Gereden ? Leuk ging het goed? Ik heb morgen wrs in probleem Ik heb wedstrijd, en iemand zei tegen mij dat eerst B dan L en dan zitcomp en dan pas de F is. Ik doe dus mee met de F-proefjes, maar ik moet lopend/rijdend naar huis. L is al om kwart over 8('s avonds)
Lau
Geplaatst: 20-05-11 15:05
Mmm das een probleem jaa, Mwha ging wel ze was nogal vervelend en sterk ben nu aan het mesten maar ze is hengstig dus het stinkt
DewiRox
Geplaatst: 20-05-11 15:26
Haha, die van jou ook hengstig. Ik loop net het land in en ja hoor ik zie madam lekker flirten met haar buurman, ze kan niet meer bij hem weg komen. Gelukkig hoefde ik alleen een appeltje te brengen, ga nu weer een halfuur naar huis fietsen..
Haha die van mij die staat met een ruin in de wei en ze staat er de hele dag mee te flirten en op stal gaat het nog ff door want ze staan naast mekaarXD Wow is jou stal zo ver van huis:o
Zimba springt de hele tijd op de hengstige merries! haha!
zo net gereden, was wel moeilijk zeg, hij is behoorlijk schreef en hij is een aantal maanden geleden gevallen waardoor hij als je iets verkeerd doet n beetje onregelmatiger gaat lopen.. dus nog even door oefenen, haha!
Trouwens Lisa, waar in Utrecht woon jij? Utrecht is namelijk super dichtbij waar ik woon. De stal waar Annie staat is ongeveer half uur fietsen en kwartiertje met de auto .
Net al het cadeau gehad van mijn opa en oma, die zijn er dit weekend niet. Een ketting met zo'n munt, en dan kan je verschillende munten kopen en die munt heeft ook 2 kanten . Ik weet even niet hoe dat ook al weer heet. Het is met zo'n budda
wedstrijd ging gister niet zo lekker, 1e proef was paard erg heet en gespannen, 2de proef ging ze even staken, maar was wel beter. Keerwendingen gingen in beide proeven niet had 173 en 180
Elise95
Geplaatst: 20-05-11 18:34
DewiRox schreef:
Net al het cadeau gehad van mijn opa en oma, die zijn er dit weekend niet. Een ketting met zo'n munt, en dan kan je verschillende munten kopen en die munt heeft ook 2 kanten . Ik weet even niet hoe dat ook al weer heet. Het is met zo'n budda
Super leuk cadeau dewi, Haha die van mij is kei lief als ze hengstig is alleen ze maakt er een zooitje van en is wat heter maar veder merk ik er weinig van:p
Heb nu het volgende lijstje wil iedereen even controleren of het klopt?
Bokt naam Naam Maat polo Maat sweater Naam paard Week Betaald Bijzonder Queelens Marieke S S Peri H.h. 10B Ja sweater: Peer Elise95 Elise S M Valentino 10B Ja lovestimba Laura XL L Timba 10B Ja X_Michelle_X Michelle M M Stjarna 10B Ja Geen bokker Babet S - Nimble 10B Nee Faya_ Vera L - Faya 10B Nee xLoki Caroline M L Loki 10B Ja Geen bokker Quinty S - Cera 10A Nee Geen bokker Montana M - Zodan 10A Nee Geen bokker Ilonka S - Lucky Boy 10A Nee kleine letters ilonka Fleurrr_ Fleur S - Ukanho 10A Nee DewiRox Dewi M M Annie 10B Nee