Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ik weet volgens mij alleen niet wie Karin is
maar voor de rest wel
hopelijk is het net zo'n lekker weer als gister. hoef ik daar tenminste niet zo lang met dikke jas aan te staan
dat had ik de vorige keer ook en had ik nog handschoenen van iemand geleend. gister liep ik hele dag in trui rond zonder jas en dat was nog heet!
Ik geloof van 4 tot 5

Ik zat op Lucky boy, hij is echt leuk! Hij kan netjes lopen en we gingen vandaag springen, dat kan hij ook heel goed. Alleen is het springen niet zo fijn met een westernzadel 
Ik op Emma en Lisa op Maaike. Ben benieuwd 

Ging erg lekker vond ik.
Shetjjee__x schreef:Heej
Donna, idd. volgens mij kletste ze uberhaupt niet lang mee.. ik zit er al vanaf pagina 11 in en toen was ze er al niet meer!
kennen julie trouwens iedereen die hier meekletst (dus als je diegene ziet, weten julie wie het is) ik weet volgens mij alleen niet wie Karin is
maar voor de rest wel
x_kelsey_x schreef:Alleen is het springen niet zo fijn met een westernzadel
LieZ_Horses schreef:Hey!
Ik heb net lekker op Nando gereden!Ging erg lekker vond ik.
We hebben lekker gesprongen alleen springen met een dresuurzadel gaat niet zo lekker vind ik!![]()
Ben benieuwd volgende week, Kels!

Ik ken iedereen geloof ik zowat wel
Karin ken ik ook.. Die vond nog dat ik zo'n leuke rijbroek had he Karin?
Of weet je dat al niet mee?

Met die knop bijna in je buik?
d0nnaa_dan schreef:Jahoor Mandy
Ikke overmorgen weer!Morgen lekker knuffelen en niksen
x_kelsey_x schreef:@MAndy: Wel is met een westernzadel gesprongen?Met die knop bijna in je buik?
grapje... x_kelsey_x schreef:@MAndy: Wel is met een westernzadel gesprongen?Met die knop bijna in je buik?

maar t ging wel, het zat alleen niet zo heel lekker als ie opeens te vroeg sprong ofzo, dan kreeg je die knop zowat in je buik
mAnDyXX schreef:ik heb altijd weer medelijde met die jongens snap niet hoe die dat doen ik weet wel dat ik het niet meer doe haha als ik er weer aan denk lig ik weer dubbel grappig tijd toen
LieZ_Horses schreef:We hebben ongeveer 40/ 50 cm gesprongen. Kan het moeilijk inschatten!