Pris, Super dat je een 8 hebt gehaald! Ik stem voor Zwitserse Roommmmmvlaai
Zooooo lekker!! Of doe beter maar niet, want ik mag niet zoveel snoepen van Sonja xD haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zooooo lekker!! Of doe beter maar niet, want ik mag niet zoveel snoepen van Sonja xD haha
Heb ineens superrrr veel te doen!! Afgelopen weekend stageverslag #1 afgerond, nu nog 2 te gaan en komende maandag is stage #4 er alweer
Dinsdag heb ik een toets straling, donderdag praktijkexamen positioneren, bloedleegte en catheteriseren en vrijdag een posterpresentatie
En 2 weken later is mn grote toets alweer en ben ik weer 3 stageverslagen rijker
Topppp!!!
Dat noem ik nog is veel werk!
Ook nog ander huiswerk enzo..
haha
Waarom kom ik nooit op zulke goede ideeén.. 
.
Duizelig/Misselijk elke keer bijna flauwvallen
Geen idee hoe ik het heb opgelopen maar ik hoop dat het snel weer weg is..
Ze vertelde dat ze ook Bokt't, dus ze zou zich even komen voorstellen.
Veels te snel, want ik heb dan mn salaris nog niet binnen xD haha Maar goed, deze maand maar extra zuinig aan doen dan.
haha.
Bleh, al 3/4 dagen nu..
Gisteren kwam ik voor de verandering weer eens op Hyves en las daar tussen alle berichten door dat mijn oude verzorgponytje Jay dinsdag/morgen ingeslapen zou worden
Voor hij verkocht werd heb ik hem zo'n 3 jaar plm. full-time verzorgd. Het laatste wat ik van hem gehoord had was dat hij afgelopen zomer verkocht zou worden, dus ik had eigenlijk het idee dat het hartstikke goed met hem ging. Dus toen ik dat bericht las kwam dat wel ff aan
Maar nu kwam ik gelukkig net weer online en las ik dat hij terug gaat naar zijn oude eigenaar!!
Echt zoooo'n opluchting!! 
k heb een hele lieve wandelpony maar ze is knettergek
.
.
Ergste wat ze ooit hebben verzonnen..