@ Lisa; Leuk joh, ik was de eerste die wedstrijd deed op Marcus toendertijd. Dat heb ik geweten ook, lag er na een half rondje al naast

@ Roos; Danielle had mij ook gebeld, maar ik mocht niet van mn moeder
Hoe staat 't nu met haar voetjes? Was de bak trouwens niet súper nat? Ik en Eros hebben woensdag gezwommen joh!

En Max krijgt lekker veel aandacht, mijn zusje is gister meegeweest, wij waren inderdaad ook helemaal alleen. Alles stond al binnen om 4 uur/half 5! Maar ik moest Dandy's stal natuurlijk nog doen, dus ik dacht; zet 'm samen met Max even in de paddock, staan die 2 iig nog een uurtje buiten.
Achteraf gezien had ik beter Gips kunnen pakken, want Max ging Dandy plagen en toen ging Dandy boos doen
Toen ik Max eruit gehaald, want Dandy's stal was nog niet klaar, tript ie 'm even helemaal!
Echt idioot, keihard rondjes scheuren in de paddock, echt gewoon in 1x 180 graden draaien, bokken en rare geluiden maken. Ik wist niet wat ik meemaakte! Toen Dandy maar in stal gezet en zijn stal opgestrooit terwijl hij erin stond 
Heb snoepjes in zijn stal verstopt, maar hij snapte het niet
.@ Iedereen
: Ik wilde het jullie nu toch wel vertellen, omdat het de laatste dag is, want Dandy gaat morgen naar zijn nieuwe eigenaresse. Hij is verkocht aan een heel leuk meisje/mevrouw en daar gaat hij lekker van zijn pensioen genieten. Gelukkig zijn Kelsey en ik altijd welkom en kunnen we hem dus nog blijven bezoeken want het is niet erg ver weg. Ikzelf heb er inmiddels vrede mee, maar morgen gaat 't ongetwijfeld nog moeilijk worden.. Zo, heel verhaal maar dat was 't dan weer!
? Pff, ik ben aan het opruimen en nu is mijn Furby weer tot leven gekomen
U zegt het maar