Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gebeurde te vaak dat iemand zonder lucht zat (al was het maar heel kort), gelukkig was er voor zulke momenten een noodknop en konden ze m zo leeg laten lopen. Maar je hebt er dan wel weer een trauma bij
.
!..
. In mijn basisschooltijd wassie al dicht, maar volgens mij staat ie dr nog wel... Ik zal wel kijken voor je (als ik dat baantje krijg). 
, volgens mij met beeld dr bij nog leuker! Ennuh misschien 3 baantjes meer niet... Van de Flora heb ik ook alweer mijn salaris gehad
. Het valt niet eens tegen €54 voor een weekje werken (en dat was 2 ochtenden in totaal 7,.. uur
).
)
, hopelijk wordt ik aangenomen bij Duinrell en bij een ruitershop waar ik gesolliciteerd heb voor de zaterdag (wordt wel veel werken maar dan krijg ik wel flink wat geld, en dat heb ik nodig). 
(jaja heb belastingrecht gehad en 2 weken fulltime belastingaangiftes moeten invullen
). Dan heb je eigenlijk nog een extra overwacht zakcentje (als je dr niet te veel op rekent). Owww en je moet wel de aangifte invullen natuurlijk! 
ik start gewoon weer op in de F waar k ben gebleven en dat is de f9
hahaha lekker simpel!

)
hoop niet dat je ziek word!