The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

porcelain

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:36

Jeika, jij bent er nu? Doe je JT of (cross)PK?

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 16:39

Hooi, ik kom me even melden!
Ik ben Yvonne en ben 14 jaar. Ik heb 7 jaar ervaring en heb op dit moment geen leasepaarden of iets dergelijks.
Ik ga voor het eerst naar 't reelaer en ga de jongerentrektocht doen van 28 aug. tot 3 sep.
Zijn er meer mensen op Bokt die dan gaan?

Ik heb een paar vraagjes:
1. Rijd je de hele week op 1 paard?
2. Hoevaak mag je je mobiel meenemen?
3. Wordt het paard voor je uitgezocht en mag je daar niks over zeggen, of mag je zeggen wat voor een paard je wilt? ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel haha.
4. Hoe hoog spring je?
5. Zijn er dingen die handig zijn om mee te nemen die niet op de site staan?

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 16:51

Weidemaatje schreef:
Hooi, ik kom me even melden!
Ik ben Yvonne en ben 14 jaar. Ik heb 7 jaar ervaring en heb op dit moment geen leasepaarden of iets dergelijks.
Ik ga voor het eerst naar 't reelaer en ga de jongerentrektocht doen van 28 aug. tot 3 sep.
Zijn er meer mensen op Bokt die dan gaan?

Ik heb een paar vraagjes:
1. Rijd je de hele week op 1 paard?
2. Hoevaak mag je je mobiel meenemen?
3. Wordt het paard voor je uitgezocht en mag je daar niks over zeggen, of mag je zeggen wat voor een paard je wilt? ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel haha.
4. Hoe hoog spring je?
5. Zijn er dingen die handig zijn om mee te nemen die niet op de site staan?

Wat leuk dat je gaat!
1. Ja, je rijdt de hele week op 1 paard. Als het niet klikt, mag je nog wel ruilen van paard.
2. Tussen 7 en 8 's avonds mag je op je mobiel, de rest van de dag niet.
3. Je mag op zondagavond bij het kennismaken vertellen op wat voor paard je normaal rijdt en wat voor paard je nu graag zou rijden. Aan de hand daarvan krijg je een pony/paard toegewezen.
4. Dat hangt een beetje van de situatie en je paard af denk ik, wij sprongen tot ongeveer 60 cm denk ik, ik weet het niet precies, maar je hebt bij elke crosshindernis meerdere opties qua hoogte.
5. Je mag alleen met een T-shirt rijden, dus met een mouwtje dat je hele schouder bedekt(geen topjes). Zelf vind ik het altijd handig om een stekkerdoos mee te nemen i.v.m. opladen. Ik heb hem in mijn week niet nodig gehad, maar wij sliepen ook maar z'n 3'en op een kamer, lekker luxe :+ Voor de douche bij de Huttert is 50 cent ook heel handig om bij je te hebben(je kunt evt. nog wel geld wisselen).

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 16:53

@anja_69: Okeey heel erg bedankt! Het klinkt allemaal erg leuk en de stekkerdoos ga ik zeker meenemen, goede tip haha.

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 09:26

@Weidemaatje Wat leuk dat je komt! Ja klein geld voor de automaat/winkeltje (ijsjes)/douche is erg handig!!
Verder vergeet geen bord beker bestek en dan het liefst niet de plastic party variant want in de praktijk is dat toch een stuk minder handig..

Weet je trouwens zeker dat je 28 tot 3 gaat? Volgens mij is die week vervallen maar kan je wel een week eerder bv. Misschien even stal bellen?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 10:24

Plastic zooi niet handig? :oo
Ik vond het heerlijk :') Niet hoeven wachten in de rij, om vervolgens in dat oranje macaroni water je bord ''schoon'' te wassen := Gewoon weggooien!
Wel zorgen dat je genoeg bij je hebt natuurlijk!

edit; ik dacht laatst nog: ''Even van jt foto's kijken van dit jaar!'' Bleken het er meer dan 1000 te zijn :oo

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:57

@freekjuhh: Dat hoorde ik idd pas nadat ik het op bokt gezet had want mijn moeder had al wel gebeld maar zag haar de rest van de middag niet meer dus ging er van uit dat het kon. Mijn moeder zei 's avonds dat ze had gebeld en dat ze mailtje zou krijgen, maar ik dacht dat het wel goed zou komen. Ik hoop dat het in een andere week ook kan! :)

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:42

Ja natuurlijk handig met afwassen maar als je op jt gaat moet je ook gewoon een afwas dienst doen, ook al heb je plastic mee. En vaak gebroken bestek en dan uiteindeljk toch bestek moeten lenen of dat je niet genoeg setjes bij je hebt voor alle maaltijden is ook vaak :Y) en de pannenkoeken passen er ook vaak niet op :P

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:19

Leuk dat je komt! Ik denk inderdaad dat de belangrijke dingen gezegd zijn, maar vergeet ook niet je heuptasje! Daarin moet jou eten en drinken voor onderweg.

Voor ons is het ook weer bijna tijd, zin in!!!

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:36

Nou ik ben weer terug na een super leuke jt week! Castana was super lief en braaf en we hadden een super gezellige groep! Het was echt een top week!

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:52

hanneke32xx schreef:
Nou ik ben weer terug na een super leuke jt week! Castana was super lief en braaf en we hadden een super gezellige groep! Het was echt een top week!

Super leuk! Ik heb geloof ik nog even met jou gepraat in het jeugdhonk :)

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:57

Jeika schreef:
hanneke32xx schreef:

Super leuk! Ik heb geloof ik nog even met jou gepraat in het jeugdhonk :)

haha kan wel ik heb idd nog even met ponykamp gepraat :) Ik vond de andere groepen ook super gezellig :D

camille_J_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:31

Morgen ga ik *\%/*
Echt heeel veel zin in <3

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:38

Veel plezier!

camille_J_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:24

Weidemaatje schreef:
Veel plezier!

Dankjewel :)

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 13:14

hanneke32xx schreef:

Jaa was super leuke week! Helaas voor mij viel ik tijdens de galop langs het kanaal van SummerLady af. Ze struikelde en viel waardoor ik ook ben gevallen en verkeerd terecht kwam. Dag daarna naar huisarts gegaan en moest een foto laten maken van m'n hand. Blijkt dat hij gebroken is :') gelukkig heel erg goed geholpen en heb de week wel afgemaakt op de manege en 's avonds bij de jt op de camping geslapen maar baalde wel heel erg. Volgend jaar maar weer over doen!

Voor derest hele leuke week gehad. Super leiding en echt een gezellige groep!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 13:34

Gishi schreef:
hanneke32xx schreef:

Jaa was super leuke week! Helaas voor mij viel ik tijdens de galop langs het kanaal van SummerLady af. Ze struikelde en viel waardoor ik ook ben gevallen en verkeerd terecht kwam. Dag daarna naar huisarts gegaan en moest een foto laten maken van m'n hand. Blijkt dat hij gebroken is :') gelukkig heel erg goed geholpen en heb de week wel afgemaakt op de manege en 's avonds bij de jt op de camping geslapen maar baalde wel heel erg. Volgend jaar maar weer over doen!

Oh wat balen van je hand zeg! Maar wel fijn dat je de week nog (op een iets andere manier) af hebt kunnen maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 15:19

Ik heb wel altijd weggooi bekers en bestek haha. :P

Leuk dat jullie weer terug zijn! :D Castana is inderdaad een leuk paard he Hanneke! En vervelend van je hand Gishi! Maar ja, ongeluk zit in een klein hoekje, zo kon niemand er wat aan doen. :(:) Gelukkig dat het wel leuk was!

Ik ben gister weer terug gekomen uit Indonesië! Nu een week bijkomen en dan ook lekker Reelaer. :)

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 15:20

Zomer schreef:
Ik heb wel altijd weggooi bekers en bestek haha. :P

Leuk dat jullie weer terug zijn! :D Castana is inderdaad een leuk paard he Hanneke! En vervelend van je hand Gishi! Maar ja, ongeluk zit in een klein hoekje, zo kon niemand er wat aan doen. :(:) Gelukkig dat het wel leuk was!

Ik ben gister weer terug gekomen uit Indonesië! Nu een week bijkomen en dan ook lekker Reelaer. :)

Ja castana is super leuk! ook lekker enthousiast met de holterweg enzo <3

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 15:21

Gishi schreef:
hanneke32xx schreef:

ja super jammer nog steeds! Volgend jaar idd in de herkansing :)

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 20:03

Er werd net naar ons gebeld en er is 1 meisje die waarschijnlijk niet mee kan dus dan kan ik in de plaats :) Wel vervelend voor het meisje natuurlijk.
Degene aan de telefoon wist het nog niet zeker en ook niet in welke week ze rijd. Zijn er mensen hier die volgende week of de week daarna gaan?
Het is nog niet zeker maar er is nog kans en daar ben ik erg blij mee. :D

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 20:39

Weidemaatje schreef:
Er werd net naar ons gebeld en er is 1 meisje die waarschijnlijk niet mee kan dus dan kan ik in de plaats :) Wel vervelend voor het meisje natuurlijk.
Degene aan de telefoon wist het nog niet zeker en ook niet in welke week ze rijd. Zijn er mensen hier die volgende week of de week daarna gaan?
Het is nog niet zeker maar er is nog kans en daar ben ik erg blij mee. :D

Jaa ik ga volgende week:D Ik zit in de TREC groep xx

JulietteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:08

Leuk hoor allemaal! Inmiddels is het voor mij al weer 2 weekjes geleden, maar denk er nog elke dag aan :D
Wel super balen van je hand Gishi! Hopelijk volgend jaar zonder ongelukken :)

Ik heb me net ingeschreven om van 9 tot 11 september mijn ruiterbewijs te gaan halen bij 't Reelaer! Heb er nu al zin in :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:09

Leuk Juliette dat je je ruiterbewijs gaat halen! :D :D
Was je JT leuk?

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:21

Juliette schreef:
Leuk hoor allemaal! Inmiddels is het voor mij al weer 2 weekjes geleden, maar denk er nog elke dag aan :D

Same here :) Ik geniet ook nog lekker na van de TREC week. Ik mis het buiten rijden wel, het viel best wel een beetje tegen om weer les te hebben in de binnenbak afgelopen week...