Maarja ben ik
AAAH poedersuiker sneeuw moet stoppen
moet zo fietsen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Ik vind eigelijk da tje niet zomaar kan zeggen dat paard past niet bij jouw vind k![]()
Maarja ben ik
AAAH poedersuiker sneeuw moet stoppen
moet zo fietsen..

maar het interesseerd me niet.
Jane_ schreef:Thanksss
Jaa Chib gaat nu ook heel erg in protest als je maar iets met je handen doet, echt
Dus alleen maar drijven

Melanie_B schreef:Mijn interesseerd het niet wat een ander ervan vindt.
Als ik dat paard wel leuk vindt, wie is diegene dan om te zeggen dat het niet past? Dat je een eigen mening hebt best, dat heb ik ook.maar het interesseerd me niet.
, je begrijpt me volgens mij echt verkeerd.Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Thanksss
Jaa Chib gaat nu ook heel erg in protest als je maar iets met je handen doet, echt
Dus alleen maar drijven
maar dat hoofdschudden doet ze ook als je niets met je handen doet..
Gister zat Kirsten erop, ging ze ook zo hoofdschudden, terwijl de teugels los hingen..

Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Thanksss
Dus alleen maar drijven
maar dat hoofdschudden doet ze ook als je niets met je handen doet..
Gister zat Kirsten erop, ging ze ook zo hoofdschudden, terwijl de teugels los hingen..
krijgen wel een verslagje he 
.

geweld schijnt toch ergens goed voor te zijn
Ahtnamas schreef:Hoi dames,
Gister weer op Rox gereden en wat ging dat super de puper belabberd... man ik voelde me een superbeginner heb echt niet lekker gereden. Maar ja volgende keer beter.

Melanie_B schreef:Kirsten & Nadine pb.

Ik zat er nog geen 2 sec op of ze 'schrok' al van een eigenaarspaard die op 'hol' sloeg
. (gelukkig was mel de reddende engel
) Maar toen ik erop zat, mán of mán wat een lekkere aanleuning zeg.. Zelfs als ze met haar hoofd hoog zat zit ze gewoon super lekker.. Moest echt wennen hoe ik op haar moest rijden, dus in het begin ging het echt nog een beetje aftastend. En ze was ook super sloom (had nog geen zweep) . Toen pakte ik de zweep erbij en zonder iets ook maar te doen schoot ze meteen in de snelstand
. Dus toen moest ik echt leren om haar bij me te houden en van die actiefheid gebruik te maken en de rug laten gebruiken.. Op de rechterkant ging dat best moeilijk want ze liep steeds door me binnenhand heen. Maar na een tijdje begon ik haar een beetje door te krijgen, alleen ging ze niet helemaaal door de kaak. Jammer maar voor een eerste keer niet erg. Ze kan super lekker doorzitten en lopen. Alleen met de galop moet ik echt nog iets meer mee oefenen, zoo raar zit dat , ze loopt dan meer op 4 benen dan op 3 zeg maar.. Emmaa_ schreef:Ga gewoon voor Worlino
Ik ga mijn haar toch maar los doen (heb er nu een staart in maar het lukt niet zoals ik het wil) en dan nog even naar de c1000 om een strippenkaart te halen
Jane_ schreef:Haalootjeees
Iris & Jane hieerr..!!
Iris reed bij mij in de les vanmorgen zag er goed uit !!
Gaan echt goewd..
Ik reed op Chibs, ging wat moeizamer in het begin door de spierpijn maar uiteindelijk toch wel lekker gereden
Daar gaan ze benen!