) en dan is het al laat en maak je best laat hw terwijl dat al eerder kon..@Marloes: Haha, waarom moest je die thuis maken dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en dan is het al laat en maak je best laat hw terwijl dat al eerder kon..
Maar opent ie de hele website dan niet ofzo?
Love_Sanne schreef:op hele site van bokt staat hoeveel seconden je nog moet wachten. (als dat een maand is zijn dat er veel, tenzij die dan anders rekentDaarom! Zou ik ook doen als je cijfers er beter van worden enzoMaar opent ie de hele website dan niet ofzo?
)

(en wat heeft hij gekregen??
)

haha.. We gingen weer is een buitenritje maken! Met de buitenrit was ze veel sneller dan normaal in de bak, in de bak moet je haar vooruit duwen en bij de buitenrit juist inhouden
dat vind ze zo leuk buiten. Ze was verder wel lief
alleen heb ik morgen misschien spierpijn van t inhouden
reed namelijk ook voorop
en 1 keer wou ze niet door t poortje heen, toen wou ze de andere kant op opeens, ging ze even druk doen, maar er zat een ijzeren balk ofzo in het gras verstopt daar aan die andere kant, die had ik niet gezien, porsche volgens mij ook niet echt, je hoorde haar er eerst tegen aan lopen en daarna sprong ze erover heen, en toen stond ze weer stil, met der hoofd naar beneden, wat een doos toch
gelukkig bleef ik zitten. daarna ging ze er wel weer doorheen
En dan ook nog een drukke bentley achter der, die staken elkaar beetje aan.. 
(irene zei het net dat hij jarig is, leuk!
)

doei