Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:01

Haaaa Marjolijn! Is het je dan toch nog gelukt _O-

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:26

Wat een warm ontvangst :-)

Ben je al weer een beetje beter Beau?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:38

Marjolijn wat gezellig dat je er ook bent !

Ik kan je nu ook gelijk vragen of je zin hebt om zondag 26 april mee te gaan met een buitenrit in Drenthe. Kosten zijn € 70 en dit is incl. een lunch. Een groot gedeelte van de Penny's gaan ook mee.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:50

hahah wat leuk ik wordt van alle kanten bestookt :-)
maar ik ga die dag weg voor een weekje bruinbakken in turkije, dus helaas pindakaas!!

wel leuk dat jullie aan mij denken! volgende x ga ik graag mee!!

heb nog leuke foto's van jou op beertje beer! zal ik wel ff branden van het weekend :-)

Waar gaan jullie in Drenthe?

Heb in drenthe altijd gewerkt bij paardenkamp die hebben nu ook mooie westeraccomodatie

http://www.rancho-de-verano.nl/

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:35

pennysssss!

is er iemand vanmiddag op stal van jullie? koning muffin heeft nog deken op en het is zo warrrrrrrum!!

(ps ik wil naar buiten!!!)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:13

Ik ga straks heen en ik haal de dekens van Whis, Nisan en Muffin eraf... :)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:44

Suus je bent geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:24

Suus is een toppertje *\o/*

Goh met dit weer is het echt niet te peilen met die dekens. Maar ik denk dat als het zo blijft dat k het deken bij Whis lekker af laat :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 16:45

Weet ik toch :=

Morgen en overmorgen is 't ook zulk weer, heb d'r deken wel naast de stal liggen maar wat mij betreft mag hij af blijven.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:21

Suusel, moet je mijn mailadres voor de foto's?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:26

Jaah, ik moet nog ff kijken of ze nog nabewerkt moeten worden (dan kan 't wel ff duren trouwens := , heb nog binnenbakfoto's, babyfoto's voor Eef en volgens mij nog wat staan voor nabewerken, ik haat nabewerken :P ).

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:31

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:53

Foto's gestuurd :)

Ohhh Diamond staat nu naast Stace. Diamond is lief en mooi en cool en die is nu mijn poetsponnie. :) Bijna net zo leuk als Stace. :j

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 07:59

Ikke ben vrij vandaag, had vrij gevraagd omdat ik gisteren weer eens ouderwets gezellig naar de drafbaan ben geweest, en ja daar hoort bier bij! +:)+
Maarre, ik heb ook nog zo'n 5 dekens liggen om te repareren, dus ik trek me straks terug in de schuur en gaan aan de gang , vanmiddag lekker naar stal, Magic rijden en vanavond nog even een sleezy met rits maken in het knalroze, en nee die is niet voor Suusje! (te laat Suus, word toch weer even wachten op de volgende roze lap :P )

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:05

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:09

Gister spannende 10 minuten met Koning Muf gehad...meneer is bang voor de hangjeugd van Starnmeer (lees lammetjes op de zandhoop!). Hij ging helemaal door het lint...gek beest!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:48

Ans, ik was gister ook op de drafbaan! Ik had in die straat daarachter een brunch en had om heel eerlijk gezegd nog nooit zo'n race gezien dus ik ben maar eens een kijkje gaan nemen. Is volgens mij ook een wereld op zich, die draverijen! Ik vond het wel leuk om eens te zien.

Es, ik kan hier helaas de foto's niet zien maar ik ga ze vanavond thuis eens even bekijken.

Marjolijn, wat deded die lammetje in ...naam in die zandhoop??

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:52

Gewoon...spelen :-) Vond ik de normaalste zaak van de wereld, maar Muffin was het er alleen niet mee eens dat die lammetjes daar de bult op en af aan het rennen waren.

Zag er ook echt leuk uit, ze waren met z'n achten ofzo. en maar omhoog en omlaag rennen ,voorzien van veel gemekker...

arme muf :-)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:02

Nee, die hangjeugd klautert door de sloot= niet de normaalste zaak van de wereld. Muf had dus reden tot bang zijn, rennen wel door het kampje waar hij vorige zomer te grazen stond, drekt eten ze zijn eten op! :Y)

Oké San, grappig dat je er was, en ja die dravers mensen zijn weer een heel ander slag volk, meer gesloten tegenover vreemden, ik kom er al wat langer, en nu praten ze ook wel tegen me, sommigen ook wel omdat we gezamenlijke vrienden hebben en daar ook wel eens op verjaardag elkaar tegen komen. Dan kan je moeilijk de hele avond je snaveltjes dicht houden toch? ;)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:27

en ik maar denken dat Muf al heel wat van de wereld en Starnmeer gezien had en nergens mee van op keek...en direct van de leg van een paar hangjongeren! :(:)

Misschien moeten dat ook maar eens gaan doen...springen hebben we al gedaan, buitenritten ook, nu onze penny ponnies als draver optuigen }>

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:25

Aww stomme hangjongeren. _O-

Maandag ging ik foto's maken van de beebies, maar d'r stonden af en toe ook wat andere ponnies te dringen voor de lens. :roll: Zoals deze hier:
Afbeelding

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 23:27

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 08:49

Nah daar moet Beau maar over beslissen, ik doe alleen wat met m'n copyright als ik m'n foto's zomaar op andere sites vind. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:59

Oeh net een boze Suus aan de foon, waarom ik nooit meer op bokt kom _O- Echt een mooie foto Suus! Maar goed dat ze in de weg stond O:) Als je tijd hebt, zou je die dan naar mijn mail willen sturen?

Thanx voor de link Trudy! Ik ga het meteen ff bekijken!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 07:50

Paard en Naald gaat on tour!!!!
Ik ga met m'n spullen op een wedstrijd staan: [WN-EV] 1 juni: Double Judged WRAN C - The First Black Road Show .
Doen er dan ook mensen van ons mee? Het is niet zover weg ( Callantsoog aan de kant van Julianadorp) dus daarom dacht ik: kom laat ik eens brutaal zijn en vragen of ik er mag komen staan :) en dat mocht. Oké ik moet er wel al voor half 9 zijn en dat op 2e pinksterdag, maar hoop hier wel wat meer naam mee te maken.