voer e.d denk ik zo'n 50 euro p/m? dus incl slobber, muesli, brok, snoepjes, wortels e.d 1,5 zak muesli = in totaal dan ongeveer 20 euro (brok hoef ik dan niet te betalen, maar zal ook ong 1,5 zak zijn) = 20 euro 1 zak slobber =10 dan snoepjes en wortels erbij
Laatst bijgewerkt door Sjoos op 16-01-08 21:53, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik 15,- p/m. (Muesli met haver & Basic biks) extra.
@Joyce: Hoeveel voer jij?
1 kg slobber per dag 1 kg biks per dag 2 kilo muesli per dag (ik heb PAVO muesli, en het liefst ook PAVO slobber maar die hebben ze niet altijd bij de ranzijn)
edit: als dit gaat over dat vliegennetje, dat was gewoon mijn mening. ik zoek voor jou een roze vliegennetje, maar geef daarbij wel aan dat ik hem niet zo mooi vind. maar of je hem koopt moet je uiteraard zelf weten.
nou het is niet zo bedoelt hoor, we zijn eerlijk als fransis met een pimpelpaars dekje met een goud randje aan komt, zeg ik ook dak et niets vind (vb> zweetdeken van Ans)
Ik heb nog wel wat foto's van vandaag, maar ze geven niet echt een goed beeld van hoe goed Zancho nu loopt. Ik reed in de achterste buitenbak en die bodem is om te huilen... Dan weer hard, dan weer zacht, dan weer modder. Dus hij kreeg de kans niet om lekker ontspannen regelmaig en nageeflijk te lopen.
Het was idd de schimmel van corine met marjolein erop. Ik vind er niks aan, het paard... Weet niet waarom, opzich is er niks mis mee, maar ze spreekt me totaal niet aan.
Ik vind schimmels niet mooi zodra ze geen donkere benen, staart, manen en hoofd hebben. Als ze voor de rest wit zijn maakt niet uit, als dat maar donker is.
Hij keek inderdaad verschrikt, er kwam een shetlander langs (of onderdoor )