Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
En is idd super mooie omgeving daar! Geen foto's gemaakt onderweg, maar mams heeft nog wel foto's van ons vertrek
Zal snel eens zorgen dat ze op de comp komen!
Ik zou zeggen doen! Oke Nous is een merrie, maargoed dat ziet niemand
Vakantie klinkt ook heerlijk!
Vond Jade d'r douche lekker?
Tis nu soweiso nog bij iedere kruising een gok waarheen haha!
Wel hele hippe: 
)
): 

Je herinneringsmuur
Heb er zin in!
Die 2 kunnen niet meer zonder elkaar, wat het toch lastig maakt als je er 1 mee wilt nemen! 
Paar keer achter de mannen (vriend van klasgenootje en Barry) aan gehobbeld naar een andere kroeg. Dus was leuk afwisselend
(zeggen de namen jou nog iets Bianz?) Eerst Bruxelles, niet heel druk en wat ouderen. Daarna Showtime, Walkabout en uiteindelijk toch weer in Dependance beland
Daar heel enthousiast "blijf je vanavond' van Monique mee geblert. Mannen stonden ineens een end verder en.. eigenlijk leek het alsof wij de enige waren die het een leuk lied vonden
haha Heb iig weer echt veel lol gehad
Veel plezier vandaag.
Alleen de 4e moet ik eventjes naar school om iets in te leveren. Maar dan is het voor jou niet meer nodig neem ik aan 

ga je gezellie mee om kwart over 7 de trein in?
haha. Moet heel volgende week nog stage lopen, maar wel lekker relaxt nu
Heb nl gister mn stage gehaald
Dus nu lekker wat eigen overnames nog doen en wat meekijken op de kliniek om daar nog wat van te leren
En dan daarna... ál die school en stagespullen uitzoeken, ordenen en opruimen
Kijk er nu al naar uit.
Wanneer ga je Bianz? Logisch dat je er zin in hebt! Hoe was je weekendje weg vorig weekend?
Ergens eind september is de diploma-uitreiking. Nog niet precies bekend wanneer
Errug handig! Laatste donderdag van sept is nog vrij, de vrijdag nie meer
Dus hopen dat ze de goede datum uitkiezen!
Lekker chillen, genieten en mooie dingen zien!!
Alleen ben ik een beetje druk bezet, dus we moeten nog even kijken naar geschikte dag!
Morgen weer eens les sinds tijden, heb er zin in!
Maar ergo-volwassenen map is zo goed als klaar, alleen nog even mn eigen definitie-woordenlijst printen
*slechts 46 pagina's

Liever die dan wespen!

Wel mooi gebied

Fijne vakantie gehad?
Vooral 1e dauwtrap foto vind ik mooi!