Morge! Heerlijk weer een mooie dag. Vandaag doe ik ff rustig aan, balkonnetje zitten. Matthijs gaat zo voor z'n werk naar Engeland is z'n vlucht geannuleerd . Arm schaap, hij is een beetje zenuwachtig nu.
Ilvy leuk filmpje echt schattig, maar je zit nu zeker nog niet op je balkonnetje?
Als het zaterdag echt zulk weer wordt volgens Cykie d'r telefoon super toch?
karleylover
Geplaatst: 29-03-11 08:31
Goedemorgen! Net bij de tandarts/mondhygieniste geweest. T*ring...pijn in mijn mond nu Gaat hij nog wel weg Ilv? Anders kom ik vannacht lekker tussen jullie in liggen
nikkielvis
Geplaatst: 29-03-11 08:36
karleylover schreef:
Goedemorgen! Net bij de tandarts/mondhygieniste geweest. T*ring...pijn in mijn mond nu Gaat hij nog wel weg Ilv? Anders kom ik vannacht lekker tussen jullie in liggen
karleylover
Geplaatst: 29-03-11 08:51
nikkielvis schreef:
karleylover schreef:
Doe je die smilies omdat ik pijn in mijn mond heb?
Leuk zeg, die clinic. Een soort van schriktraining begreep ik? Ik kom zeker kijken hoor!
Ik werk nu in het AvL ziekenhuis, maar de kantoortjes daar hebben een raam dat uitkomt op de centrale hal. Je kan dus nooit eens lekker naar buiten kijken of in het zonnetje zitten, alleen met de lunch. Zo niet leuk...
@karlylover: ieh, tandarts. Wat hebben ze allemaal gedaan dan, dat je nu zo'n pijn hebt?
cassandra84
Geplaatst: 30-03-11 07:49
Goedemorgen allemaal
Cykie hoe was de voetbal? Nog gekeken of ik je zag, maar nee of niet goed gekeken.
Zaterdag wordt het 20 graden ben benieuwd. In ieder geval een mooie dag voor de schriktraining.
Het voetbal was erg spectaculair. Niet echt wat ik had verwacht. Was nog een soort van spannend ook. Maar zoals altijd was het weer super gezellig in en om de Arena. Je zal me niet zo snel op tv zien bij de thuiswedstrijden. We zitten namelijk altijd op de tweede ring. En die komt nooit op tv.
EsvanEs
Geplaatst: 30-03-11 10:32
Goedemorgen!!
Voetbal heb ik gisteravond een klein stukje van gezien, toen ik terug kwam van stal! Wat een uitslag zeg...5-3! Zal wel spannend zijn geweest, Cynthia?
Aahhh ik heb al helemaal zin in zaterdag! Ga proberen jullie allemaal op de foto te krijgen, als jullie bezig zijn (met flitst, dus jullie hebben weer een extra 'hindernis'... haha)!
Is voor nu idd vervelend...voet is wel aan het slinken, maar weet niet of voldoende is en er zitten gewoon een aantal vervelende plekken die nu heel erg pijn doen. Foto's laten maken en is gelukkig niet gebroken. Maar gaat in ieder geval over voordat ik een jongetje ben. Ik hoop er het beste van, want een schrikclinic wil ik al zo ontzettend lang
EsvanEs
Geplaatst: 30-03-11 13:05
Aahh balen Nicolette!
Inderdaad goed koelen! En wat bij mij altijd wel helpt is Arniflor gel/creme dr op! Is tegen kneuzingen, zwellingen en blauwe plekken!
Over blauwe plekken gesproken! Ik heb sinds gisteravond een mega blauwe plek op mn dij! Snap echt niet hoe ik daar aan kom...
O jee....een aanval van een onzichtbare blauweplekkenmaker . Herkenbaar...ik zit ook altijd vol en heb dan geen idee waar het vandaan komt. Ik slik Arnica