voltar? Die is hier echt niet weggegaan om die redenen.. Ze wilde er nog een paardje bij, en het moest een beetje betaalbaar blijven voor haar..

AMEN op je laatste zin soof

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:45

amandaaa schreef:
http://www.shabushabu.nl is een japans restaurant ze hebben ook vlees (biefblokjes etc van de gril) naast de sushi , Ga je ook mee???
Wordt een soort verlate kerstborrel :D in japanse stijl. We moeten de officieele datum nog prikken.

Lekkerrr!!!!

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:46

mmm lijkt me wel lekker en lijkt me ook weer eens gezellie. De manege waar ik naar toe ga heeft ook een dressuur gedeelte en idd de gouden paardenhoofdjes op zijn stal zal hij wel missen denk ik, hihi. ben in ieder geval heel benieuwd

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:46

inderdaad chan... Nogal een vreemd verhaal.
Ben zoiezo nogal huiverig met kruiwagen bij paardenbenen. Gewoon gevaarlijk als je t mij vraagt :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:47

moet jij niet eens gaan slapen Soof?

criminal minds is afgelopen,de 2de had ik al gezien,maar wist het niet zo goed meer dus toch gekeken.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:48

hey Regien alles goed.
Wilma heeft daar ook gestaan.Je kan er super buiten rijden.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:49

Gouden paardenhoofdjes? man wat een luxe :D haha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:49

Chess schreef:
mmm lijkt me wel lekker en lijkt me ook weer eens gezellie. De manege waar ik naar toe ga heeft ook een dressuur gedeelte en idd de gouden paardenhoofdjes op zijn stal zal hij wel missen denk ik, hihi. ben in ieder geval heel benieuwd

Als ik ooit gouden beeldjes van paardenhoofden tegen kom neem ik ze mee. Kan je ze op elke stal neerzetten :=

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:50

AnitaJoeri schreef:
moet jij niet eens gaan slapen Soof?

criminal minds is afgelopen,de 2de had ik al gezien,maar wist het niet zo goed meer dus toch gekeken.

Ik ben teveel he.. :P Ik moet wel echt gaan slapen, morgen lange dag. Maar heb geen zin.

En ik moest toch even kijken of ik al pbtje van mijn verzorgster had :o