Cobrizo is echt superleuk hoor! (is Lotje daar?) Hij vind sommige dingen nog beetje eng, maar hij gaat wel hard! Wij deden de holterweg in 2 keer, eerste keer snapte hij het nog niet heel goed, maar daarna ging hij heel hard!
En Onyx, ja dat zal gewoon altijd mijn babypaardje blijven
jaa Lotje is hier, ze wil heeeeeeel graag op Cobrizo. & ik wil heeeel graag op Marron, maar wss kan dat niet dus wil wel op Onyx.
aah oke, Cobrizo ziet er wel heeel leuk uit, op reelaer site ziet hij er superlomp uit op de foto maar valt reuze mee. :p Loes zegt dat Lavendir sloom was toen het 35 graden was (is te begrijpen) en dat hij verder wel sneller was. (:
Ik heb een filmpje van Lavenir die aan het galopperen is heur, holterweg Moet je even op het filmpje dat ik net hier neer zette klikken en dan op meer filmpjes van die gebruiker zoeken.
Inderdaad, op de site lijkt hij heel lomp en superklein. Hij is heel gaaf en veel groter dan ik dacht in het echt
Hahaha dat filmpje van JT1 week 2.. XD Die Nobel (die bonte) komt er echt zo kei simpel achteraan gegaloppeerd... Doet me denken aan Frutti vorig jaar, die snapte dat racen met een groep ook echt niet. (Die ging liever in z'n eentje, op dat pad van dat filmpje hierboven wilde die elke keer door die paaltjes heen, gleed t zadel er bijna opzij toen ik hem terug stuurde.. alleen reden wij die van de andere kant geloof ik?)