morning!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zo ben ik weer is haha.. Mijn les ging goed, heel anders, maar wel veel geleerd.. En nu oefenen! Maar eerst mijn spierpijn te boven komen... Letterlijk van kop tot teen.. Brr het heeft vannacht licht gevroren en het wordt deze nacht ook maar 2tot 3graden..
zo ben ik weer is haha.. Mijn les ging goed, heel anders, maar wel veel geleerd.. En nu oefenen! Maar eerst mijn spierpijn te boven komen... Letterlijk van kop tot teen.. Brr het heeft vannacht licht gevroren en het wordt deze nacht ook maar 2tot 3graden..
Maar er was nog een bouwnummer over.. Ik meteen gebeld en nu staan we daar als 1ste optie op!! Leuk he... 27oktober een gesprek over de hypotheek en de woning... Spannend, spannend, spannend! Lay schreef:Joepie!!! Brief gehad van Delfts Groen we staan op ons voorkeursnummer op de 3e plaats!!Maar er was nog een bouwnummer over.. Ik meteen gebeld en nu staan we daar als 1ste optie op!! Leuk he... 27oktober een gesprek over de hypotheek en de woning... Spannend, spannend, spannend!
Lay schreef:Joepie!!! Brief gehad van Delfts Groen we staan op ons voorkeursnummer op de 3e plaats!!Maar er was nog een bouwnummer over.. Ik meteen gebeld en nu staan we daar als 1ste optie op!! Leuk he... 27oktober een gesprek over de hypotheek en de woning... Spannend, spannend, spannend!
En nee, niet bij de Dsb bank
Lay schreef:Joepie!!! Brief gehad van Delfts Groen we staan op ons voorkeursnummer op de 3e plaats!!Maar er was nog een bouwnummer over.. Ik meteen gebeld en nu staan we daar als 1ste optie op!! Leuk he... 27oktober een gesprek over de hypotheek en de woning... Spannend, spannend, spannend!