Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockoo schreef:Ik ook het duurt haar nu al te lang want ze krijgt zere handen van die krukken
xan schreef:Ik denk dat ze bij Oostergouw een soort cultuurshock krijgen als Anke daar tot diep na middernacht gaat zitten bokken![]()
@Winnitou, ik zal aan Ronald vragen of hij zoveel mogelijk wil filmen. Dan kun je alles nog een keer op je gemakkie bekijken. (en wij dus ook )

lekker Anke. xan schreef:Ha ha zeg ik iets over Ate, is ze er gewoon.
Hoe is het met het klussen ?????
rockoo schreef:ate ik heb je halster weer was niet gepikt
rockoo schreef:Ik ook het duurt haar nu al te lang want ze krijgt zere handen van die krukken

meelen schreef:O ja, mijn naam was nog op de radio vanmiddag. hahaha
Ik doe, als ik er tijd voor heb, altijd mee met Cryptopicto op radio 2. En vandaag was ik op tijd thuis om nog mee te kunnen doen. Cryptopicto is een spel met een tekening (gemaakt door de presentator) of met foto's, aan de hand daarvan moet je zien uit te vinden welk lied er bedoeld wordt envan welke artiest.
Dit was hem van vandaag........ http://schiffersfm.omroep.nl/page/cryptopicto
Nou dat het Stevie Wonder moest zijn was al meteen duidelijk, maar met welk lied????????? Ik had drie opties, te weten I wish, Never had a dream come true en I'm wondering. Ik had het opgestuurd via de mail en erbij gezet dat ik uiteindelijk toch voor I wish ging. Het was het juiste antwoord. Ik heb alleen niets gewonnen (er was een ander uit de mailtjes getrokken zeg maar) Maar hij vond het wel leuk om die drie opties van mij te vermelden. GEINIG HÉ ?!
(en toch ga ik een keer de prijs winnen hihihi)
meelen schreef:O ja, mijn naam was nog op de radio vanmiddag. hahaha
Ik doe, als ik er tijd voor heb, altijd mee met Cryptopicto op radio 2. En vandaag was ik op tijd thuis om nog mee te kunnen doen. Cryptopicto is een spel met een tekening (gemaakt door de presentator) of met foto's, aan de hand daarvan moet je zien uit te vinden welk lied er bedoeld wordt envan welke artiest.
Nou dat het Stevie Wonder moest zijn was al meteen duidelijk, maar met welk lied????????? Ik had drie opties, te weten I wish, Never had a dream come true en I'm wondering. Ik had het opgestuurd via de mail en erbij gezet dat ik uiteindelijk toch voor I wish ging. Het was het juiste antwoord. Ik heb alleen niets gewonnen (er was een ander uit de mailtjes getrokken zeg maar) Maar hij vond het wel leuk om die drie opties van mij te vermelden. GEINIG HÉ ?!

Mireille1970 schreef:Ik heb nog niks gezien op de manegeIs er nu al een tijdsplan voor zaterdag?
Startlijst met starttijden?
. Krijgen we meestal 1 dag van te voren. meelen schreef:O ja, mijn naam was nog op de radio vanmiddag. hahaha
. meelen schreef:Beetje late reactieOja, je vroeg nog wanneer we weer uit eten gingen. Wat mij betreft over 137 blz.
En dan had ik nog een ideetje...........misschien kunnen we met z'n allen naar De Toppers. (Joling/Froger en Gordon)
Er is iemand op Bokt die kaarten kan regelen.
.
.
39,50
29,50
29,50