Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dan nog onze sensatierit op strand die eindigde met mij in het zand (nou ja nog erger deels in de zee) met resultaat een gebroken schouder
. Boy en ik waren geen goede combi
.
. Maar goed begin juni kan ik aaneengesloten 5km hardlopen als het goed is! Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen! 

. Was altijd zo'n bitch in de stal
. Koos ook, ik zie vergelijking ineens
.
. Verder had ik nooit echt een lieveling. Wel paarden die ik wel aardig vond om te rijden zoals Oxana, Prins en Nozem. Was af en toe ook zo lekker de Sjaak als testruiter van de nieuwe paardjes
. En dan kreeg je als rede te horen ja je kan zo goed zitten. Waar die dat nou vandaan haalde.... 
. Bo vond ik ook zo verschrikkelijk, echt niks mee te beginnen..... Lando was ook wel fijn inderdaad. Paco was ook geen verkeerde om op te rijden, zolang je geen klittenbandsluitingen of rits open deed. Izzy heb ik ook nog wel vaak op gereden inderdaad. Was ook al zo'n draak in stal
. Paarden als Alex en Kanjer vond ik ook altijd zo verschrikkelijk (en ja Fox ook wel een beetje
). Ik was altijd wat meer van de voorwaartse paarden zonder gekke fratsen die ook nog een beetje lekker zaten..... 

.
!
)