Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:32

Oef, klinkt zwaar Milou! Wel goed voor de conditie zo te horen!

Ik heb echt weer eens lekker hardgelopen vandaag. Beetje beneden tempo om te kijken of ik mijn afstand weer eens kon uitbreiden. Uiteindelijk 8km afgelegd en was eigenlijk nog niet eens echt kapot toen ik weer thuis was.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:36

Was ook zwaar Sas! Zeker door het slechte strand! Maar behalve dat ik me zwaar afvroeg of ik dit nu voor de lol deed of niet, schoot het ook door mijn gedachten dat dit onwijs goed is voor de conditie!

Top dat je zo lekker gelopen hebt!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:40

Haha, dat zeker. Was dit trouwens open voor iedereen (ook als je niet lid bent van een bootcampclub)? Zag billboards hangen hier in Noordwijk namelijk.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:41

Ja, was open ja!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:42

Was dan nog aardig druk ook zeker?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:46

180 deelnemers geloof ik. Was mooi gezicht met alle roze en gele shirtjes in een lange sliert over het strand!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:56

Haha, ja dat zal best!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:16

Dat is zwaar milou! top van je dat je het gedaan hebt. Snap wel dat je dan geen zin meer hebt. Anders samen nog keer met mazzel en camera op pad.

Ook goed sas, 8 km is al heel end. Sportief!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:50

Haha Wen, dat filmpje waar dat meisje eraf valt is echt wel grappig :') En dat ze met opstappen nog een keer zo knullig valt :=

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:16

Sportief dames jullie kunnen trots zijn op jezelf!
Lekker wandelen met Mazzel is ook fijn Wen, deed ik ook vaak met Major toen hij kreupel was.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 07:08

Ja, is ook zeker lekker, meteen beetje opvoeden weer aan de hand. Vanmiddag kijkt de hoefsmid nog ff, daarna weer wandelen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 11:11

Boy..... Tja ook een keer een wedstrijd opgereden, toen besloot ie dat ie naar links wilde op de volte inplaats van doordraaien naar rechts. Vond ik niet zo leuk :o. En dan nog onze sensatierit op strand die eindigde met mij in het zand (nou ja nog erger deels in de zee) met resultaat een gebroken schouder :P. Boy en ik waren geen goede combi ;).

Die beach challange klinkt zwaar maar inderdaad wel goed voor je! Wie weet kan ik dat ook nog is doen als mn conditie beter is.

Sas ook goed bezig! Ik red nu net aan de 4,5 en dat is met wandelen tussendoor :P. Maar goed begin juni kan ik aaneengesloten 5km hardlopen als het goed is! Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:52

Dat is al vlot Es! Ook zo'n schema wat ineens keihard vooruit knalt? :=

Heel vroeger was Boy altijd een van mijn favorietjes. Toen echt jaaaaren niet meer op gereden en het laatste jaar toevallig wel weer een aantal keer. Vond het wel een leuk beest. Lief paard! Maar reed in het pre-Koos tijdperk bijna altijd op Amar. Daar wilde nooit iemand op en die stond bij mij dik op 1! :))

Wandelen is inderdaad ook lekker Wen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 13:12

Hahahahahaha owww ja Amar dat was ook jou lieveling. En daarna Koos natuurlijk. Vond Amar ook niet leuk :'). Was altijd zo'n bitch in de stal :P. Koos ook, ik zie vergelijking ineens :D.

Ik vond Gerald altijd erg leuk, en Tsjimme reed ik ook graag. En de haffies :P. Verder had ik nooit echt een lieveling. Wel paarden die ik wel aardig vond om te rijden zoals Oxana, Prins en Nozem. Was af en toe ook zo lekker de Sjaak als testruiter van de nieuwe paardjes :'). En dan kreeg je als rede te horen ja je kan zo goed zitten. Waar die dat nou vandaan haalde....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:27

'Vroeguh' was het voor mij binnen Lando of Xandra en buiten waren Jack en Izzy mijn favorietjes :-)

Doen jullie goed dames dat hardlopen, ik denk niet dat ik het 300 meter volhou!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:08

Ik had altijd 1 grote vriend gehad voor alles, die is wel te raden. En verder maakte me weinig uit, ik had er paar waar ik geen groot fan van was, maar wel opstapte. Bo vond ik na tijdje in de bak niet leuk en koos was nooit echt mijn vriend.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:03

Ja en toen kwam Koos... <3

Amar was inderdaad ook een etterje af en toe. Daar zat een eigenwijze kop op, haha. Ook genoeg rampendingen met meegemaakt. Maar ging er elke week weer vrolijk op. Op stal kon je er bij hem wel doorheen prikken. Dat soort paarden vind ik altijd het leukst. Beetje stoer staan doen, maar eigenlijk een klein hartje.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 20:49

Hahahaha jij ging ook gerust Jack zadelen, daar kwam ik echt de stand niet bij in :'). Bo vond ik ook zo verschrikkelijk, echt niks mee te beginnen..... Lando was ook wel fijn inderdaad. Paco was ook geen verkeerde om op te rijden, zolang je geen klittenbandsluitingen of rits open deed. Izzy heb ik ook nog wel vaak op gereden inderdaad. Was ook al zo'n draak in stal :P. Paarden als Alex en Kanjer vond ik ook altijd zo verschrikkelijk (en ja Fox ook wel een beetje :o). Ik was altijd wat meer van de voorwaartse paarden zonder gekke fratsen die ook nog een beetje lekker zaten.....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:55

Ahh Kanjer was zoooo leuk! Daar zat echt karakter in. Je hebt echt geen smaakt Es :Y)
Jack deed ik wel, mee die vertrouwde ik voor geen cent. Daar moest je echt een band mee opbouwen wilde dat wat worden.

Lekker hardgelopen? Ik was met Bobbie aan de wandel, maar ben in het dubbele tempo terug gegaan. Werd ineens zo donker!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:34

Kanjer was leuk, zeker ook in stal, als je gebruiksaanwijzing door had, had je leuk paard. Fox vond ik ook altijd prima. Alex Vond ik veel te groot. Met lando had ik niet veel, maar was niet vervelend om op te rijden. Paco heb ik alleen in nw-vennep gereden, was ook leukerd, van racemonster tot pony die traag was en vanddoor de bak racen tot l2 proef.
Jack poetsen ging wel. Zadelen pas als de buurman weg was of iemand alles aangaf.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:55

Vind het vaak toch jammer dat ik al die oude paarden niet ken!
Sas, je bent ondertussen wel hofleverancier van foto's geloof ik, haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:16

Ja, voor jou zijn dit allemaal de bekende paarden, terwijl die ons juist veel minder zeggen. Ik herken ze wel, maar ken ze niet :Y)

Ja, foto's zat!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 07:58

Hahahahaha even een verzoekje gaan indienen om op alle paarden even een testrondje te mogen rijden, zowel binnen als buiten dan kunnen we ook weer meepraten :').

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:04

Als dat net zo snel gaat als met Sas haar verzoek om op spookje te rijden, dan zijn jullie nog wel ff bezig ;)!
Ben benieuwd op wie ik straks weer mag stappen!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:44

Nou inderdaad, en dat is niet omdat spook zo populair is volgens mij :=

Ik heb nog wel een lijstje te gaan hoor... En je moet inderdaad alles proberen.

Milou mag op uhm.... Anouk vandaag (al wil ik eigenlijk zeggen Arko omdat je die van de week geruild hebt en dat soort dingen krijg je altijd terug ;))