Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tytje

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:54

Hoi Winnitou. Miranda is gestopt met Fitoe, dan wilde ze al een poosje. Nee ik denk dat Fitoe na het land gebeuren gewoon weer op ijzers gaat, zolang Anky dat ook nog doet....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:58

Vandaag eindelijk eens wat actie foto's gemaakt van Liquita Haha! . Wel was het jammer dat het zo bewolkt was...maar hier toch wat plaatjes!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En van Tyson:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ja, ik heb netjes toestemming gevraagd om de paarden even los te zetten in de buitenbak Knipoog!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:03

Tytje schreef:
Shenavallie, Fitoe is een schat van een merrie. Ik kan er heerlijk alleen mee naar buiten. Helaas kunnen we nu alleen maar stappen, omdat de kunststofijzers niet goed bevallen. Zaterdag komt de hoefsmid, dan denk ik dat ze er wel weer af kunnen. Dan gaat ze eerst maar even blootvoets, dan hoop ik dat het snel beter met haar gaat. Het is een heerlijk paard in de omgang.

Wat een giller zeg van Wesley!
Kan ze niet meteen weer op ijzers?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:13

winnitou schreef:
@Tytje, jammer dat die hoefkunststofs (tja het is geen ijzer) niks voor Fitoe is. De cyclops misschien, was de hoefsmid toch ook zo aan het aanprijzen.
Doet Miranda nog wat met Fitoe?

De cyclops wat is dat???????????????????

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:17

prachtige foto ss Cheese! peet die zal marcel wel graag willen hebben Rock-on, dudes!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:21

ATE schreef:
prachtige foto ss Cheese! peet die zal marcel wel graag willen hebben Rock-on, dudes!

THANKS Haha! Haha...die krijgt hij ook Ja.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:27

@Liquita: en een mooi aandenken voor de ex-eigenaar van Tyson. Daarom mocht je ze ook los zetten!?!?!?
Wat een mooie foto's zeg. Met wat voor een soort camera heb je die gemaakt (een digitale spiegelreflex)?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:31

winnitou schreef:
@Liquita: en een mooi aandenken voor de ex-eigenaar van Tyson. Daarom mocht je ze ook los zetten!?!?!?
Wat een mooie foto's zeg. Met wat voor een soort camera heb je die gemaakt (een digitale spiegelreflex)?

Yep Ja ....met een Canon EOS 350D!!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:58

Hoi Liquita, Fitoe liep verleden jaar meteen goed weg blootvoets en als ze op het land staat, wordt ze ook niet veel buiten gereden, waardoor ijzers weer overbodig worden. Ik hoop dat het nu ook zo gaat. Ik heb mijn startkaart binnen, dus ik kan met haar starten!!

See you, weltrusten.

O,ja mooie foto's weer. Had je nog foto's van Tyrone? Ik wil graag een boek van hem maken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 05:59

@Liquita: Scherpe foto's! Die appeltjes van Liquita zijn lief *LOL* !!!! En je kan aan Tyson zien dat hij helemaal gelukkig is, zo lekker los Party!! ! Marcel zal wel apetrots zijn met z'n nieuwe aanwinst!!!! Haha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:00

@Tytje: Je zag inderdaad dat Fitoe wat moeilijk liep op die Nike-Air schoenen! Misschien zijn hoefschoenen voor die enkele keer naar buiten een idee? En verder barefoot?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:04

Shenavallie schreef:
@Tytje: Je zag inderdaad dat Fitoe wat moeilijk liep op die Nike-Air schoenen! Misschien zijn hoefschoenen voor die enkele keer naar buiten een idee? En verder barefoot?

ik wil voor ate ook hoefschoenen maar wil ze wel laten aan meten die dingen kosten best wel veel geld jammer dat je niet eerst kan uitproberen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:06

winnitou schreef:

ach sorry ja mario zal de foto s ook wel graag willen hebben een heel mooi aandenken voor hem mischien een mooi afscheids kado???? ik wil ze wel even printen voor hem hoor

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:36

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

ik wil voor ate ook hoefschoenen maar wil ze wel laten aan meten die dingen kosten best wel veel geld jammer dat je niet eerst kan uitproberen

mary heb wel hoefschoenen Bloos
het is heel makkelijk als je een rondje dijk of zo gaat
heb je ook geen steentjes in der hoefen Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:39

ja daarom wil ik ze ook hebben bij ate blijven erg snel de stenen in hoefen hangen en dan loopt hij meteen kreupel maar ik wil wel hele goede en die zijn prijzig geeft niet hoor maar wat als dat niet werkt je kan ze ook niet zo weer ff verkopen

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:55

dat is wel weer zo
want ze worden wel op maat gemaakt

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:22

@ Liquita: mooie foto's, en ik moest vooral lachen om je onderschrift. Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:51

xan schreef:

Onderschrift is wijsheid, anders krijg je daar weer gezeur over.

@Xan: noem je dit werken????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:01

winnitou schreef:
xan schreef:

Onderschrift is wijsheid, anders krijg je daar weer gezeur over.

Tja je hebt werkpaarden en luxepaarden !! Haha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:29

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

Nelson van Natuur5D heeft ze ook (aangemeten) en het werkt heel goed! Het is misschien even een uitgave, maar dat is niets vergeleken met een jaar lang bekappen en ijzers! Knipoog

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:31

Citaat:

Tja je hebt werkpaarden en luxepaarden !! Haha!
Bekende uitspraak aan het worden ROFL

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:21

Tytje schreef:
Hoi Liquita, Fitoe liep verleden jaar meteen goed weg blootvoets en als ze op het land staat, wordt ze ook niet veel buiten gereden, waardoor ijzers weer overbodig worden. Ik hoop dat het nu ook zo gaat. Ik heb mijn startkaart binnen, dus ik kan met haar starten!!

See you, weltrusten.

O,ja mooie foto's weer. Had je nog foto's van Tyrone? Ik wil graag een boek van hem maken.

Dat is ook weer waar, wat betreft die ijzers. Als ze blootvoets goed loopt, waarom niet?

Leuk dat je met Fitoe gaat starten OK dan!.

Heb ik je nog geen CD gegeven met foto's van Tyrone? Nou, die komt er aan hoor Haha! .

Tot vanavond!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:25

Shenavallie schreef:
@Liquita: Scherpe foto's! Die appeltjes van Liquita zijn lief *LOL* !!!! En je kan aan Tyson zien dat hij helemaal gelukkig is, zo lekker los Party!! ! Marcel zal wel apetrots zijn met z'n nieuwe aanwinst!!!! Haha!
Ja....leuk he, die appeltjes. Ze krijgt weer helemaal een zomervachtje en een zomerkleurtje Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:26

ATE schreef:
winnitou schreef:

ach sorry ja mario zal de foto s ook wel graag willen hebben een heel mooi aandenken voor hem mischien een mooi afscheids kado???? ik wil ze wel even printen voor hem hoor

Hij krijgt ze allemaal op CD Pling .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:30

ATE schreef:
ja daarom wil ik ze ook hebben bij ate blijven erg snel de stenen in hoefen hangen en dan loopt hij meteen kreupel maar ik wil wel hele goede en die zijn prijzig geeft niet hoor maar wat als dat niet werkt je kan ze ook niet zo weer ff verkopen

Ik zit er ook aan te denken om hoefschoenen aan te schaffen. Ik heb geen idee hoe Liquita daarop zal reageren...ik ga eerst maar even met m'n hoefsmid overleggen, kijken hoe hij hier over denkt.