stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:48

Heey Mars, Mij had je al gezien op stal. Weet je nog wie ik ben? :P

Pris, Super dat je een 8 hebt gehaald! Ik stem voor Zwitserse Roommmmmvlaai :D Zooooo lekker!! Of doe beter maar niet, want ik mag niet zoveel snoepen van Sonja xD haha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:53

Ik word even zooo moe van school %) Heb ineens superrrr veel te doen!! Afgelopen weekend stageverslag #1 afgerond, nu nog 2 te gaan en komende maandag is stage #4 er alweer :# Dinsdag heb ik een toets straling, donderdag praktijkexamen positioneren, bloedleegte en catheteriseren en vrijdag een posterpresentatie 8)7 En 2 weken later is mn grote toets alweer en ben ik weer 3 stageverslagen rijker :+ Topppp!!! +:)+ *Adem in* *Adem uit* O:)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:57

Woow :o Dat noem ik nog is veel werk!

Ik moet 8 December m'n grote stageverslag inleveren en op me verjaardag me boekverslag en ik wil volgende week ook nog me theorie halen voor m'n brommer.. Pff, het is allemaal zoveel in 1x :( Ook nog ander huiswerk enzo..

Uhm, ik denk dat taart snel gaat bederven uit de koeling en ik wil niet de halve stal over z'n nek zien gaan :o haha

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:27

een zakje chips is ook erg lekker pris!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:37

Dat is ook nog een goed idee! :o Waarom kom ik nooit op zulke goede ideeén.. :(

Uhm,, nog meer idee'tjes ? :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:37

Misschien van die kleine marsjes, snickers, twix, bros etc?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 13:31

tjonge stond ik bijna helemaal ingespannen en klaar om in de buitenbak te gaan mennen , ging het spetteren. Dus maar gauw regenpak aangetrokken.
Wat denk je? Geen druppel meer gevallen wel een hoop wind.
Kom ik helemaal ingepakt de rijbaan binnen gaat beest poepen.
Tja er lag al mest van een andere amazone dus ik hopen dat zij het op ging ruimen.
Nog voordat ik het aan haar kon vragen kwam de baas met kruiwagen in de baan en ruimde alles op.
Super die service!!!
En wij? Hebben heerlijk gereden/ gemend
Helaas lukt het met mijn polsje niet langer dan 15 minuten maar ze waren wel geweldig die minuten.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:33

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:33

Aaah, alweer je band ?
Hoe krijg je het voor elkaar elke keer ? :o.

Brrr, ik ben nog steeds ziek :( Duizelig/Misselijk elke keer bijna flauwvallen :( Geen idee hoe ik het heb opgelopen maar ik hoop dat het snel weer weg is..

Ff snel me kamertje opruimen en me tas inpakken en vanavond naar m'n vader toe =)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:41

Vanmiddag bij puur toeval eens gebruik gemaakt van de kantine, stond daar een lekkere traktatie op ons te wachten van een nieuw stalgenootje :D Ze vertelde dat ze ook Bokt't, dus ze zou zich even komen voorstellen.

Vanmiddag John Kool gebeld voor een afspraak te maken, eindelijk!! We hadden verwacht dat we pas eind dec/jan. aan de beurt zouden zijn... komt hij over 2 weken al :wow: Veels te snel, want ik heb dan mn salaris nog niet binnen xD haha Maar goed, deze maand maar extra zuinig aan doen dan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 19:59

O spannend een nieuw stalgenootje welk paard hoort erbij en welke stal? Welkom nieuweling

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:11

Welkom welkom, vertel eens meer :):)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:26

Haar paardje heet Jack!

Heb der al ontmoet en ze is heel erg aardig!
Jack lijkt kwa kleur heel erg op Odes maar ook zijn hoofdje! Ik was meteen verliefd op hem! :o haha.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:27

Staat trouwens tussen Giovanni en Onida in =)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 20:12

Ik ben het op de kalender vergeten te schrijven maar er komt nog op te staan dinsdag 29 nov. om 13:00 uur tot 13:45 menles

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 21:10

Oohh, ik heb dan in de avond les a:D Als ik me goed voel.. Vandaag weer erg misselijk/duizelig en mega veel buikpijn.. :( Bleh, al 3/4 dagen nu.. :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 17:47

zo koets even gesmeerd want die begon gisteren wat rare geluiden te maken.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:32

Priszz schreef:
Oohh, ik heb dan in de avond les a:D Als ik me goed voel.. Vandaag weer erg misselijk/duizelig en mega veel buikpijn.. :( Bleh, al 3/4 dagen nu.. :(

Zag je nog niet op de kalender staan, klopt dat? :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 19:33

Olympia schreef:
Priszz schreef:

Zag je nog niet op de kalender staan, klopt dat? :)

Mijn menles heb ik wel opgeschreven

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:42

Ik ben heel het weekend ziek geweest maar heb gisteren toch nog even me paardje geschoren.. alleen was hij dit jaar niet echt meewerkend en zijn zijn benen en hoofd niet gelukt. Heb ook een nieuw scheermachine die best wat geluid maakt en moet nog een tondeuse.. heeft iemand die toevallig te leen of te huur? Anders moet ik deze alsnog bestellen en weet niet of dat nog mooi gaat worden als ik daar een paar dagen op moet wachten.

Zo weer naar mijn knollie toe..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:47

Ahhhh ik ben zoooo blij!!! :D :):) :# *\o/* :)) Gisteren kwam ik voor de verandering weer eens op Hyves en las daar tussen alle berichten door dat mijn oude verzorgponytje Jay dinsdag/morgen ingeslapen zou worden :\ Voor hij verkocht werd heb ik hem zo'n 3 jaar plm. full-time verzorgd. Het laatste wat ik van hem gehoord had was dat hij afgelopen zomer verkocht zou worden, dus ik had eigenlijk het idee dat het hartstikke goed met hem ging. Dus toen ik dat bericht las kwam dat wel ff aan :x Maar nu kwam ik gelukkig net weer online en las ik dat hij terug gaat naar zijn oude eigenaar!! _/-\o_ Echt zoooo'n opluchting!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:22

Gelukkig dat hij lekker terug gaat naar zijn oude eigenaar en dus niet ingeslapen wordt! Moet wel een opluchting zijn denk ik :)

Mijn pony ging vanmorgen als een rodeo pony door de bak heen.. Sprintje trekken, dan met de voorhand de lucht in, tijdens de sprong bokken, tijdens die bok draaien en dus met een soort sliding neerkomen, keihard wegspringen, weer een keischerpe bocht, dat je echt het zand omhoog zag gaan, vervolgens stilstaan, omkijken en dan echt zo'n koppie erop van 'dat was leuk!' En dan gewoon nog een keer... 10 minuten lang..

Blij dat ik er niet op ga := k heb een hele lieve wandelpony maar ze is knettergek :+

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 15:16

Ik heb het er gister eventjes opgezet =), was het er weekend niet maar er was gelukkig geen andere les op die tijd =). Gister heeft Eefje een hoofdstel ingehad, het paste niet helemaal maar ik denk toch dat ik met hoofdstellen naar de pony dreig te gaan. Maar met dat soort dingetjes kan ik rustig aandoen aangezien ze pas na de zomer ingereden word =). Dus nog lekker knutselen en alles leren :).

Gelukkig dat ie terug gaat naar z'n vorige eigenaar =), is altijd mooi om te horen inplaats van het eerdere nieuws. ;).

Oef, zo maar weer verder met me huiswerk.. :( Ergste wat ze ooit hebben verzonnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:07

Ik zou toch even een ander hoofdstel nog proberen... Dora heeft een klein hoofd maar heeft ook gewoon maat Cob, maar de HH Switch past ze bijvoorbeeld niet... Kan aan de pasvorm liggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 22:30

Maar je had toch ook dat halster hoofdstel voor Evalaunche had je een tijd geleden gezegd? Dat roze? Wat voor maat is dat dan?