Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Hij veroverd alle merries op het land en de ruinen mogen niet in de buurt komen.
.
" Bij het lezen van dit barste ik in huilen uit
. Waar bij Cloë vanaf haar kussen, via de bank en leuning zo op m'n bureau sprong om me te troosten
. Zo lief...daar hadden we het laatst toch over Meelen? Ze voelen het echt hoor
. LIQUITA schreef:Heel misschien gaat Liquita hier naar toe http://www.boerenpad.nl
We gaan er in ieder geval heen voor een rondleiding. Ik had ze een mail gestuurd en kreeg vandaag een heel lieve reactie terug. Ik had een foto van Liquita mee gestuurd en hun reactie hierop was " Wat een prachtige merrie trouwens! Ik weet nu al dat onze casanova Jambo (19 jarige KWPN ruin) onder de indruk zou zijn van haar!" Bij het lezen van dit barste ik in huilen uit
. Waar bij Cloë vanaf haar kussen, via de bank en leuning zo op m'n bureau sprong om me te troosten
.

LIQUITA schreef:Heel misschien gaat Liquita hier naar toe http://www.boerenpad.nl
We gaan er in ieder geval heen voor een rondleiding. Ik had ze een mail gestuurd en kreeg vandaag een heel lieve reactie terug. Ik had een foto van Liquita mee gestuurd en hun reactie hierop was " Wat een prachtige merrie trouwens! Ik weet nu al dat onze casanova Jambo (19 jarige KWPN ruin) onder de indruk zou zijn van haar!" Bij het lezen van dit barste ik in huilen uit
.

meelen schreef:Ja hoor, we hoeven er niet elke dag heen. Dichterbij zou fijn zijn natuurlijk, maar is er is niet zo heel veel te vinden of et zit vol. Dit is kleinschalig en dat trekt me wel.Boerenpad zou een topplek voor LIQUITA kunnen zijn idd. Heel mooi.
Ik moest even googlen voor ik wist waar het lag, maar die afstand is te doen, toch?!

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja hoor, we hoeven er niet elke dag heen. Dichterbij zou fijn zijn natuurlijk, maar is er is niet zo heel veel te vinden of et zit vol. Dit is kleinschalig en dat trekt me wel.Boerenpad zou een topplek voor LIQUITA kunnen zijn idd. Heel mooi.
Ik moest even googlen voor ik wist waar het lag, maar die afstand is te doen, toch?!
meelen schreef:Jeetje zeg, ik heb vanochtend de badkamer gesopt en geschrobt. Maar ik na het schrobben wel last van m'n rug.
Ik was van iddag nog wel met Sanne mee naar Nado, en ging nog even rijden, maar had teveel last van ruggetje. Als het morgen nog zo is, denk ik dat ik maar thuis blijf. Bah, niks voor mij, maar vind m'n rug belangrijker dan post.