manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:31

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 19:35

Foto's komen snel! maar nu nog ff nie :P haha
Was geen manege maar een africhtingsstal: http://www.manegedemossel.nl/ Daar waren ze echt goed voor de paarden! Na elke rit gingen de dekjes in de wasmachine, zadel gepoetst, singel schoon gemaakt, paarden hadden vliegendeken op buitenrit :j En is idd super mooie omgeving daar! Geen foto's gemaakt onderweg, maar mams heeft nog wel foto's van ons vertrek :) Zal snel eens zorgen dat ze op de comp komen!

Het was echt niet te geloven warm zeg.. Pfft ging buiten scootmobiel rijden, ik smolt bijna! Blij dat de airco t binnen nog steeds goed volhoudt! Op kantoor en in de behandelruimtes is t wel vol te houden nog. Veel in de zee gelegen zeker Thirz? was ook vast wel druk zeker? Weer lekker bijgekleurd?

Jaaaaaaa! :):) Ik zou zeggen doen! Oke Nous is een merrie, maargoed dat ziet niemand :P

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:47

Hee Anne ook weer hier!
Je vakantie klinkt leuk!
Lekker paardgereden en uitgerust daar.
Wij gaan op vakantie naar Frankrijk, we gaan voor t eerst met zn drieën, andere vakanties waren elke keer met familie.
En nu lekker eens met zn drieën naar Frankrijk, tis ong. 9 uur rijden met de auto.
We vertrekken 12 september zaterdag ochtend rond 4 uur.
Lekker 2 weken er tussen uit.

En Thirz, lekker de buurt verkend met Nous? Kan je er leuk rijden?

Ik ben nog even vandaag met een vriendin naar t veerse meer geweest, maar we zijn niet lang gebleven want er zaten zoveel wespen, toen ik lekker even in het water stond, werdt ik door een wesp in mn arm gestoken, het brand als een gek, maar heb het meteen lekker onder water gekoeld.
Rot wespen...

Anne fijn dat je er zaterdag ook bij bent.
Jammer dat Cis, Bar en Bianz er niet bij kunnen zijn, maar ik had ook niet zoveel keuzes voor jullie.
Sorry!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:55

Anne_87 schreef:
Jaaaaaaa! :):) Ik zou zeggen doen! Oke Nous is een merrie, maargoed dat ziet niemand :P

Kleinigheidje, verdoezelen we wel :Y) (moet Nous ff t gillen afleren :+ )
Leuk Nel, naar Frankrijk :j

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 20:22

Whahahaha, met make-up en accesoires kunnen ze veel tegenwoordig hè!
dat gillen, uh... geluid uitdraaien :P

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:18

Whahaha jaaaa we gaan zeker mee doen! Ach Nous een merrie en Oz is veel te lang voor dat paard, maar verder zijn het precies look-a-likes. Lijkt me echt helemaal niks hoor, met een paard dat het niet gewend is op een filmset rond te hobbelen: die van ons lopen dan alleen maar overal een blokje voor om :D
Klinkt als een toffe vakantie Anne! Heerlijk genoten en nu nog ff 3 weekjes er tegen aan. Ben benieuwd naar foto's van de rit, fijn dat ze er zo goed voor de paarden zijn!
Nel, vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn zaterdag. Hoor nog wel wat je van je cadeau vind ;) Vakantie klinkt ook heerlijk!
Bar, wat fijn dat Shaar al wat happier is, ook veel plezier op vakantie!
Cis, lekker aan het werk?
Marieke, lang niet gezien haha :) Vond Jade d'r douche lekker?
Vandaag lekkere buitenrit gemaakt; iets langer dan we gepland hadden, maar de paarden vonden het zo 's ochtends vroeg nog heerlijk. Ook een fijne galopberm ontdekt. Volgens Nathalie moeten we op die ene weg waar de rechtsaf sloegen naar Seroos juist rechtdoor gaan voor het fietspad met de goede bermen Thirz!
Vanavond op Flint gereden; Samantha is geblesseerd, dus die vroeg dat. Altijd weer leuk om op hem te rijden, was warm, maar wel genoten! Volgende week verzorg ik hem ook een paar dagen voor haar, dus dan kom ik zo weer op de Braamhof!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 19:30

Hmm, dan moeten we dat volgende keer eens testen Bianz :) Tis nu soweiso nog bij iedere kruising een gok waarheen haha!

Ik heb vandaag fijn een dagje geshopt in Antwerpen. En wat koop je met deze tropische temperaturen? Juist; sloffen :') Wel hele hippe:
Afbeelding

En dees heb ik voor jou Bianz, ik leg ze morgen wel bij je in de kast, ok? (al heb je ze nou niet gelijk nodig :+ )
Afbeelding

En dit was mijn vakantie-project; een fotowand aan de muur. Komen er gaandeweg nog wel meer bij, maar begin is er (zoek jezelf ;) ):
Afbeelding

Zo, nu ga ik lekker douchen en dan plof ik op de bank!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 19:57

Cool!! Ze zijn echt gaaf! Heb ik ook weer lekkere warme voetjes van de winter! Tof als je ze in de kast legt, heb ze dan misschien nog wel niet nodig, maar dan kan ik er alvast naar kijken :)
Je fotowand is echt heel gaaf geworden Thirz; zo leuk om te hebben!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 21:27

Wow gave wand Thirz! Dat is op de wand achter de bank? Wel mooi hoor :j Je herinneringsmuur ;)
*sorry, tas in pakken duurde iets langer dan gepland.. daarna House gaan kijken.
Nog een dagje stage en 's avonds met klasgenootjes stappen in Breda :D Heb er zin in!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:09

Hey coole foto's Thirz, ben blij dat je deze foto hebt gekozen van ons, en niet die andere hahaha.....
Bianz, lekker je nieuwe toffels aan, heerlijk! Heb zelf nog van die warme met zo'n aapje......(kom ff niet op de naam,)en kan me dr nu alweer op verheugen dat ik ze weer aan mag.
Net als dat ik vaak in de zomer een winterjas koop, kan dan bijna niet wachten tot het koud genoeg is om m aan te mogen...
Oh ja, jade vond dr douche heerlijk...
Anne je hebt echt een coole vakantie daar gehad zeg, en heerlijk paardgereden, wil ik ook nog eens doen...lekker over de veluwe...

Al die vakantie plannen....lekker...wil ook graag nog even weg naar de zon, maar zit met allerlei dingen waardoor het nog niet zo eenvoudig is om wat te vinden...
- 30 september viert mn moeder dr verjaardag
- 4 oktober kustmarathon
- 10 oktober ben ik zelf jarig
- na half oktober is het overal koud (of ik moet heel veel geld hebben dan kan ik naar aruba of zo, maar dat heb ik helaas niet)
- Chris wil graag eind september, maar dan mis ik de kustmarathon......
oooooooooooooh moeilijk...............

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:07

Heej
Mariekje, wat vervelend dat je geen data kan vinden voor lekker op vakantie te gaan.
Kan je niet half september?

Leuke foto's thirz!
En leuke sloffen!

Zo ben vanmorgen ook al vroeg opgestaan en heb lekker mn voordeur geschilderd.
Oud hollands groen.
Ben er heel blij mee!
Nu maar hopen dat ie op tijd droog is...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:02

Is dat een waarschuwingstip, zodat we vanaaf niet aan de deur zitten?! :P :+
Was t stappen leuk Anne?
Hmm, lastig Marieke; leven zit vol met keuzes ;)

Nous zit vastgeplakt aan een fjord :') Die 2 kunnen niet meer zonder elkaar, wat het toch lastig maakt als je er 1 mee wilt nemen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 19:27

Bedoelde je kipling Mariek? (t aapje) Zijn die van Thirz ook van zo te zien aan de schoenendoos :)
Wel lastig zo met die data idd. Kan je niet voor je mams verjaardag nog een vakantie plannen? Of is dat voor t werk te kort dag?

Wel snel héle goede vriendjes dan! Blij dat ze weer haar 'Kevin' de fjord heeft? (die stond toch eerst ook bij haar op stal?)

En stappen was weer super gezellig :):) Paar keer achter de mannen (vriend van klasgenootje en Barry) aan gehobbeld naar een andere kroeg. Dus was leuk afwisselend :j (zeggen de namen jou nog iets Bianz?) Eerst Bruxelles, niet heel druk en wat ouderen. Daarna Showtime, Walkabout en uiteindelijk toch weer in Dependance beland :P Daar heel enthousiast "blijf je vanavond' van Monique mee geblert. Mannen stonden ineens een end verder en.. eigenlijk leek het alsof wij de enige waren die het een leuk lied vonden :Y) haha Heb iig weer echt veel lol gehad *D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:40

Erg rustig hier...

Nogmaals bedankt voor de cadeautjes!
Ik ga een lekker geurtje uitzoeken bij douglas, en kan me weer lekker inzepen onder de douche, van de chocola heb ik al genoten samen met daniël haha.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:08

Gefeliciteerd Nel!!! *D Ga je nog iets leuks doen vandaag? Of krijg je bezoek? Fijne dag!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:07

Gefeliciteerd Nel! *\o/* :# *\o/* :# *\o/* Veel plezier vandaag.

Die pantoffels zien er echt heel relaxed uit... Vorig jaar (of 2 jaar terug?) hadden jullie ook al van die fijne sloffen. Volgens mij dezelfde maar dan andere kleurtjes of niet? Ik wil ze ook hebben! Maar om daar nou helemaal voor naar Antwerpen te gaan... hihi

@ Marieke: ben je er al uit waar en wanneer je vakantie gaat vieren?
@ Anne: ik ga niet met je mee reizen hoor! Helaas, de vorige keer was echt de allerallerlaatste keer *snik, snif* Ik moet volgende week officieel al beginnen maar dat is gewoon een week met introducties e.d. Daar heb ik geen zin in hoor ;) Alleen de 4e moet ik eventjes naar school om iets in te leveren. Maar dan is het voor jou niet meer nodig neem ik aan :)
@ Thirz& Bianz: Hoe is het met de paardjes?

Ik vertoon ontwijkingsgedrag van m'n huishouden haha. Vanavond komen 2 klasgenoten logeren maar het is echt nog een puinhoop op zolder. Ik kan het niet maken om ze tussen de stofvlokken en de ongesorteerde gewassen sokken te leggen :')
Morgen ga ik met Febe en de 2 klasgenoten naar een durpje boven Nijmegen. Een klasgenoot houdt een moederstudentenfeestje dus het wordt vast gezellig!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:23

Dankjewel!
Heb vanmorgen gewerkt en vanmiddag lekker naar Voice geweest, is altijd leuk!
Vanavond bij mn schoonmoeder in de tuin met familie vieren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 20:16

Leuke verjaardag gehad Nel?

Enne toevallig dat ik de 4e nog gewoon naar stage moet Kim ;) ga je gezellie mee om kwart over 7 de trein in? :P haha. Moet heel volgende week nog stage lopen, maar wel lekker relaxt nu :D Heb nl gister mn stage gehaald *\o/* Dus nu lekker wat eigen overnames nog doen en wat meekijken op de kliniek om daar nog wat van te leren :j En dan daarna... ál die school en stagespullen uitzoeken, ordenen en opruimen :\ Kijk er nu al naar uit.

Hoe was t met Febe in t durp boven Nijmegen?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:26

Heej wat goed nieuws Anne!! Gefeliciteerd! Wanneer is nu je diploma-uitreiking dan?
Klinkt als een gezellige verjaardag Nel! Blij dat je het cadeau leuk vond :)
Kims, was het gezellig?
Thirz, dat wordt wel wegwaaien bij die bruiloft zeg! Ik zal eind van de middag met lessen ook wel m'n handen vol hebben met Oz en de wind in z'n oren :)
Marieke vandaag al wat kunnen vinden qua aanbiedingen?
Ik heb woensdag mijn vakantie geboekt! Ik ga naar Griekenland, om te precies te zijn Kos! Heerlijk, heb er al zo'n zin in :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 20:01

Oeh lekker! :D Wanneer ga je Bianz? Logisch dat je er zin in hebt! Hoe was je weekendje weg vorig weekend?
En thanks :) Ergens eind september is de diploma-uitreiking. Nog niet precies bekend wanneer :\ Errug handig! Laatste donderdag van sept is nog vrij, de vrijdag nie meer :P Dus hopen dat ze de goede datum uitkiezen!

En jemig wat een wind (en regen natuurlijk als ik de trein uit stap.. ) Wordt goed je jurk en boeket vast houden als je nu bruidje bent!
Hoe was Oz? Erg whoesh?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:28

Ja, dit is echt van dat weer wat je niet hoopt te hebben op je trouwdag! Maar hoe dan ook was het erg mooi en leuk dat we er waren met de kids :)
Mijn moeder zit nu in Limburg en die was naar kastelen wezen kijken, stuurt ze: je kan hier ook trouwen in het kasteel. Hmm, stille hint?! Ik stuur terug; als je dan ook even die 'prins' erbij regelt, trouw ik in dat kasteel :+ :')

Whoehoe, lekker een vakantie in het vooruitzicht Bianz 8-) Lekker chillen, genieten en mooie dingen zien!!
En Anne; echt super!! Zoals ik al zei; dat moet gevierd worden :D Alleen ben ik een beetje druk bezet, dus we moeten nog even kijken naar geschikte dag!
Kim; al zin om te beginnen met school en stage? De paardjes gaan goed hoor, Nous is zelfs al aan het afvallen :j Morgen weer eens les sinds tijden, heb er zin in!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 11:49

Haha, en heeft ze nog een bijpassende prins (met paard) gevonden? :P
Hoe was je les?

Druk bezig met t ordenen van mn stagespullen. Behoorlijk wat info verzameld in een half jaar! :wow: Maar ergo-volwassenen map is zo goed als klaar, alleen nog even mn eigen definitie-woordenlijst printen :) *slechts 46 pagina's :=

En *tromgeroffel* nu dan eerst tijd voor de foto's! Bereid je voor, het wordt een bommetje!
Het huisje
Afbeelding

Bij een drink moment onderweg schiet je iedere voorbijganger aan! "Ah toe meneer, wil je met mijn kuil spelen?" O:)
Afbeelding

Ik dacht toch echt... hier zit iets in hoor!
Afbeelding

Vies? Ik? neehoor! :n
Afbeelding

Ik ben nooooooit vies :P
Afbeelding

Het gebouw van Radio Kootwijk.
Afbeelding

Huisje :P
Afbeelding

In t Nationaal Park waren de vlinders nogal brutaal. Ach wel gezellig een vlinder die mee komt drinken van je pakje sap :P Liever die dan wespen!
Afbeelding
Afbeelding

Ineens werd het écht warm! ('s morgens nog redelijk bewolkt) en dan mag je hier doorheen ploeteren :+ Wel mooi gebied :j
Afbeelding
Afbeelding

En de dauwtrap foto's:
Afbeelding

Wild zwijntje
Afbeelding

Een hele hoop spinnewebben
Afbeelding

Kindje en mamma hert
Afbeelding

En tadaaaa... meet Anke!
Afbeelding

Met zn allen op pad:
Afbeelding
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:28

wat een leuke foto's Anne! Paarden zien er echt goed uit joh!

Ik ben zaterdag weer terug gekomen van vakantie... afgelopen dagen erg druk gehad, dus weinig op de compu gezeten.

Vandaag is de dierenarts geweest voor sharon... ik was echt super zenuwachtig! En hij kwam nog 1,5 uur te laat ook!
Maarja, scan gemaakt en het ziet er al een stuk beter uit. Het gat is sowieso al meer dan gehalveerd... Nu moet ik 1 maand lang 5 min met dr lopen en daarna nog goed afspuiten, na die maand moet ik 1 maand lang 10 min met dr lopen en dan komt hij weer een scan maken. En als t dan goed genezen is dan mag ik er weer op...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:31

Fijn dat er vooruitgang in zit Bar :j Fijne vakantie gehad?
Marieke; was t leuk met Levi? Kunnen slapen? :+
Wat een mooie foto's Anne!! Hele gave omgeving, leuk die wilde dieren, goed verzorgde paarden en....Tinker die zich heel de vakantie heeft uitgeleefd :') Vooral 1e dauwtrap foto vind ik mooi!

Van t weekend mag ik weer op t Reelaer een mooie tocht maken, hoop echt dat t weer meevalt, want ze geven zulk lekker herfstweer af :=

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:16

Heej Bar, lekker op vakantie geweest?!
Hoe was het?
Fijn dat er verbetering inzit bij Shaar!

Leuk Thirz, naar te Reelaer!
Lekker rijden!
Hoe ging je les zaterdag?

Ik heb zaterdag ringgereden bij dishoek.
Ging wel goed.
12 ringen van de 20 gestoken.
Voice was in de ochtend een beetje koliekerig, ik had haar vanwege het slechte weer en het ringrijden een nachtje binnen laten slapen, maar in de ochtend toen ik haar uit haar stal haalde om te gaan vlechten had ze bijna al haar stro opgegeten, terwijl ze de avond ervoor ook nog hooi had gehad.
dus die had heel veel last van dr darmen.
Smiddags na veel poepen en rommelige darmen en veel lopen ging het weer goed met haar en liep ze super!
In de ochtend had ik ook maar 2 ringen omdat ze gewoon niet lekker liep en niet in galop wilde blijven.
Maart smiddags toen ze super goed liep heb ik mn ringetjes weer even bijgehaald!