Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PrimaDonna_ schreef:Krijg net een mailtje van Dieudonnée met 2 foto's van mij op Mex.
Helaas komen de foto's van week 7 niet meer op internet te staan, denk van geen ene week meer.
De pc is kapot gegaan ofzo en daardoor zijn de foto's allemaal ook weg.
http://img.photobucket.com/albums/v321/ ... C07309.jpg
Heb deze gekregen
En dan ook nog 1 samen met Stacey dat we in de zandkuil naar boven komen.
_Iris_Iris_ schreef:ik weet het echt niet,
want opzich wil ik ook wel een keer wat anders,
maar opzich wil ik ook wel nog een keertje met iris volgend jaar
ach ja ik zie wel
Britt_Sisi schreef:PrimaDonna_ schreef:Krijg net een mailtje van Dieudonnée met 2 foto's van mij op Mex.
Helaas komen de foto's van week 7 niet meer op internet te staan, denk van geen ene week meer.
De pc is kapot gegaan ofzo en daardoor zijn de foto's allemaal ook weg.
http://img.photobucket.com/albums/v321/ ... C07309.jpg
Heb deze gekregen
En dan ook nog 1 samen met Stacey dat we in de zandkuil naar boven komen.
hoe komt ze dan aan die 2 foto's
IsabelvS schreef:Vanavond paardrijden, was vanmiddag bij de kinderboerderij en daar staan twee pony's, één (prachtige!) witte welsh, en een hele leuke bonte shet. Ook een ezel maar die wil niet echt iets maar ik ga ze dus vanaf volgende week verzorgen, mag komen wanneer ik wil. Ze hebben ook een groot land enzo en één meisje die deed al longeren- die welsh kan echt ook wijken enzo, heel mooi draven allemaal dingen en ze kunnen kunstjes enzo en (vrij)springen dus dat ga ik ook doen. We kunnen alleen niet rijden want dat meisje had het met die welsh wel geprobeerd met inrijden enzo, alleen toen was ze een paar keer heel hard gevallen dus dat doen we (nu iig) niet
.
en die shetlander -omg- bedelt echt zo erg nu! ik ga maar met een klikker werken of zo. Ik probeerde ze in de weide op te jagen alleen die shet kwam alleen maar achter me aan
ze ging half op met springen ofzo
en die welsh is echt een beetje maf ook - hij gaat of écht niet over een sprongetje (waar ik ze over heen wilde) en gaat vervolgens stil staan of hij crosst de hele wei door
dus ga morgen (als ik dan weer ga) denk ik maar even aan de longeer lijn laten springen en ik denk met de ezel wat oefeningetjes doen (als ze zin heeft). En misschien wat trucjes leren! was vandaag een beetje laat gegaan dus had niet heel veel tijd. Had ook nog even geholpen met voeren, ook de geiten en schapen
.
las vandaag weer in de paardensport zo'n klein meisje in 3 maanden van de B naar de M!

!